Digitální přístupnost je o tom, že veškeré digitální produkty a služby může používat každý, i lidé se zrakovým, sluchovým, pohybovým nebo kognitivním omezením. Nejde o to vytvořit jinou verzi webu či e-shopu, ale o to, aby ten hlavní web/e-shop fungoval pro co nejvíce lidí. Jsou na to vaše stránky připravené?
V minulém článku jsme si povídali o tom, jak přichází na svět logo a především, že součástí každého loga je i kontext neboli jednotný vizuální styl, do kterého je zasazené. Pojďme se na tento tajemný termín podívat podrobněji.
Během koronavirové pandemie se většina populace přesunula do online prostředí a pomalu, ale jistě začala objevovat kouzla online nakupování. Jak se zákazníci, ale i majitelé webů a e-shopů, sžili s používáním live chatů?
Co vše je potřeba k tomu, aby vzniklo logo, které přežije desetiletí?
Kolik lidí a jak dlouho se na logu, které dokonale vystihuje značku, pracuje?
V současné době se kamenná prodejna stává předmětem starostí nejednoho prodejce. Webová stránka je naproti tomu plnohodnotnou náhradou jejich offline živnosti, ke které upínají naděje v době probíhajících karantén.
O volná pracovní místa dnes není nouze. Zvyšuje se tím jak mobilita na trhu práce, tak přirozeně i ochota jít do většího rizika při hledání té nejlepší nabídky. A z toho můžete jakožto zaměstnavatel těžit. Uchazeče je jen potřeba správnou cestou oslovit. Špičkově zpracovaný kariérní web, nepostradatelná...
Vánoční sezóna v marketingu začíná už kolem října, ale ne všichni stihnou zareagovat. Zaspali jste letos hlavní prodejní sezónu a nestihli jste se připravit? Není třeba zoufat. Ještě není nic ztraceno! Přinášíme tipy na vánoční marketing na poslední chvíli, které vám nejvýznamnější prodejní sezónu zachrání.
Ačkoliv o přístupnosti webu třeba slyšíte poprvé, může být pro návštěvnost vašich webových stránek klíčová. O co jde? Můžeme ji vyjádřit jako bezbariérovost – web přístupný a použitelný všem, včetně návštěvníků se zrakovým či jiným hendikepem.
5 vteřin, které mohou zásadně změnit pohled na váš webový projekt.
Přečtěte si, jak použít tuto jednoduchou metodu ve svůj prospěch.
Vybírejte z kategorií:
Novinky z eBRÁNY
Případová studie
Leadership
Střípky
Integrace
Vývoj
Content marketing
Tvorba e-shopu
Ostatní
PPC reklama
HR
Online marketing
Analytika
Webdesign
Vytvořeno s pomocí AI
E-shop
Projektové řízení
Cookies
Správa marketingu
Report
Corporate design
Podnikání
Tvorba webu
E-mailing
SEO
Sociální sítě
Brandbuilding
Srovnávače cen