„Cílem konference je naučit majitele středně velkých firem své firmy zlepšovat dřív, než jsou k tomu bolestivě dohnáni okolnostmi, krizí nebo třeba konkurencí. Jedná se o dlouhodobý proces, který zaručí, že budete naopak problémům předcházet. Předáme vám know-how, díky kterému se stanete stabilnější, konkurenceschopnější a hlavně firmou, ve které se lidem lépe žije.“
Více informací o konferenciRegistrovat se na konferenciProč navštívit naši konferenci?
Představíme vámcelostní marketing
Marketing není o několika spuštěných kampaních. Měl by vycházet z jádra vaší firmy. Jen tak je možné připravit strategii, která povede k cíli a bude odrážet vaši značku. Přesvědčíme vás, že takhle chcete dělat marketing taky.
Podělíme se s vámi o našeknow-how
Rozhodli jsme se sdílet své zkušenosti a inspirovat vás. Rozšíříme vám obzory a ukážeme způsoby, jak zvýšit počet zakázek, vytvořit perfektní byznys plán, stabilizovat firmu, budovat značku i jak sehnat dobré zaměstnance.
Povíme vám to,co opravdu využijete
Představíme vám principy, metody a to, co je opravdu důležité. Vy tak jako majitel získáte marketingový i byznysový rozhled a dozvíte se, s čím začít. Ať řídíte interního markeťáka, agenturu, nebo freelancera.
Známe těžkostistředně velkých firem
Drtivá většina z našich klientů středně velké firmy. Snažíme se, abychom každému ze svých klientů porozuměli a díky tomu poznáváme řadu oborů i projektů opravdu do hloubky. Zkušenosti získané za posledních 20 let s vámi budeme sdílet.
Jak minulou eBRÁNA konferenci
hodnotili účastníci?
Harmonogram
27. dubna 2023
Přivítáme se a řekneme si podrobnosti k organizaci celého dne.

Firma s emočně silnou misí a vizí, je to, za čím jdou i nejlepší lidé. Hodně majitelů své proč podceňuje a pak musí svoje lidi uplácet a nové přitahují pouze na benefity. Jak správně svou misi a vizi nastavit? Zní to snadno, a přesto to je jedna z nejtěžších věci na celém podnikání.

Když lidé neví, kam se svou firmou chcete jít, jak vám mají pomáhat? Pokud majitel vše vymýšlí sám a cíle nosí v hlavě, tým se těžko zapojuje. Zároveň přicházíte o řadu skvělých nápadů, které by firmu mohli posunout dopředu. Poradíme, jak svůj majitelský sen vizualizovat a vytvořit byznys plán, pro který se nadchne celá firma.

Představíme vám hravý a inspirativní nástroj, který vám pomůže posunout vaši firmu kupředu. Díky marketingové mapě zjistíte, jak na tom s marketingem jste i jak se dostat tam, kde si přejete být. Na praktických ukázkách si ukážeme, jak s mapou pracovat. Ať už řešíte nábor, expanzi do zahraničí nebo uvedení nového produktu na trh.

Značku máte, ať už o ní vědomě pečujete, nebo ji necháváte růst jako klacek v lese. U brandu se nemáte ptát jestli ho budete letos řešit, ale jak moc ho budete řešit. Kde všude se brand propisuje a proč se bez něj neobejdete?

Corporate Identity, Corporate Design, jednotný vizuální styl... co je co a proč to potřebujete? A co se stane, když svou vizuální komunikaci nebudete řešit?

Přestaňte utrácet za předražené pracovní portály a zamyslete se, proč by u vás měl chtít kdokoliv pracovat. Co můžete dělat proto, aby se vaši zaměstnanci do práce každý den těšili a kandidáti snili o tom, že obsadí pozici právě u vás? Shrneme si, proč jsou kariérní stránky základním kamenem vašeho náboru, jak nastavit náborové procesy i jak by měl vypadat váš náborový marketing, pokud se do něj vůbec pustíte.

Jak tvořit tým, který je loajální, spokojený a má energii s vámi táhnout firmu dopředu? Proč máte chtít samuraje a ne žoldáky? Zjistěte, jak vám (nejen) v náboru pomůže definovaná firemní DNA a unikátní důvody, proč pracovat právě u vás.

Proč je dobré používat hodnocení STAR nebo pravidelně dělat průzkum spokojenosti zaměstnanců? Protože nejčastějším důvodem odchodů je nekvalitní vztah s nadřízeným, nedostatek zpětné vazby a chybějící smysl v práci. Předáme vám konkrétní tipy a zkušenosti, díky kterým budete budovat skvělé vztahy s podřízenými a ihned je využijete v praxi.

Marketing je komplexní disciplína. Co určuje, které kanály jsou pro komunikaci a splnění cílů firmy ty správné? Jak strategii postavit, co by měla obsahovat a co se stane, když úplně chybí? Ukážeme si na praktických příkladech.

Content is king, říká se. Jak ho ale jednoduše tvořit s ohledem na váš brand? A hlavně jak ho správně distribuovat a vytěžit, aby oslovil nové zákazníky a udržel ty stávající? Ukážeme si praktický návod, jak na to.

Řada firem plánuje na kvartál, některé možná i na rok. Není ale důležité vědět, kde chcete jako firma být za 3 roky? Společně si projdeme postup, jak vytvořit a vizualizovat byznys plán, který vaší firmě pomůže splnit tříleté cíle.

Jak to vypadá, když vše, co jsme si na konferenci ukázali funguje ve prospěch firmy? Ukážeme si to na konkrétních výsledcích, vizuálech a hlavně číslech.
Ukončení konference & poděkování
Pár slov závěrem, než se vrhneme na networking a drink.
Program pro vás ladíme do úplných detailů. Z tohoto důvodu ještě není zcela finální a vyhrazujeme si právo jej změnit.
Kdo si z konference odnese nejvíc?
Majitelé a manažeři firem, kteří:
- mají zájem o rozvoj své firmy
a chtějí ji neustále posouvat dopředu - chtějí dosahovat svých podnikatelských snů a mít tým,
který s nimi potáhne za jeden provaz - chtějí budovat firmu, do které se zaměstnanci těší
a kandidáti v ní mají zájem pracovat - přemýšlí, jak ze své značky udělat lovebrand (pro zákazníky i zaměstnance),
ale netuší, jak na to - chtějí pochopit celostní marketing a mít jasnou představu,
co je v něm důležité a s čím začít
Naučíme vás se, jak na to.

Koho uvidíte na pódiu?
Aneb seznamte se s přednášejícími
Termín konference:
27. dubna 2023
10:00-18:00
Cena konference:
7 990 Kč bez DPH / 1 osoba
+ 2. osoba z jedné firmy zdarma.
Občerstvení a studijní materiály jsou zahrnuty v ceně
Místo konání:
Obecní dům Staré Hradiště
Obec Staré Hradiště
Hradecká 428
533 52 Staré Hradiště