“Pro klienty jsme dodavatelem změny. Ve spolupráci hledáme smysl a hluboké emoční proč, za kterým půjdeme následující roky. To obě strany naplňuje vášní a energií, že už nebudete chtít být klientem nikoho jiného. Tahle energie je návyková.”
Mám zájem o spolupráci6 důvodů, proč do toho jít s námi
Naším nejdůležitějším KPI je spokojenost lidí ve vaší firmě
Proto spolupráci vždy začínáme průzkumem spokojenosti.
70 otázek, které můžou změnit vaši firmu. K lepšímu.
Více o průzkumu spokojenosti Mám zájem o spolupráciZáleží nám na spokojenosti našich klientů
V různých fázích spolupráce si ověřujeme a měříme spokojenost klientů pomocí NPS. Za poslední 3 roky jsme v hodnotě NPS výrazně stoupli. A jsme odhodlaní ji posouvat ještě výš. Zpětná vazba je pro nás cenným zdrojem inovací, ale také energií, která se nám vrací zpátky a motivuje nás do dalších projektů.
NPS dlouhodobě udržujeme na úrovni, která z eBRÁNY dělá v očích klientů lovebrand.
NPS 81 Více o měření spokojenosti pomocí NPSCo je pro nás důležité?
Chceme udržitelně růst, abychom tu pro vás byli i za 20 let a představovali stabilního partnera, který se neustále zlepšuje a inspiruje vás.
Ctíme etiku na nejvyšší úrovni a podnikáme zodpovědným způsobem. Získáváme ocenění za udržitelný rozvoj, společenskou odpovědnost a další. Stále před sebou vidíme hodně prostoru pro zlepšení, a přesto jsme hodnoceni vysoko.
Vnímáme i to, že každá firma, která vydělává, by měla pomáhat a tak spolupracujeme s řadou filantropických a charitativních projektů. Těm pomáháme psát velké příběhy, které zahřejí u srdce.
Zároveň jsme velmi otevřeni ohledně know-how. Chceme, aby se dlouhodobě zlepšovalo podnikatelské prostředí v celé ČR a tak sdílíme naše zkušenosti, koncepty a frameworky všem, kterým by mohly pomoct.