Co získáte z průzkumu spokojenosti svých klientů?

Upřímné hodnocení kvality vaší práce

Průzkum provádíme telefonicky pomocí hloubkových empatických rozhovorů. Hovory vedeme tak, aby v nás vaši klienti získali důvěru a svěřili se nám se vším, co dost možná nesdělí vašemu obchodníkovi ani po letech spolupráce. Zkušenosti s více jak tisícem dotázaných firem a provedených hovorů nám umožní navodit tu správnou atmosféru.

Pochvalu a doporučení, které mají opravdovou hodnotu

Jak moc jste užiteční svým klientům? To je jedna z otázek, na kterou vám pomůžeme najít odpověď. Shodne se na ní většina klientů, které oslovíme? Z průzkumu získáte pochvalu, která dobije baterky vám i vašim lidem, ale dostanete i cenné a upřímné tipy, co zlepšit.

Odraz toho, jak se mění spokojenost klientů s rozvojem vaší firmy

Spokojenost klientů vám pomůžeme změřit jednoduchou, ale velmi relevantní metrikou NPS, celosvětově uznávanou a používanou od malých firem až po ty nejznámější, jako je Apple. Rádi vám pomůžeme zavést hodnocení pravidelně, abyste např. po roce dokázali zhodnotit, zda kvalita vaší práce v očích klientů klesá či roste. Dostanete tak obrázek, jestli zavádění inovací padá na úrodnou půdu. Nebo je potřeba ještě zabrat.

Realita často překvapí,
ale o to jsou informace užitečnější

„V každodenní rutině a shonu není čas zastavit se, ohlédnout a zjišťovat, jaký mají klienti z naší spolupráce zážitek. A ještě abychom našli někoho objektivního, komu neublíží ani případná kritika a natolik zkušeného, že dokáže vytáhnout relevantní informace. Tento průzkum je skvělý způsob, jak získat energii a nápady do změn a inovací, které jsou v současné době nezbytné.”

Martin Svoboda ředitel obchodní divize

Tým specialistů online marktingu

Jak to celé probíhá?

1
Společně určíme, jaký vzorek vašich klientů vybrat, aby tvořil ten správný odraz klientského portfolia. Poté definujeme, co dalšího mimo hodnotu NPS potřebujeme zjistit a ověřit.
                     
2
Dodáte nám seznam klientů s kontakty na relevantní osoby, stručný popis vašeho obchodního vztahu a historie poskytnutých produktů či služeb. My se detailně seznámíme s vaší činností i oborem.
                     
3

Systematicky provedeme rozhovory se všemi doporučenými kontakty a zaevidujeme detailní zpětnou vazbu. U každého klienta zjistíme míru spokojenosti a číselnou hodnotu, která odráží ochotu vás jako dodavatele doporučit.

                     
4
Veškeré získané informace obdržíte v ucelené formě společně s jednotlivými hodnoceními, doporučeními a celkovým hodnocením spokojenosti vypočítaným ze všech rozhovorů, abyste měli podklad pro budoucí porovnání.
                   

Reportem nekončíme

5

V rámci osobní konzultace si všechny získané informace společně projdeme a pomůžeme vám nalézt způsoby, jak zpětnou vazbu do fungování své firmy zapracovat. Dále probereme i to, jak interně komunikovat výsledky, aby vaše zaměstnance motivovaly. 

Spokojenost klientů
odráží spokojenost zaměstnanců

Ideální spolupráce s klientem pro nás začíná jak změřením spokojenosti klientů, tak spokojenosti zaměstnanců ve firmě. Ze zkušenosti víme, že míra spokojenosti těchto dvou stran spolu úzce souvisí a finální spokojenost klientů je nejen odrazem kvality produktu, ale i práce s lidmi uvnitř. Tam je často potřeba se změnami začít. 

Pouze spokojení zaměstnanci dělají spokojené klienty.
A to je ten nejlepší marketing, který můžete mít.

Více o průzkumu spokojenosti zaměstnanců

Často se ptáte:


Využijte průzkum spokojenosti svých klientů a zjistěte, jak rozvíjet a zlepšit svou firmu

Zájem o potřeby klientů je vždy správným krokem. Pro byznysová rozhodnutí i smysluplný marketing. Systematické ověřování těchto informací vám pomůže určit nejen co zlepšit ve vztahu k zákazníkům, ale i v práci se svými lidmi. Zjištěné informace mají obrovskou hodnotu a ochrání vás před chybami, které se často daří odhalit až po zbytečně dlouhé době.

Celým procesem vás provedeme krok za krokem. 
Díky získaným výsledkům vám pomůžeme:

  • zjistit, co vašim klientům leží na srdci
  • dodat vašim zaměstnancům relevantní zpětnou vazbu a motivaci
  • zvolit správný styl komunikace směrem ke klientům
  • nastavit budoucí měření a pravidelnost
  • zlepšit si díky svému zájmu svou image v očích klientů i zaměstnanců
  • s úspěšným budováním vaší značky

Získáme pro vás hodnotné informace.
A pomůžeme vám je maximálně vytěžit.

To potřebuji

Konzultace zdarmaPojďme si o vašem projektu popovídat

Tento web využívá cookies

Pro chod webu jsou nezbytně aktivovány esenciální soubory cookies. Pro plnohodnotné poskytování služeb, personalizaci reklam a analýzu návštěvnosti je však nutné povolit i volitelné cookies. Kliknutím na následující tlačítko je zapnete. Zobrazit podrobnosti

Nastavení cookies

Vaše soukromí je důležité. Můžete si vybrat z nastavení cookies níže. Zobrazit podrobnosti