Každý projekt si lze představit jako jedinečnou “hru”. Obecně je asi jedno, o co přesně v dané hře jde. To, na čem opravdu záleží, je, zda vás tahle hra baví a máte o ní zájem. Pokud pro vás hra, ve které hrajete (a je jedno, jakou roli), postrádá zajímavý vnitřní emoční náboj, který by vás motivoval...
Čtyři roční období? Kdepak. Život běžného e-shopu zná vánoční sezónu – a zbytek roku. Kromě tohoto notoricky známého cyklu počty objednávek kolísají v pravidelných výkyvech i během každého měsíce a týdne. Proto vznikají vyšší nároky na flexibilitu skladové logistiky, které pomůže vyřešit fulfillment....
Ať se vaší firmě daří nebo ne, vždy je dobré mít plán, díky kterému snadněji dosáhnete cílů. Pokud chcete, aby se vaši zaměstnanci do práce těšili, tak musí každý uvnitř vědět, o co firma usiluje a jak chce toho cíle dosáhnout. V našem článku se dozvíte, proč by každá firma měla mít svůj byznys plán...
Chybí vám nápady do vašich kampaní na sociální sítě? Nebo byste rádi zpestřili den vašim zaměstnancům? Máme pro vás tip, kde se inspirovat. Stáhněte si marketingový kalendář a na rok 2023 máte vystaráno.
22. září 2022 se naše PPC specialistka Anna Frintová zúčastnila už tradičního PPC Restartu, který se konal v Praze. Přečtěte si review, ve kterém pro vás zpracovala, co si z akce odnesla a které přednášky na ni nejvíce zapůsobily.
„Ovlivňovat. Ne spotřebitele, ale svět a jeho obyvatele. Spojovat svou značku se se smysluplnými tématy, projekty a dávat smysl své existenci. Právě takové chování vám může vynést i finanční profit. Spojení musí být smysluplné, propojené s vašimi produkty a pravdivé. Pokud je křečovité...
Máte vlastní kariérní stránky? Nebo se bez nich váš nábor úplně obejde? Daří se vám obsazovat potřebné pozice? Zapojte se do našeho průzkumu a zjistěte, jak je na tom vaše firma v porovnáním s trhem.
Navíc můžete získat i konzultaci ke zhodnocení vašeho kariérního webu zdarma.
Chybí vám občas inspirace na vaše příspěvky na sociálních sítích, nástěnky v kancelářích nebo do článků na váš blog? Přinášíme vám marketingový kalendář pro rok 2022, díky kterému získáte přehled o všech důležitých událostech a významných dnech.
Už druhým rokem žijeme ve zvláštní době a je pravděpodobné, že z toho pořád nejsme venku. Stále ještě nevíme, co přinese podzim. Možná si vše, co jsme zažili loni a na jaře zopakujeme. Máme za sebou dobu lockdownu, homeofficů a velkých změn ve fungování firem. Co když ta doba přijde znovu? Co se nám...