• Stojíme na jedné noze

    Stojíme na jedné noze 

    Nestabilita. Nejistota. Jeden produkt, jeden zákazník, jeden pilíř. Tíží vás, že balancujete na hraně, vaše firma je vratká a její budoucnost nejistá.  

    Vždy ale můžete nalézt další pilíře, se kterými budete silnější. 

  • Jsme nekonzistentní

    Jsme nekonzistentní 

    Jste nejednotní a v tom, co děláte, se rozbíháte všemi směry. Každý z vás chce něco jiného a pluje jinam, takže žádný vítr vám není dobrý. A to vás potápí

  • Plýtváme svou energií, časem i penězi

    Plýtváme svou energií, časem i penězi

    Neustále hledáte, co je pro vás dobré, ale vaše metoda pokus omyl vás likviduje. Pořád zkoušíte něco, co vám nevychází, a to vám ubírá sílu, energii i finanční zdroje.  

    Strategie není o náhodných pokusech, ale o promyšlených krocích, které dávají smysl. 

  • Chceme si ověřit strategické kroky

    Chceme si ověřit strategické kroky

    Možná už víte, kam jít. V hlavě máte plán, ale zároveň otázku, zda je to ta správná cesta. Své kroky si potřebujete potvrdit nebo vylepšit, abyste mohli jít perspektivní cestou rozvoje

  • Utlačují nás korporáty

    Utlačují nás korporáty 

    Velké korporáty vás válcují propracovaným marketingem, cenami, atraktivním náborem a nefér výhodami. Těžko jim můžete konkurovat a obsadit společný trh. 

    Ale můžete. Najděte si jedinečnou strategii, se kterou se prosadíte i v nerovné konkurenci. 

Jak to vidí klienti

„Díky Strategickému směřování jsme poprvé začali přemýšlet o budoucnosti firmy systematicky a s jasnou vizí, což je pro nás velkým přínosem. Na specialistech z eBRÁNY si nesmírně ceníme jejich preciznosti, obrovské profesionality a schopnosti vidět věci do hloubky. Spolupráce dokonale splnila naše očekávání. Na Strategickém směřování je navíc skvělé to, že posouvá firmy vpřed bez ohledu na obor nebo velikost.”
Lukáš Bartoš

Ředitel divize Zmrzlina, člen vedení firmy

ADRIA GOLD, s.r.o.

  90 zaměstnanců  Zlínský kraj

S kým se budete potkávat

Cílem je potvrdit si, nalézt, nebo vylepšit strategické kroky, jak pozitivně ovlivnit budoucí vývoj společnosti a naplnit její potenciál. Podíváme se na vaši firmu komplexně – prozkoumáme hlavní oblasti, vše, co ji ovlivňuje zevnitř i zvenčí. Zaměříme se na to, kde právě jste, kam trh směřuje a na čem můžeme stavět. Vše rozebereme a znovu složíme s jediným cílem - otevřít nové možnosti a zaměřit se na to opravdu podstatné, abychom se posouvali správným směrem.

Rollo Ondřej

Firemní stratég

Rollo Ondřej

Mění se vám podmínky na trhu, chcete růst, posílit nebo jen prostě nastavit jasný směr a strategii firmy na několik let dopředu? Pak je strategické směřování produkt přesně pro vás. Je lepší na chvíli se zastavit, zanalyzovat si aktuální situaci uvnitř i vně firmy a nastavit dlouhodobý směr, který bude dávat smysl. Strategické směřování je vždy dobrá volba, když jste na rozcestí. Může být skvělým podkladem, jak pro firemní plán, tak třeba pro nastavení brandu. Ondra je profík a jeden z nejlepších analytických mozků, které jsem potkal a je radost s ním spolupracovat na zajímavých projektech. Vždy mi dokáže ukázat jiný pohled na věc, což je mimořádně cenné.

Michal Stříteský
Michal Stříteský

Svět se velmi dynamicky mění a právě v takovém prostředí je strategické směrování klíčovým nástrojem, jak udržet firmu na správném kurzu – s jasnou vizí, silnou značkou a pevným vedením. Strategické směrování je způsob, jak si ujasnit, kam firma míří, proč tam míří a co všechno k tomu potřebuje. V eBRÁNĚ se na vaši firmu díváme celostně – brand, obchod, produkt, tým i cíle majitele – protože jen když vše funguje dohromady, bude následné směrování vedeno správným směrem. Pomůžeme vám se zastavit, podívat se na firmu z nadhledu a nastavit cestu, která bude dávat smysl. My vám pomáháme tuto jistotu získat – přesným zmapováním reality, kladením otázek, na které se vás pravděpodobně ještě nikdo neptal, pojmenováním příležitostí i bariér. Ne podle tabulek, ale podle toho, kým opravdu jste a kam se chcete posunout.

Filip Pecháček
Filip Pecháček

Strategické směřování firmy chápu jako zásadní mapu trhu, která Vám poskytne jasný přehled o Vaší současné pozici na trhu a zároveň odkryje nové možné směry rozvoje. V praxi se často setkávám s firmami působící desítky let na trhu, které vlivem zaběhnuté rutiny a stability přestanou vnímat své okolí – a tím ztrácejí nové příležitosti. Právě strategické směřování přináší konkrétní možnosti růstu, poskytuje analýzu trhu i konkurence a pomáhá činit informovaná rozhodnutí o dalším postupu. Ukáže, které produkty nebo služby již nedávají smysl, a kde se naopak vyplatí investovat čas, prostředky a energii. Jinými slovy – definujete si směr, který je smysluplný nejen z obchodního, ale i ze zaměstnavatelského hlediska.“

Lukáš Vladyka
Lukáš Vladyka

Tento web využívá cookies

Pro chod webu jsou nezbytně aktivovány esenciální soubory cookies. Pro plnohodnotné poskytování služeb, personalizaci reklam a analýzu návštěvnosti je však nutné povolit i volitelné cookies. Kliknutím na následující tlačítko je zapnete. Zobrazit podrobnosti

Nastavení cookies

Vaše soukromí je důležité. Můžete si vybrat z nastavení cookies níže. Zobrazit podrobnosti