• Nikdo nás nezná

    Nikdo nás nezná  

    Každý zná váš produkt, ale ne vás. A to vás štve. Přitom právě díky vám získávají výrobky výjimečnou užitnou hodnotu, které si zákazníci cení. 

  • Zaujmeme jenom cenou

    Zaujmeme jenom cenou 

    Vaši zákazníci neřeší nic jiného než cenu. Nenakupují bez akční nabídky a vy musíte neustále poskytovat slevu? Pak nechápou hodnotu vašeho produktu, a vy jenom trpíte. 

  • Chybí nám věrní zákazníci

    Chybí nám
    věrní zákazníci

    Trápí vás, že nemáte věrné zákazníky, se kterými byste mohli budovat skvělý a pevný vztah? Z neustálého lovení nových zákazníků a nerelevantních zákazníků ztrácíte energii a jste totálně vyčerpaní.  

  • Nízké sebevědomí

    Nízké
    sebevědomí

    Máte skvělé produkty, ale přesto si nevěříte a chybí vám sebevědomí? Trápí vás, že neumíte říkat "ne" spolupracím, které vás vyčerpávají? Pak se dostáváte do spirály zmaru, ze které mrazí v zádech. 

Jak to vidí klienti

„V brandu, který nám eBRÁNA pomohla definovat, jsme se našli na první dobrou. Pojmenovali jsme si, kdo jako značka jsme, jak chceme komunikovat a působit navenek. Do té doby jsme to tušili, ale stále to viselo ve vzduchu. Chyběl směr a soulad, který nám dodala právě eBRÁNA. A to i přestože všichni ve firmě vyznáváme podobné hodnoty, které jsou ve firmě zakotvené. Nyní máme za sebou implementaci brandu do obalů, tvorbu nového loga i webu a pracujeme na kreativních konceptech kampaní.”
Lucie Růžičková

LUMA traiding, s. r. o. 

 10 - 50  zaměstnanců  Olomoucký kraj
„Spolupráce s eBRÁNOU je pro naši společnost ELPO skvělou zkušeností od samého začátku. Nejdříve jsem měl jako majitel smíšené pocity a nebyl si jistý, zda je to ta správná cesta pro náš další rozvoj. Postupně mě však přesvědčila profesionalita jednotlivých členů týmů a jejich schopnost pochopit naše potřeby a hodnoty, na kterých stavíme. Velmi si cením pozitivního přístupu a energie lidí, kteří s námi pracují na tolika různých projektech. S eBRÁNOU budeme nadále moc rádi – ať už na odborných konferencích, nebo podnikatelských snídaních, na kterých se inspirujeme, jak se stále posouvat. Jsem přesvědčen, že nás čeká mnoho dalších společných úspěchů, malých i velkých.”
Michal Podaný 

Jednatel společnosti ELPO 

 10 - 50  zaměstnanců   Pardubický kraj
„Hledali jsme sjednocení a zároveň mantinely pro naši komunikaci. Právě proto jsme začali spolupracovat s eBRÁNOU. Bylo přínosné, že nás znají z regionu, že vnímají potenciál naší značky, že má zkušenost s tvorbou strategie a velikou chuť tvořit. Při tvorbě brandové strategie nám byli skvělými průvodci, dokázali z nás vymáčknout maximum, naše myšlenky i postoje nejen vyslyšeli, ale také dobře oponovali a dále zasadili do celého konceptu.”
Romana Jansová

Obchodní ředitelka společnosti PRIMÁTOR

 50 - 100  zaměstnanců
„S eBRÁNOU jsme maximálně spokojeni. Splnila vše, na čem jsme se dohodli. Na našeho obchodního konzultanta Lukáše Žabku a jeho tým se můžeme opravdu spolehnout. Co se týče Firemní značky, vnímám, že je ještě krátká doba na větší zhodnocení. Nicméně rozběhlý marketing, který je pro nás velmi důležitý, nám výrazně pomáhá a určitě i v budoucnu přinese skvělé výsledky. Dostáváme se čím dál tím více do povědomí lidí, což je opravdu skvělé. V rámci marketingu nemohu nezmínit Martinu Skutilovou, naši online marketingovou specialistku, která je vždy velmi příjemná a milá.”
Krištof Džubera

Zástupce vedoucího provozu společnosti Pekárna Ivanka

  100 zaměstnanců   Jihomoravský kraj

S kým se budete potkávat

Značka je vizuální a koncepční identitou firmy, která ji odlišuje od konkurence a získává sympatie cílových zákazníků. Vědomým budováním značky lze využít její sílu a zvětšit či upevnit pozici na trhu. Na brandových schůzkách se zaměřuji na poznání zákazníka, pochopení firmy a pojmenování hlavních konkurenčních výhod. Výsledkem společné práce je pevně stanovená strategická pozice značky, kterou firma obsazuje svou marketingovou komunikací, přístupem k podnikání a zvolenými rozhodnutími. Díky stanovenému brandu získává firma jasné místo na trhu i v mysli zákazníka.

Michal Šoulák
Michal Šoulák

Dnes je brand firmy bezpochyby důležitější než kdy dřív. V době, kdy vznikají obrovské marketplaces, které postupně pohřbívají menší hráče na trhu, už nejde dlouhodobě orientovat marketing čistě na výkon a sledovat jen návratnost investic z odpracované práce a kreditů. Mnohem větší význam dává dlouhodobé budování značky a vztahů se zákazníky, kde se z krátkodobého hlediska návratnost jen těžko dopočítá, ale pokud to děláme správně, v budoucnu se nám mnohonásobně zvýší. Nám, marketingovým specialistům, definovaný brand firmy otevírá spoustu možností a nápadů, které v rámci marketingu můžeme řešit a značku budovat.

Jan Veselý
Jan Veselý

Na základě spolupráce s klientem rozmlouvám jeho značku jednotným, konzistentním a sebejistým hlasem, který zní jasně, srozumitelně a zapamatovatelně. Musím říct, že je opravdovou radostí budovat firemní značku prostřednictvím kreativního obsahu pro web, sociální sítě a kampaně. Takového, který si zákazníci lehce zamilují. A nejen oni.

Markéta Veselá
Markéta Veselá

Ze své pozice mám skvělý vhled do firem a často slýchám mylnou představu, že brand je jen doménou velkých korporátů – značku má každý, ať už jde o firmu, nebo jednotlivce. Brand, neboli značka, vzniká z toho, jak působíte na své okolí, jak komunikujete a co lidem sdělujete. Dokáže vás vaše okolí popsat jednou větou? Ví, čím se odlišujete od konkurence? Značka je víc než jen logo; je to vaše „aura“, váš příběh, vaše přidaná hodnota. A právě příběhy dnes prodávají, přinášejí hodnotu a dávají vašemu podnikání lidský rozměr. Určitě každá firma má světu co předat – i ta, co nevyrábí, ale obchoduje. Pokud si nejste jisti, jak svou značku definovat a prezentovat, pomůžeme vám ji vytesat do jasné podoby a dát jí hlas, kterým osloví svět. 

Lukáš Vladyka
Lukáš Vladyka

Tento web využívá cookies

Pro chod webu jsou nezbytně aktivovány esenciální soubory cookies. Pro plnohodnotné poskytování služeb, personalizaci reklam a analýzu návštěvnosti je však nutné povolit i volitelné cookies. Kliknutím na následující tlačítko je zapnete. Zobrazit podrobnosti

Nastavení cookies

Vaše soukromí je důležité. Můžete si vybrat z nastavení cookies níže. Zobrazit podrobnosti