Víte, co si o vás vaši klienti a zákazníci skutečně myslí? Pokud ne, je na čase to zjistit. Spokojenost klientů je bez pochyb důležitá pro váš podnikatelský úspěch. Zjišťováním emocí a názorů klientů můžete dlouhodobě efektivně zlepšovat firmu a utužovat vzájemné vztahy. Jak na to?
Hodnotící pohovory jsou důležitou součástí řízení a motivace lidí. Umožňují nám zhodnotit výkonnost pracovníků a poskytnout zpětnou vazbu, která jim pomůže se rozvíjet a růst. Zároveň jsou i zpětnou vazbou na vedoucího nebo personalistu od daného pracovníka. Pokud uchopíme rozhovor správně, měl by být...
Jak přistoupit k plánování cílů ve firmě tak, aby dávaly smysl vedení, ale i jednotlivcům? Díky pravidelným konzultacím firem v rámci průzkumu spokojenosti víme, co je důležité. Co si z našich zjištění odnést do své firmy?
Být skvělým leadrem zaměstnanců, kteří se cítí šťastně jak v pracovním, tak osobním životě, není nadlidský úkol. Nemusíte být superhrdinou, ani specialistou na jejich práci. Vést skvělý a sehraný tým stojí úsilí. Pokud ale víte, jak na to, pak se stane vaše práce smysluplným posláním, které obohatí...
Tentokrát jsme se pro inspiraci vydali na pražskou konferenci HR (R)Evoluce, která se konala 7. dubna v Jalta Boutique Hotelu v Praze. Co jsme si odnesli?
Naučte se řešit projekty efektivně a s elegancí. Správná organizace práce, přehledné zadání a jasná komunikace vám ušetří spoustu času, peněz i nervů.
Hodnocení STAR je efektivní a objektivní metoda pro hodnocení zaměstnanců. Pomůže vám rozlišit, kdo patří mezi hvězdy vašeho týmu, kdo je průměrný pracovník a identifikuje ty, kdo vaši firmu brzdí. Můžete se pak férověji rozhodovat při navyšování mezd, vysílání lidí na školení nebo nahrazování...
Víte to, nebo si to jen myslíte? Při práci s našimi klienty stále častěji narážíme na to, že nemají dostatek kvalitních a loajálních pracovníků. A když už kvalitního zaměstnance mají, bojí se, že odejde v okamžiku, kdy dostane „lepší “ nabídku od konkurenční firmy. Jak takové situaci předcházet?
Už druhým rokem žijeme ve zvláštní době a je pravděpodobné, že z toho pořád nejsme venku. Stále ještě nevíme, co přinese podzim. Možná si vše, co jsme zažili loni a na jaře zopakujeme. Máme za sebou dobu lockdownu, homeofficů a velkých změn ve fungování firem. Co když ta doba přijde znovu? Co se nám...
Vybírejte z kategorií:
Novinky z eBRÁNY
Případová studie
Leadership
Střípky
Integrace
Vývoj
Content marketing
Tvorba e-shopu
Ostatní
PPC reklama
HR
Online marketing
Analytika
Webdesign
E-shop
Projektové řízení
Cookies
Správa marketingu
Report
Corporate design
Podnikání
Tvorba webu
E-mailing
SEO
Sociální sítě
Brandbuilding
Srovnávače cen