• Nikdo nás nezná

    Nikdo nás nezná  

    Každý zná váš produkt, ale ne vás. A to vás štve. Přitom právě díky vám získávají výrobky výjimečnou užitnou hodnotu, které si zákazníci cení. 

  • Zaujmeme jenom cenou

    Zaujmeme jenom cenou 

    Vaši zákazníci neřeší nic jiného než cenu. Nenakupují bez akční nabídky a vy musíte neustále poskytovat slevu? Pak nechápou hodnotu vašeho produktu, a vy jenom trpíte. 

  • Chybí nám věrní zákazníci

    Chybí nám
    věrní zákazníci

    Trápí vás, že nemáte věrné zákazníky, se kterými byste mohli budovat skvělý a pevný vztah? Z neustálého lovení nových zákazníků a nerelevantních zákazníků ztrácíte energii a jste totálně vyčerpaní.  

  • Nízké sebevědomí

    Nízké
    sebevědomí

    Máte skvělé produkty, ale přesto si nevěříte a chybí vám sebevědomí? Trápí vás, že neumíte říkat "ne" spolupracím, které vás vyčerpávají? Pak se dostáváte do spirály zmaru, ze které mrazí v zádech. 

Jak to vidí klienti

„V brandu, který nám eBRÁNA pomohla definovat, jsme se našli na první dobrou. Pojmenovali jsme si, kdo jako značka jsme, jak chceme komunikovat a působit navenek. Do té doby jsme to tušili, ale stále to viselo ve vzduchu. Chyběl směr a soulad, který nám dodala právě eBRÁNA. A to i přestože všichni ve firmě vyznáváme podobné hodnoty, které jsou ve firmě zakotvené. Nyní máme za sebou implementaci brandu do obalů, tvorbu nového loga i webu a pracujeme na kreativních konceptech kampaní.”
Lucie Růžičková

LUMA traiding, s. r. o. 

 10 - 50  zaměstnanců  Olomoucký kraj
„Spolupráce s eBRÁNOU je pro naši společnost ELPO skvělou zkušeností od samého začátku. Nejdříve jsem měl jako majitel smíšené pocity a nebyl si jistý, zda je to ta správná cesta pro náš další rozvoj. Postupně mě však přesvědčila profesionalita jednotlivých členů týmů a jejich schopnost pochopit naše potřeby a hodnoty, na kterých stavíme. Velmi si cením pozitivního přístupu a energie lidí, kteří s námi pracují na tolika různých projektech. S eBRÁNOU budeme nadále moc rádi – ať už na odborných konferencích, nebo podnikatelských snídaních, na kterých se inspirujeme, jak se stále posouvat. Jsem přesvědčen, že nás čeká mnoho dalších společných úspěchů, malých i velkých.”
Michal Podaný 

Jednatel společnosti ELPO 

 10 - 50  zaměstnanců   Pardubický kraj
„Hledali jsme sjednocení a zároveň mantinely pro naši komunikaci. Právě proto jsme začali spolupracovat s eBRÁNOU. Bylo přínosné, že nás znají z regionu, že vnímají potenciál naší značky, že má zkušenost s tvorbou strategie a velikou chuť tvořit. Při tvorbě brandové strategie nám byli skvělými průvodci, dokázali z nás vymáčknout maximum, naše myšlenky i postoje nejen vyslyšeli, ale také dobře oponovali a dále zasadili do celého konceptu.”
Romana Jansová

Obchodní ředitelka společnosti PRIMÁTOR

 50 - 100  zaměstnanců

S kým se budete potkávat

Značka je vizuální a koncepční identitou firmy, která ji odlišuje od konkurence a získává sympatie cílových zákazníků. Vědomým budováním značky lze využít její sílu a zvětšit či upevnit pozici na trhu. Na brandových schůzkách se zaměřuji na poznání zákazníka, pochopení firmy a pojmenování hlavních konkurenčních výhod. Výsledkem společné práce je pevně stanovená strategická pozice značky, kterou firma obsazuje svou marketingovou komunikací, přístupem k podnikání a zvolenými rozhodnutími. Díky stanovenému brandu získává firma jasné místo na trhu i v mysli zákazníka.

Michal Šoulák
Michal Šoulák

Dnes je brand firmy bezpochyby důležitější než kdy dřív. V době, kdy vznikají obrovské marketplaces, které postupně pohřbívají menší hráče na trhu, už nejde dlouhodobě orientovat marketing čistě na výkon a sledovat jen návratnost investic z odpracované práce a kreditů. Mnohem větší význam dává dlouhodobé budování značky a vztahů se zákazníky, kde se z krátkodobého hlediska návratnost jen těžko dopočítá, ale pokud to děláme správně, v budoucnu se nám mnohonásobně zvýší. Nám, marketingovým specialistům, definovaný brand firmy otevírá spoustu možností a nápadů, které v rámci marketingu můžeme řešit a značku budovat.

Jan Veselý
Jan Veselý

Na základě spolupráce s klientem rozmlouvám jeho značku jednotným, konzistentním a sebejistým hlasem, který zní jasně, srozumitelně a zapamatovatelně. Musím říct, že je opravdovou radostí budovat firemní značku prostřednictvím kreativního obsahu pro web, sociální sítě a kampaně. Takového, který si zákazníci lehce zamilují. A nejen oni.

Markéta Veselá
Markéta Veselá

Ze své pozice mám skvělý vhled do firem a často slýchám mylnou představu, že brand je jen doménou velkých korporátů – značku má každý, ať už jde o firmu, nebo jednotlivce. Brand, neboli značka, vzniká z toho, jak působíte na své okolí, jak komunikujete a co lidem sdělujete. Dokáže vás vaše okolí popsat jednou větou? Ví, čím se odlišujete od konkurence? Značka je víc než jen logo; je to vaše „aura“, váš příběh, vaše přidaná hodnota. A právě příběhy dnes prodávají, přinášejí hodnotu a dávají vašemu podnikání lidský rozměr. Určitě každá firma má světu co předat – i ta, co nevyrábí, ale obchoduje. Pokud si nejste jisti, jak svou značku definovat a prezentovat, pomůžeme vám ji vytesat do jasné podoby a dát jí hlas, kterým osloví svět. 

Lukáš Vladyka
Lukáš Vladyka

Tento web využívá cookies

Pro chod webu jsou nezbytně aktivovány esenciální soubory cookies. Pro plnohodnotné poskytování služeb, personalizaci reklam a analýzu návštěvnosti je však nutné povolit i volitelné cookies. Kliknutím na následující tlačítko je zapnete. Zobrazit podrobnosti

Nastavení cookies

Vaše soukromí je důležité. Můžete si vybrat z nastavení cookies níže. Zobrazit podrobnosti