Určitě jste již zaznamenali velký rozruch spojený s koncem cookies a nasazování nových režimů souhlasu. Abychom vás nezahltili příliš velkou dávkou informací, zaměříme se na tu nejbližší změnu, která nás v roce 2024 čeká. V důsledku zavedení platnosti Digital Market Act bude Google pro spojování dat...
Ať již s nastavením Google Analytics 4 stále bojujete, nebo se teprve chystáte založit účet a začít měřit chování návštěvníků svého webu, měli byste znát několik podstatných bodů, které při nastavení účtu neopomenout. Rok 2024 přináší z pohledu webové analytiky výrazné změny, které zásadně ovlivní měření...
Letošní ročník konference o datech a analytice ukázal, jak z dat udělat konkurenční výhodu. Chvílemi jsme potrápili naše mozkové závity, chvílemi se bavili analytickými hříčkami, ale ve výsledku nám konference dala porci inspirace i právního vhledu do problematiky měření v nadcházejících obdobích.
Google Analytics 4 jsou poslední dobou často skloňované heslo, které mnohé děsí, a v jiných budí nadšení. Co jsou GA4, jak je zprovoznit, a proč je právě nyní vhodná doba se jimi začít zabývat?
Google Analytics patří mezi nejpoužívanější nástroje ve světě nejen online marketingu, ale i webových stránek jako takových. Proč je tomu tak, v čem tkví síla tohoto nástroje a jak z něj vymáčknout co nejvíce? Základy si načrtneme v tomto článku, “vyšší dívčí” můžete očekávat v budoucnu.
Vybírejte z kategorií:
Novinky z eBRÁNY
Případová studie
Leadership
Střípky
Integrace
Vývoj
Content marketing
Tvorba e-shopu
Ostatní
PPC reklama
HR
Online marketing
Analytika
Webdesign
E-shop
Projektové řízení
Cookies
Správa marketingu
Report
Corporate design
Podnikání
Tvorba webu
E-mailing
SEO
Sociální sítě
Brandbuilding
Srovnávače cen