Proč navštívit naši konferenci?

Představíme vámcelostní marketing

Marketing není o několika spuštěných kampaních. Měl by vycházet z jádra vaší firmy. Jen tak je možné připravit strategii, která povede k cíli a bude odrážet vaši značku. Přesvědčíme vás, že takhle chcete dělat marketing taky.

Podělíme se s vámi o našeknow-how

Rozhodli jsme se sdílet své zkušenosti a inspirovat vás.  Rozšíříme vám obzory a ukážeme způsoby, jak zvýšit počet zakázek, vytvořit perfektní byznys plán, stabilizovat firmu, budovat značku i jak sehnat dobré zaměstnance.

Povíme vám to,co opravdu využijete

Představíme vám principy, metody a to, co je opravdu důležité. Vy tak jako majitel získáte marketingový i byznysový rozhled a dozvíte se, s čím začít. Ať řídíte interního markeťáka, agenturu, nebo freelancera.

Známe těžkostistředně velkých firem

Drtivá většina z našich klientů středně velké firmy. Snažíme se, abychom každému ze svých klientů porozuměli a díky tomu poznáváme řadu oborů i projektů opravdu do hloubky. Zkušenosti získané za posledních 20 let s vámi budeme sdílet.

Nadcházející konference bude jedinečná

A to i díky tomu, jak hodnotili účastníci předchozí ročníky.

Jak minulou eBRÁNA konferenci
hodnotili účastníci?

„Za firmu Trystom mohu říct, že jsme se velice rádi zúčastnili
a jako velkou výhodu považujeme získání komplexních ucelených
informací během jednoho dne.

S eBRÁNOU spolupracujeme již více než 2 roky (tvorba brandu, realizace webových stránek, správa online marketingu). Ve spolupráci budeme nadále pokračovat, a to na poli tvorby byznys plánu a implementace zaměstnaneckého brandu.

Marketing je nikdy nekončící proces. Dříve býval poněkud podceňovaný, což se ale naštěstí dávno změnilo. Pro malé a střední firmy jakou je i Trystom, je důležité si nechat poradit od někoho, kdo se oblastí marketingu zabývá ve své celistvosti a ví, a doporučí, jaké prostředky mohou různé firmy se zcela odlišným zaměřením nejlépe využít k dosažení vytyčeného cíle. To je základem dlouhodobé úspěšné spolupráce.“

Ing. Romana Švarcová

obchod a marketing společnosti Trystom

„Nejprve moc děkuji za organizaci a pozvání na konferenci.
Akce ve mně zanechala velice pozitivní dojem.

Nejprve co se týče formátu a organizace, pak vše bylo
velice profesionální a na úrovni. Byla jsem překvapená, kolik
zajímavých lidí a z jakých koutů republiky dorazilo. Zároveň byl
skvěle zvolený formát střídání více kratších přednášek, než blok
jedné dlouhé přednášky. Z pohledu posluchače bylo jednoduché
udržet pozornost vždy ke konkrétnímu tématu.

Co se týče obsahu, hodnotím informace ze svého pohledu,
tedy z pohledu posluchače bez ekonomického vzdělání a teprve
nově objevujícího možnosti marketingu. Pro mě konkrétně v tomto
ohledu byl obsah velice přínosný. Neměla jsem potřebu řešit jedno
téma, např. brand, do detailu několik hodin. Naopak mi vyhovovalo,
že se témata střídala a mohla jsem si uvědomit, kolik oblastí má vliv
na správný chod a wellbeing firmy.

Získané informace jsou pro mě velkou inspirací pro práci do budoucna.
Podobné akce bych se ráda zúčastnila i v budoucnu.

Mgr. Lucie Neuvirtová

advokátka

„Konferenci eBRÁNA považuji za velmi přínosně strávený
čas pro rozvoj naší společnosti a to hlavně po stránce koncepční.
Velmi příjemné prostředí s lidmi, kteří si na nic nehrají, to vše
potrženo nenuceným přístupem a snahou poradit s něčím, co kdokoliv
může využít. Stačí jen chtít. Nevymýšlejme něco, co už bylo vymyšleno
a poraďme se někým, kdo v tom umí chodit.

Oceňuji přímočarost a otevřenost ve všech blocích konference,
včetně informací, jak to s eBRÁNOU bylo v minulosti a čeho
se díky perfektně odvedené práci povedlo dosáhnout.

Baseel Zalek

jednatel společnosti FBT logistics, s.r.o.

„Jsem ráda, že jsem se konference zúčastnila. Odnáším
si spoustu věcí, které hodlám ve své firmě aplikovat. A to
co nejdřív. Konference mě nakopla, abych o své firmě
začala přemýšlet jinak a motivovala mě ke změnám!

„Jsem nadšený, protože tohle je opravdu konference
pro majitele firem. Nejvíce si odnáším z přednášek 
věnovaných brandu, corporate identity a obsahovému
marketingu. Ten mi asi dal nejvíc. Stejně tak jako příklady
z praxe. Jinak atmosféra, komunikace i občerstvení super!

„Ve všech přednáškách zaznívaly oči otevírající body,
které je potřeba si v roli majitele firmy uvědomit.
Ohromně mě bavil sled přednášek, které byly tématicky
rozdělené, ale zároveň byly postavené jako jeden celek.

Oceňuji odbornost přednášejících a uvádění
veškeré problematiky na konkrétních případech. 
Celá konference předčila moje očekávání.

„Naprosto profesionální úroveň školení.
Děkuji za péči - všem. Byl to dobrý den
a atmosféra byla po celý den skvělá.

Dali jste mi jiný pohled na marketing a za to děkuji.
Jsem hodně rád, že jsem se zúčastnil.

Odvážím si spoustu nových nápadů a inspirace
do svého podnikání. Bylo skvělé jídlo a z přednášejících
sálala energie. Vydařeno po všech stránkách.

„Paráda, konečně se podařilo převést abstraktní věci
na konkrétní čísla a příklady z praxe.

„Předčilo to mé očekávání. Máme se hodně co učit.
Jste borci. Gratuluji k vydařené akci.

Harmonogram
13. 10. 2022

1000Úvodní slovo

Přivítáme se a řekneme si podrobnosti k organizaci celého dne.

Michal FaltejsekSpecialista na sociální sítě a produktový manažer pro tvorbu multimédií
1010Majitelské proč? Aneb jak být lepší firmou 

Firma s emočně silnou misí a vizí, je to, za čím jdou i nejlepší lidé. Hodně majitelů své proč podceňuje a pak musí svoje lidi uplácet a nové přitahují pouze na benefity. Jak správně svou misi a vizi nastavit? Zní to snadno, a přesto to je jedna z nejtěžších věci na celém podnikání.

Martin SemerádVýkonný ředitel eBRÁNY
1040Jak proměnit majitelský sen na splněné cíle

Když lidé neví, kam se svou firmou chcete jít, jak vám mají pomáhat? Pokud majitel vše vymýšlí sám a cíle nosí v hlavě, tým se těžko zapojuje. Zároveň přicházíte o řadu skvělých nápadů, které by firmu mohli posunout dopředu. Poradíme, jak svůj majitelský sen vizualizovat a vytvořit byznys plán, pro který se nadchne celá firma. 

Filip PecháčekOdborný konzultant
1100Jak hledat témata na zlepšení dřív, než budete muset

Představíme vám hravý a inspirativní nástroj, který vám pomůže posunout vaši firmu kupředu. Díky marketingové mapě zjistíte, jak na tom s marketingem jste i jak se dostat tam, kde si přejete být. Na praktických ukázkách si ukážeme, jak s mapou pracovat. Ať už řešíte nábor, expanzi do zahraničí nebo uvedení nového produktu na trh.

Michal StříteskýOdborný konzultant
1130Pauza na kafíčko
1150Jak si z brandbuildingu udělat návyk (a potom závislost)

Značku máte, ať už o ní vědomě pečujete, nebo ji necháváte růst jako klacek v lese. U brandu se nemáte ptát jestli ho budete letos řešit, ale jak moc ho budete řešit. Kde všude se brand propisuje a proč se bez něj neobejdete?

Adriena RůžičkováBrandová konzultantka
1220Corporate Design

Corporate Identity, Corporate Design, jednotný vizuální styl... co je co a proč to potřebujete? A co se stane, když svou vizuální komunikaci nebudete řešit?

Robin RemešGrafik
1245OBĚD
1330Lepší firma zevnitř jako nejlepší nástroj pro nábor

Přestaňte utrácet za předražené pracovní portály a zamyslete se, proč by u vás měl chtít kdokoliv pracovat. Co můžete dělat proto, aby se vaši zaměstnanci do práce každý den těšili a kandidáti snili o tom, že obsadí pozici právě u vás? Shrneme si, proč jsou kariérní stránky základním kamenem vašeho náboru, jak nastavit náborové procesy i jak by měl vypadat váš náborový marketing, pokud se do něj vůbec pustíte. 

Martin SemerádVýkonný ředitel eBRÁNY
1400Budujte firmu plnou samurajů - budou podporou v růstu i oporou v krizi

Jak tvořit tým, který je loajální, spokojený a má energii s vámi táhnout firmu dopředu? Proč máte chtít samuraje a ne žoldáky? Zjistěte, jak vám (nejen) v náboru pomůže definovaná firemní DNA a unikátní důvody, proč pracovat právě u vás. 

Michal ŠoulákBrandový konzultant
142510 tipů na efektivní leadership

Proč je dobré používat hodnocení STAR nebo pravidelně dělat průzkum spokojenosti zaměstnanců? Protože nejčastějším důvodem odchodů je nekvalitní vztah s nadřízeným, nedostatek zpětné vazby a chybějící smysl v práci. Předáme vám konkrétní tipy a zkušenosti, díky kterým budete budovat skvělé vztahy s podřízenými a ihned je využijete v praxi.

Ivana PalarčíkováŘeditelka divize produkce
1445Pauza na kafíčko
1500Jak proměnit byznysové cíle na funkční marketingovou strategii

Marketing je komplexní disciplína. Co určuje, které kanály jsou pro komunikaci a splnění cílů firmy ty správné? Jak strategii postavit, co by měla obsahovat a co se stane, když úplně chybí? Ukážeme si na praktických příkladech. 

Jan KroupaSpecialista online marketingu
1530Content marketing - nedílná součást autentické komunikace 

Content is king, říká se. Jak ho ale jednoduše tvořit s ohledem na váš brand? A hlavně jak ho správně distribuovat a vytěžit, aby oslovil nové zákazníky a udržel ty stávající? Ukážeme si praktický návod, jak na to.

Aneta KubůMarketingová ředitelka eBRÁNY
1555Praktický workshop - příprava 3letého byznys plánu

Řada firem plánuje na kvartál, některé možná i na rok. Není ale důležité vědět, kde chcete jako firma být za 3 roky? Společně si projdeme postup, jak vytvořit a vizualizovat byznys plán, který vaší firmě pomůže splnit tříleté cíle.

Martin SvobodaObchodní ředitel eBRÁNY
1620Případové studie - příběh změny

Jak to vypadá, když vše, co jsme si na konferenci ukázali funguje ve prospěch firmy? Ukážeme si to na konkrétních výsledcích, vizuálech a hlavně číslech.

1650

Ukončení konference & poděkování

Pár slov závěrem, než se vrhneme na networking a drink. 

Program pro vás ladíme do úplných detailů. Z tohoto důvodu ještě není zcela finální a vyhrazujeme si právo jej změnit.

Kdo si z konference odnese nejvíc?

Majitelé a manažeři firem, kteří:

  • mají zájem o rozvoj své firmy
    a chtějí ji neustále posouvat dopředu
  • chtějí dosahovat svých podnikatelských snů a mít tým,
    který s nimi potáhne za jeden provaz
  • chtějí budovat firmu, do které se zaměstnanci těší
    a kandidáti v ní mají zájem pracovat
  • přemýšlí, jak ze své značky udělat lovebrand (pro zákazníky i zaměstnance),
    ale netuší, jak na to
  • chtějí pochopit celostní marketing a mít jasnou představu,
    co je v něm důležité a s čím začít


Naučíme vás se, jak na to.

Chci se registrovat

Koho uvidíte na pódiu?

Aneb seznamte se s přednášejícími

Martin Semerád Výkonný ředitel

Martin se na poli byznysu pohybuje už 17 let. Neustále tak poznává nové firmy a jejich příběhy. Zkušenosti potom mění na nové nápady, jak klientům pomáhat v dosahování cílů. Jednou z metod, kterou na konferenci, představí, je celostní marketing.
Martin Semerád

Ivana Palarčíková Ředitelka divize produkce

Ivana miluje práci s lidmi. Už 20 let pracuje buď jako jejich vedoucí a nebo jako HR. Při konferenci vám dá praktický návod, jak vést tým, jaké postupy a procesy si ve firmě zavést, abyste ze svých pracovníků dostali maximum.
Ivana Palarčíková

Martin Svoboda Obchodní ředitel

Martin se během několika let vyšvihl z pozice asistenta na jednoho z nejúspěšnějších odborných konzultantů. Nyní obchodnímu oddělení šéfuje. Je schopen předat hluboký vhled do businessu svých klientů a nastavit strategii, která vede k úspěchu a splněným cílům.
Martin Svoboda

Adriena Růžičková Brandová konzultantka

Adriena je kreativní duše s velkým nadhledem. Patří mezi naše nejzkušenější specialisty online marketingu. Zaměřuje se zejména na brandbuilding. Díky tomu vám dokáže pomoci s definováním vaší značky a ujasnit vám, jak máte komunikovat ke klientům, dodavatelům i zaměstnancům.
Adriena Růžičková

Robin Remeš Grafik

Robin miluje originální projekty. Lehké, svěží a moderní. Zaměřuje se zejména na tvorbu corporate identity a můžete si být jisti, že jakýkoliv brand v jeho rukou získá duši i zatraceně sexy kabát. Poví vám o tom, jak se vizuální identita tvoří, v čem firmě pomůže a jak to vypadá, pokud firma nepřemýšlí nad jednotnou vizuální komunikací.
Robin Remeš

Michal Stříteský Odborný konzultant

Michal pečuje o klienty eBRÁNY již přes 10 let a je zkrátka srdcař. V první řadě myslí na potřeby a problémy klienta, které řeší vždy komplexně. S tím výrazně pomáhá právě Marketingová mapa. Preferuje vždy osobní přístup, při kterém vede s klientem vzájemný dialog, na jehož základě vytvoří dokonale padnoucí strategii, která má výsledky.
Michal Stříteský

Filip Pecháček Odborný konzultant

Pro Filipa je motorem spokojenost a úspěch jeho klientů. Když dlouhodobý pracovní vztah přeroste i v přátelství, považuje to za nejlepší možný scénář. V eBRÁNĚ pomáhá klientům rozvíjet jejich byznys už 14 let a předá vám své zkušenosti s tvorbou byznys plánu.
Filip Pecháček

Michal Šoulák Brandový konzultant

Michal pomáhá psát příběhy značek našich klientů. Jako brandový konzultant dokáže rozklíčovat, kdo jako firma jste, jaký máte archetyp a jak by se to mělo odrazit na celkové komunikaci. A to jak směrem ven, marketingově, tak směrem dovnitř vůči vašim zaměstnancům.
Michal Šoulák

Jan Kroupa Specialista online marketingu

Honza působí v eBRÁNĚ od roku 2018. Při práci v marketingu uplatňuje vědomosti získané během studia anglické filologie. Dlouhodobě se specializuje na analýzy klíčových slov. Navíc se perfektně orientuje v SEO činnostech a správě zbožových srovnávačů, kde se dokonce pyšní certifikací pro Mergardo. Co si ale užívá nejvíc, je komplexní tvorba strategií.
Jan Kroupa

Aneta Kubů Marketingová ředitelka

Aneta vede tým našeho interního marketingu. Už několik let má na starosti naši akvizici nových klientů, péči o ty stávající, ale i péči o spokojenost zaměstnanců, interní komunikaci a budování našeho employer brandu. Zajišťuje tak veškerou komunikaci eBRÁNY včetně pořádání eventů mezi které patří i tato konference.
Aneta Kubů

Na nic nečekejtea rezervujte si své místo ještě dnes

Tento web využívá cookies

Pro chod webu jsou nezbytně aktivovány esenciální soubory cookies. Pro plnohodnotné poskytování služeb, personalizaci reklam a analýzu návštěvnosti je však nutné povolit i volitelné cookies. Kliknutím na následující tlačítko je zapnete. Zobrazit podrobnosti

Nastavení cookies

Vaše soukromí je důležité. Můžete si vybrat z nastavení cookies níže. Zobrazit podrobnosti