Ačkoli je Pinterest často považován za platformu pro vyhledávání receptů a nápadů na domácí dekorace, je také výkonným nástrojem digitálního marketingu. To jsme si koneckonců potvrdili už v předchozím článku Dnes se podíváme na další kousek skládačky. A to, jak z Pinterestu vytěžit co nejvíce. Právě...
Klíčová slova protkávají online marketing skrz naskrz. Potkáte je jak při nastavování placené reklamy, při vyhledávání konkrétní věci, ale taky při tvorbě článků, kde hrají úplně zásadní roli. V článku si popíšeme, jak s klíčovými slovy pracovat, jak je hodnotit a určovat jejich kvalitu či potenciál.
Local SEO zvýší dohledatelnost vašeho byznysu a je vhodné pro všechny místní firmy. Kavárny, prodejny, kadeřnictví či krejčovství. Je to jedno. Zkrátka pro všechny, kdo poctivě makají a budují si svůj sen o vlastním podnikání ve svém milovaném městě.
Co ovlivňuje vaše pozice ve vyhledávání? Kde a jak používat klíčová slova? Jaké nečekané záludnosti si na vás Google a Seznam připravili?
Optimalizace pro vyhledávače. SEO. Téměř každý o něm slyšel. Málokdo ví, jak na něj. A přece je to pro potřeby menších a středně velkých firem tak jednoduché. Stačí mít pár es v rukávu.