Upravit stránku

Proč navštívit naši konferenci?

Představíme vámcelostní marketing

Marketing není o několika spuštěných kampaních. Měl by vycházet z jádra vaší firmy. Ten, kdo připravuje marketingové aktivity, by měl firmu a její cíle znát do hloubky. Jen tak je možné připravit strategii, která má smysl. Bude složená z činností, které na sebe navazují a vzájemně se podporují. Přesvědčíme vás, že takhle chcete dělat marketing taky.

Podělíme se s vámi o našeknow-how

Víme, že podnikání je čím dál těžší. Ať už kvůli legislativě, nebo tlaku velkých korporací. Proto jsme se rozhodli sdílet své zkušenosti a inspirovat vás. Věříme, že i s limitovanými zdroji lze využívat online marketing naplno. Rozšíříme vám obzory a ukážeme způsoby, jak zvýšit počet zakázek, stabilizovat firmu i jak sehnat dobré zaměstnance.

Povíme vám to, co opravdu využijete

CPC, ROI, TROAS, CTR… Jde vám z takových zkratek hlava kolem? Odbornosti nechte specialistům. Představíme vám principy, metody a to, co je opravdu důležité. Vy tak získáte marketingový rozhled a dozvíte se, s čím začít. Ať řídíte interního markeťáka, agenturu, nebo freelancera. 

Známe těžkostimalých a středních firem

Drtivá většina z našich téměř 700 klientů jsou malé a střední firmy. Snažíme se, abychom každému ze svých klientů porozuměli. A 17 let péče o takové klienty nám dalo mnohé. Například víme, jak je těžké marketing využívat naplno, hlavně zpočátku. I vám pomůžeme najít správný směr.

Školíme rádi. Přesvědčte se čísly!

Nadcházející konference bude jedinečná. Není ale zdaleka jedinou vzdělávací akcí, kterou vám můžeme nabídnout. Držte krok s dobou, přijeďte do našeho moderního školicího střediska a získejte nové poznatky ze světa online marketingu.

Koho uvidíte na pódiu?

Aneb seznamte se s přednášejícími

Kdo si z konference odnese nejvíc?

 

Majitelé a manažeři firem, kteří:

  • chtějí pochopit celostní marketing a mít jasnou představu, co je v něm důležité a s čím začít
     
  • zvažují tvorbu nového webu, nebo redesign stávajícího a chtějí vědět, jak vystavět moderní a úspěšné webové stránky
     
  • přemýšlí, jak ze své značky udělat lovebrand, ale netuší, jak na to 
     
  • chtějí poznat možnosti růstu svého podnikání díky online marketingu
     
  • zatím online marketing nevyužívají naplno, ale chystají se objevit jeho potenciál

Jak minulou eBRÁNA konferenci hodnotili účastníci?


Nahoru