• Máme málo poptávek

    Máme málo poptávek

    Přichází k vám zlomek toho, co konkurenci? Nestačí čekat. Nastavte si výkonnostní marketing tak, aby rezonoval s vašimi cílovými skupinami zákazníků.  

  • Jsme zavalení špatnými poptávkami

    Jsme zavalení špatnými poptávkami 

    Hromada poptávek, ale žádná za to nestojí? Jste zasekaní nerelevantní poptávkami, které nechce nikdo řešit, protože jsou špatné? Tohle vám dělá více škody než užitku, že?

    Získávejte poptávky, co vás posunou a nebudou vám brát energii.

  • Pochybujeme o výkonu

    Pochybujeme o výkonu  

    Neustále myslíte na to, zda je vše správně nastavené a funguje? Nedokáže se zbavit váhání, zda je marketing dostatečně efektivní a naplno vytěžujete jeho potenciál?
  • Nemáme bohaté portfolio klientů

    Nemáme bohaté portfolio klientů

    Stojí vaše firma na jediném klientovi? Jeden odchod a celý váš byznys se zhroutí jako domeček z karet. Toto je závislost, která vás může zničit.   

    Postavte pevné základy a diverzifikujte své portfolio klientů.

  • Máme nový produkt nebo službu

    Máme nový produkt nebo službu  

    Máte kvalitní produkt nebo službu, anebo chcete na trh dostat novinku se silnými konkurenčními výhodami, která by se stala silným pilířem vaší firmy, ale pořád nevíte, jak to co nejefektivněji rozjet?

Jak to vidí klienti

„Musím říct, že spolupráce s eBRÁNOU mě osobně opravdu baví. Vím, že se na jejich tým můžeme kdykoliv a s čímkoliv obrátit – a vždy najdeme rychlé a perfektní řešení. Díky této spolupráci jsme získali nové zákazníky a zaznamenali zvýšení obratu. Navíc jsme si s týmem eBRÁNY skvěle sedli i lidsky, což přináší i větší důvěru a motivaci. Náš vzájemný vztah má opravdu velkou hodnotu a skutečně si ho vážíme.”
Filip Hruška

E-shop a marketing manager ve společnosti FLEKC

  25- 50 zaměstnanců   Praha a Jihomoravský kraj
Výkonnostní marketing od eBRÁNY je pro nás velmi hodnotnou službou. Zohledňuje reálné výsledky a pokud se nastaví správně, je férový pro obě strany. Velkým plusem je, že ho eBRÁNA řeší komplexně, a tak pokrývá všechny důležité oblasti. Se všemi, se kterými aktuálně komunikujeme a cokoliv řešíme, jsme velmi spokojení. Veškerá komunikace funguje dobře. Jsme prakticky v denním kontaktu. To, co je třeba, řešíme okamžitě. Na výkonnostním marketingu se nám líbí to, že je v něm vždy prostor pro zlepšení a neustálý posun vpřed – a právě díky eBRÁNĚ máme partnera, který nás v tom aktivně podporuje.
Tomáš Vomočil

Vedoucí marketingu společnosti VT DATA, a.s.

  21 zaměstnanců  Pardubický kraj, Praha + SK

S kým se budete potkávat

Nízký počet leadů, jejich kvalita, stagnující prodeje a klesající meziroční obraty – to jsou nejčastější problémy, se kterými se na nás klienti obracejí. A jak k tomu v eBRÁNĚ přistupujeme? Komplexně. Základem je precizně cílený marketing, přičemž vždy sledujeme celý kontext vašeho byznysu a neustále se ho snažíme posouvat kupředu. Špičkový produkt dnes už nestačí. Ve vysoce konkurenčním světě je nutné mít také fungující web, kvalitní zákaznickou péči, správně nastavenou strategii a efektivní komunikaci. Proto u nás všichni specialisté táhnou za jeden provaz a poskytují našim klientům ta nejlepší možná řešení a přehledné, transparentní reporty, díky nimž mají jasný přehled o tom, co děláme a jakých výsledků dosahujeme.

Petr Borovec
Petr Borovec

V rámci výkonnostních kampaní je nejdůležitější souhra specialistů a klienta. Je třeba pravidelně komunikovat, což specialistům pomůže nacítit byznys klienta, stav trhu a také vytipovat produkty, jejichž inzerci je třeba zintenzivnit ať už z pohledu marže, nebo uvedení nových produktů či služeb na trh. V poslední době je fenoménem budování značky, což spousta lidí považuje za opak výkonnostních kampaní, ale nedílnou součástí naší práce je také implementace brandu do kampaní a následné rozšiřování povědomí o hodnotách a výhodách Vaší firmy.

Jan Kluger
Jan Kluger

„Výkonnostní marketing už není pouze o sledování metrik a grafů. Stále hrají prim, ale zároveň je potřeba komplexní přístup, který propojuje všechny marketingové aktivity. Nestačí mít jen perfektně vyladěné kampaně - klíčový je také web, znalost konkurence, dobře nastavená cenotvorau, marže, skladovost nebo péče o zákazníka. Každý z těchto dílků rozhoduje o tom, jestli získáte nové zákazníky. 
Dalším klíčem k úspěchu je nejen precizní nastavení a neustálá optimalizace kampaní, ale také úzká spolupráce specialisty s klientem. Díky tomu dokážeme rychle reagovat na změny a zaměřit se na to, co skutečně funguje. Výsledkem je vyšší obrat, lepší návratnost investic a spokojenější zákazníci.”

Stanislav Zemach
Stanislav Zemach

Tento web využívá cookies

Pro chod webu jsou nezbytně aktivovány esenciální soubory cookies. Pro plnohodnotné poskytování služeb, personalizaci reklam a analýzu návštěvnosti je však nutné povolit i volitelné cookies. Kliknutím na následující tlačítko je zapnete. Zobrazit podrobnosti

Nastavení cookies

Vaše soukromí je důležité. Můžete si vybrat z nastavení cookies níže. Zobrazit podrobnosti