Marketingový kalendář 2022

Chybí vám občas inspirace na vaše příspěvky na sociálních sítích, nástěnky v kancelářích nebo do článků na váš blog? Přinášíme vám marketingový kalendář pro rok 2022, díky kterému získáte přehled o všech důležitých událostech a významných dnech.

Proč zavést do firmy projektové řízení

Projektové řízení je komplexní téma. Co je ale nejdůležitější - jeho zavedení dokáže firmu posunout o míle kupředu. Podívejte se, proč projektové řízení do své firmy zavést.  Máme pro vás i praktické tipy, které při zavádění projektového řízení do firmy oceníte a seznam nejvýznamnějších...

Jak využít framework STDC v náboru

Marketing a nábor mají mnoho společného. Oba obory mají v zájmu zaujmout své publikum a svými taktikami, metodami a nástroji oslovit cílovou skupinu natolik, aby zákazník dokončil nákupní proces. V HR sice nemáme zákazníky ani nákupní proces, ale jako paralela nám v tomto prostředí fungují uchazeči a...

Barevná typologie osobnosti

Víte, co to znamená, když o někom řekneme, že je modrý, červený nebo zelený? Tuto typologii používáme v eBRÁNĚ už nějaký ten rok a pomáhá nám jak interně, při týmové práci, tak externě, při vedení úspěšných obchodních jednání a pochopení klienta.

Vybírejte z kategorií:

Tento web využívá cookies

Pro chod webu jsou nezbytně aktivovány esenciální soubory cookies. Pro plnohodnotné poskytování služeb, personalizaci reklam a analýzu návštěvnosti je však nutné povolit i volitelné cookies. Kliknutím na následující tlačítko je zapnete. Zobrazit podrobnosti

Nastavení cookies

Vaše soukromí je důležité. Můžete si vybrat z nastavení cookies níže. Zobrazit podrobnosti