Co získáte z průzkumu spokojenosti svých klientů?

Upřímné hodnocení kvality vaší práce

Průzkum provádíme telefonicky pomocí hloubkových empatických rozhovorů. Hovory vedeme tak, aby v nás vaši klienti získali důvěru a svěřili se nám se vším, co dost možná nesdělí vašemu obchodníkovi ani po letech spolupráce. Zkušenosti s více jak tisícem dotázaných firem a provedených hovorů nám umožní navodit tu správnou atmosféru.

Pochvalu a doporučení, které mají opravdovou hodnotu

Jak moc jste užiteční svým klientům? To je jedna z otázek, na kterou vám pomůžeme najít odpověď. Shodne se na ní většina klientů, které oslovíme? Z průzkumu získáte pochvalu, která dobije baterky vám i vašim lidem, ale dostanete i cenné a upřímné tipy, co zlepšit.

Odraz toho, jak se mění spokojenost klientů s rozvojem vaší firmy

Spokojenost klientů vám pomůžeme změřit jednoduchou, ale velmi relevantní metrikou NPS, celosvětově uznávanou a používanou od malých firem až po ty nejznámější, jako je Apple. Rádi vám pomůžeme zavést hodnocení pravidelně, abyste např. po roce dokázali zhodnotit, zda kvalita vaší práce v očích klientů klesá či roste. Dostanete tak obrázek, jestli zavádění inovací padá na úrodnou půdu. Nebo je potřeba ještě zabrat.

Jak spolupráci
hodnotí naši klienti

„O své firmě jsme si něco mysleli. Domnívali se. Průzkum nám ale ukázal věci tak, jak opravdu jsou. Uvědomili jsme si i věci, co máme před nosem a přesto je neviděli. Považuji ho za nadstandardní službu zejména díky zkušenostem pana Svobody, který nám výstup prezentoval a poskytl nám tak do výsledků cenný vhled, bez kterého bychom možná výsledky vnímali jinak. A to nejen v případě doporučení toho, co zlepšit, ale hlavně v případě pozitivní zpětné vazby od našich zákazníků.

Z průzkumu nevyšel návod co a jak dělat jinak, i když by to možná bylo snadnější a zároveň jsme si na výsledek díky prázdninám chvilku počkali. Přesto nám poskytl důležité impulsy pro změnu celkové strategie, což je přínos, který považuji na celé službě za nejužitečnější. Bez průzkumu bychom se do změn pravděpodobně nepustili a za to velký dík.”

Ing. Ondřej Svoboda

Ředitel společnosti Simple Lift s. r. o.

Realita často překvapí,
ale o to jsou informace užitečnější

„V každodenní rutině a shonu není čas zastavit se, ohlédnout a zjišťovat, jaký mají klienti z naší spolupráce zážitek. A ještě abychom našli někoho objektivního, komu neublíží ani případná kritika a natolik zkušeného, že dokáže vytáhnout relevantní informace. Tento průzkum je skvělý způsob, jak získat energii a nápady do změn a inovací, které jsou v současné době nezbytné.”

Martin Svoboda ředitel obchodní divize

Tým specialistů online marktingu

Jak to celé probíhá?

1
Společně určíme, jaký vzorek vašich klientů vybrat, aby tvořil ten správný odraz klientského portfolia. Poté definujeme, co dalšího mimo hodnotu NPS potřebujeme zjistit a ověřit.
                     
2
Dodáte nám seznam klientů s kontakty na relevantní osoby, stručný popis vašeho obchodního vztahu a historie poskytnutých produktů či služeb. My se detailně seznámíme s vaší činností i oborem.
                     
3

Systematicky provedeme rozhovory se všemi doporučenými kontakty a zaevidujeme detailní zpětnou vazbu. U každého klienta zjistíme míru spokojenosti a číselnou hodnotu, která odráží ochotu vás jako dodavatele doporučit.

                     
4
Veškeré získané informace obdržíte v ucelené formě společně s jednotlivými hodnoceními, doporučeními a celkovým hodnocením spokojenosti vypočítaným ze všech rozhovorů, abyste měli podklad pro budoucí porovnání.
                   

Reportem nekončíme

5

V rámci osobní konzultace si všechny získané informace společně projdeme a pomůžeme vám nalézt způsoby, jak zpětnou vazbu do fungování své firmy zapracovat. Dále probereme i to, jak interně komunikovat výsledky, aby vaše zaměstnance motivovaly. 

Spokojenost klientů
odráží spokojenost zaměstnanců

Ideální spolupráce s klientem pro nás začíná jak změřením spokojenosti klientů, tak spokojenosti zaměstnanců ve firmě. Ze zkušenosti víme, že míra spokojenosti těchto dvou stran spolu úzce souvisí a finální spokojenost klientů je nejen odrazem kvality produktu, ale i práce s lidmi uvnitř. Tam je často potřeba se změnami začít. 

Pouze spokojení zaměstnanci dělají spokojené klienty.
A to je ten nejlepší marketing, který můžete mít.

Více o průzkumu spokojenosti zaměstnanců

Často se ptáte:


Využijte průzkum spokojenosti svých klientů a zjistěte, jak rozvíjet a zlepšit svou firmu

Zájem o potřeby klientů je vždy správným krokem. Pro byznysová rozhodnutí i smysluplný marketing. Systematické ověřování těchto informací vám pomůže určit nejen co zlepšit ve vztahu k zákazníkům, ale i v práci se svými lidmi. Zjištěné informace mají obrovskou hodnotu a ochrání vás před chybami, které se často daří odhalit až po zbytečně dlouhé době.

Celým procesem vás provedeme krok za krokem. 
Díky získaným výsledkům vám pomůžeme:

  • zjistit, co vašim klientům leží na srdci
  • dodat vašim zaměstnancům relevantní zpětnou vazbu a motivaci
  • zvolit správný styl komunikace směrem ke klientům
  • nastavit budoucí měření a pravidelnost
  • zlepšit si díky svému zájmu svou image v očích klientů i zaměstnanců
  • s úspěšným budováním vaší značky

Získáme pro vás hodnotné informace.
A pomůžeme vám je maximálně vytěžit.

To potřebuji

Konzultace zdarmaPojďme si o vašem projektu popovídat

Tento web využívá cookies

Pro chod webu jsou nezbytně aktivovány esenciální soubory cookies. Pro plnohodnotné poskytování služeb, personalizaci reklam a analýzu návštěvnosti je však nutné povolit i volitelné cookies. Kliknutím na následující tlačítko je zapnete. Zobrazit podrobnosti

Nastavení cookies

Vaše soukromí je důležité. Můžete si vybrat z nastavení cookies níže. Zobrazit podrobnosti