Zajímá vás, jak nový zákon o whistleblowingu ovlivní váš podnik? V článku rozkrýváme klíčové aspekty tohoto zákona, včetně toho, na koho se vztahuje a jaké konkrétní povinnosti přináší firmám různých velikostí. Zjistěte, jaké termíny je potřeba dodržet a jaké sankce vás mohou potkat při nesplnění zákonných...
Na český trh přišel nový obchodní gigant - Allegro.cz. Co to pro vás jako online prodejce znamená? Jak se přizpůsobit novým trendům a jak využít toho, co vám Allegro nabízí? V tomto článku najdete klíčové informace, tipy a triky, které vám pomohou se zorientovat v novém prostředím. Dozvíte se, jak založit...
Každý projekt si lze představit jako jedinečnou “hru”. Obecně je asi jedno, o co přesně v dané hře jde. To, na čem opravdu záleží, je, zda vás tahle hra baví a máte o ní zájem. Pokud pro vás hra, ve které hrajete (a je jedno, jakou roli), postrádá zajímavý vnitřní emoční náboj, který by vás motivoval...
Čtyři roční období? Kdepak. Život běžného e-shopu zná vánoční sezónu – a zbytek roku. Kromě tohoto notoricky známého cyklu počty objednávek kolísají v pravidelných výkyvech i během každého měsíce a týdne. Proto vznikají vyšší nároky na flexibilitu skladové logistiky, které pomůže vyřešit fulfillment....
Ať se vaší firmě daří nebo ne, vždy je dobré mít plán, díky kterému snadněji dosáhnete cílů. Pokud chcete, aby se vaši zaměstnanci do práce těšili, tak musí každý uvnitř vědět, o co firma usiluje a jak chce toho cíle dosáhnout. V našem článku se dozvíte, proč by každá firma měla mít svůj byznys plán...
Chybí vám nápady do vašich kampaní na sociální sítě? Nebo byste rádi zpestřili den vašim zaměstnancům? Máme pro vás tip, kde se inspirovat. Stáhněte si marketingový kalendář a na rok 2023 máte vystaráno.
22. září 2022 se naše PPC specialistka Anna Frintová zúčastnila už tradičního PPC Restartu, který se konal v Praze. Přečtěte si review, ve kterém pro vás zpracovala, co si z akce odnesla a které přednášky na ni nejvíce zapůsobily.
„Ovlivňovat. Ne spotřebitele, ale svět a jeho obyvatele. Spojovat svou značku se se smysluplnými tématy, projekty a dávat smysl své existenci. Právě takové chování vám může vynést i finanční profit. Spojení musí být smysluplné, propojené s vašimi produkty a pravdivé. Pokud je křečovité...
Máte vlastní kariérní stránky? Nebo se bez nich váš nábor úplně obejde? Daří se vám obsazovat potřebné pozice? Zapojte se do našeho průzkumu a zjistěte, jak je na tom vaše firma v porovnáním s trhem.
Navíc můžete získat i konzultaci ke zhodnocení vašeho kariérního webu zdarma.
Vybírejte z kategorií:
Novinky z eBRÁNY
Případová studie
Leadership
Integrace
Vývoj
Content marketing
Tvorba e-shopu
Blog
Ostatní
PPC reklama
HR
Online marketing
Analytika
Webdesign
E-shop
Projektové řízení
Správa marketingu
Report
Corporate design
Podnikání
Tvorba webu
E-mailing
SEO
Sociální sítě
Brandbuilding
Srovnávače cen