Cena je často jediným způsobem, jak majitelé e-shopů bojují s konkurencí. Tuto strategii však může použít každý, proto není úplně nejvhodnější. Ano, cena je sice důležitá, ale rozhodně to není jediné, na čem by váš byznys měl stát. Nicméně, pokud s ní budete zacházet chytře a efektivně, pak může přinést...
E-shopy nám už v 90. letech otevřely novou možnost nakupování. Dnes na internetu seženeme prakticky vše, na co si vzpomeneme. Zboží, služby, zážitky.
E-shop je skvělým způsobem, jak své podnikání přenést do online světa. Oslovit navíc můžete úplně nové publikum - včetně toho zahraničního, když si to...
Česko je rájem e-shopů. Jak nezapadnout a dostat právě ten svůj e-shop na výsluní? Klíčem je individuální, a hlavně průběžná optimalizace. Tak se na to pojďme podívat.
Nenechte své zákazníky zabloudit v nepřehledném nákupním košíku. Ukažte jim seřazené položky nákupu a oni se vám královsky odmění - odeslanou objednávkou.
Vybírejte z kategorií:
Novinky z eBRÁNY
Případová studie
Leadership
Integrace
Vývoj
Content marketing
Tvorba e-shopu
Blog
Ostatní
PPC reklama
HR
Online marketing
Analytika
Webdesign
E-shop
Projektové řízení
Správa marketingu
Report
Corporate design
Podnikání
Tvorba webu
E-mailing
SEO
Sociální sítě
Brandbuilding
Srovnávače cen