Mimořádná příležitost, jak poznat a využít svou výjimečnost v růst a maximální spokojenost zákazníků.
Pokud vás trápí některá z těchto věcí,
Průzkum spokojenosti zaměstnanců vám může pomoci:
Mimořádná příležitost, jak poznat a využít svou výjimečnost v růst a maximální spokojenost zákazníků.
Pokud vás trápí některá z těchto věcí,
Průzkum spokojenosti zaměstnanců vám může pomoci:
Každý odchod bolí. Stále ztrácíte skvělé zákazníky a bez zpětné vazby jen hádáte, co je špatně. Víte, že poslední obchod nebyl náhoda – a to vás trápí.
Tušení a intuice nestačí. Potřebujete fakta a jasné odpovědi, abyste se soustředili na to nejdůležitější a měli skutečné konkurenční výhody. Takové, díky kterým získá vaše značka a postavení na síle.
Víte, že dneska je doba rychlá. Kdo se nepřizpůsobí a nezmění, ten zkrachuje. Potřebujete, aby vám vaši lidé se změnami pomáhali, místo aby vám házeli klacky pod nohy.
Postupnými kroky vytvoříte firemní kulturu, která bude změny vítat.
Šeptanda vlastních lidí na chodbách o nespokojenosti s produkty nebo službami pro zákazníky vás zničí. Nevěří-li ve vaši kvalitu, jak ji mají obhájit před zákazníky? Změňte to a dejte lidem důvod být hrdí.
Chcete se zlepšovat, ale nevíte, kde přesně a jak začít. Ano, skutečně existují oblasti, ve kterých uděláte s minimálním úsilím velký efekt. Zjistěte, jaké to jsou.
„Průzkum spokojenosti klientů naplnil naše očekávání částečně. To bylo způsobeno výběrem vzorku klientů, od kterých jsme získali především pozitivní zpětnou vazbu. Rádi bychom se ale zaměřili i na oblasti, ve kterých máme prostor pro zlepšení. Pokud bychom tak průzkum opakovali, vybrali bychom i klienty, u kterých k realizaci nikdy nedošlo. A to proto, abychom zjistili, co bylo tím pravým důvodem. To je ale něco, co už nyní s eBRÁNOU řešíme. Na závěr bych rád podotkl, že nám eBRÁNA poskytla vzájemnou spoluprací velmi cenné nové myšlenky a postupy, které jsme potřebovali a jsou pro nás velmi přínosné.”25 - 50 zaměstnanců Liberecký kraj
„Průzkum spokojenosti klientů byl skvělou příležitostí k ohlédnutí se za naší prací a její hodnotou pro zákazníky. Abychom získali relevantní data, svěřili jsme realizaci průzkumu do rukou eBRÁNY, která nás potěšila kvalitní přípravou a perfektním provedením. Cílem průzkumu bylo zjistit, co zákazníci považují za naši největší konkurenční výhodu a proč si vybrali právě naši firmu. Dále jsme se zaměřili na hodnocení průběhu realizace, co zákazníci nejvíce oceňují, co jim naopak chybí a co by případně změnili. Finální výstup, který ve všech aspektech splnil naše očekávání, nám pomohl při strategickém rozhodování a přinesl cenné impulzy pro zlepšení našich služeb, abychom si dosaženou hodnotu NPS udrželi i do dalších let a naši zákazníci byli maximálně spokojení.”40 - 50 zaměstnanců Pardubický a Moravskoslezský
„Díky Průzkumu spokojenosti klientů jsme získali cenné poznatky o oblastech, na kterých je třeba zapracovat. Zároveň jsme se ujistili o tom, na čem nám záleželo a v co jsme doufali – pozitivní zpětné vazby od našich zákazníků potvrdily jejich spokojenost. Průzkum má velký přínos v tom, že vám pomůže ověřit vaše domněnky a odhalí, co je skutečně pravda. Navíc vám poskytne užitečné informace o možných rezervách a oblastech, kde se můžete zlepšit.”1 - 10 zaměstnanců Jihomoravský kraj
„Provedený Průzkum spokojenosti klientů rozhodně naplnil naše očekávání. Potvrdil spoustu věcí, u kterých jsme měli určitě domněnky, že by tak mohli zákazníci odpovídat. Současně jsme díky němu získali skvělé pozitivní zpětné vazby, které nás velmi potěšily. Některé jsme opravdu nečekali, což bylo velmi příjemné. Celkově jsme ze spolupráce s eBRÁNOU naprosto nadšení, komunikace je vždy velmi kvalitní a není nic, na co bychom si mohli stěžovat.”6 - 8 zaměstnanců Jihomoravský a Olomoucký