Jednotný vizuální styl

V minulém článku jsme si povídali o tom, jak přichází na svět logo a především, že součástí každého loga je i kontext neboli jednotný vizuální styl, do kterého je zasazené. Pojďme se na tento tajemný termín podívat podrobněji.

V čem je síla live chatu?

V současné době se kamenná prodejna stává předmětem starostí nejednoho prodejce. Webová stránka je naproti tomu plnohodnotnou náhradou jejich offline živnosti, ke které upínají naděje v době probíhajících karantén.
Vánoční sezóna v marketingu začíná už kolem října, ale ne všichni stihnou zareagovat. Zaspali jste letos hlavní prodejní sezónu a nestihli jste se připravit? Není třeba zoufat. Ještě není nic ztraceno! Přinášíme tipy na vánoční marketing na poslední chvíli, které vám nejvýznamnější prodejní sezónu...

Co je přístupnost webu a proč ji řešit?

Ačkoliv o přístupnosti webu třeba slyšíte poprvé, může být pro návštěvnost vašich webových stránek klíčová. O co jde? Můžeme ji vyjádřit jako bezbariérovost – web přístupný a použitelný všem, včetně návštěvníků se zrakovým či jiným hendikepem.  

Pětivteřinový test webu

5 vteřin, které mohou zásadně změnit pohled na váš webový projekt.  Přečtěte si, jak použít tuto jednoduchou metodu ve svůj prospěch. 

Vybírejte z kategorií:

Chcete o každém článku na našem blogu vědět jako první?

Tento web využívá cookies

Pro chod webu jsou nezbytně aktivovány esenciální soubory cookies. Pro plnohodnotné poskytování služeb, personalizaci reklam a analýzu návštěvnosti je však nutné povolit i volitelné cookies. Kliknutím na následující tlačítko je zapnete. Zobrazit podrobnosti

Nastavení cookies

Vaše soukromí je důležité. Můžete si vybrat z nastavení cookies níže. Zobrazit podrobnosti