Archetypy jsou dědictvím, které si v sobě z dávné historie nese každý z nás. Pomáhají nám rozpoznat, co můžeme očekávat od věcí a jevů, které doposud neznáme. A jak si zařadíme cizí podněty, které nás potkávají v běžném světě – budeme se s nimi cítit v bezpečí, nebo se ponesou v rebelském duchu?
Víte, co si o vás vaši klienti a zákazníci skutečně myslí? Pokud ne, je na čase to zjistit. Spokojenost klientů je bez pochyb důležitá pro váš podnikatelský úspěch. Zjišťováním emocí a názorů klientů můžete dlouhodobě efektivně zlepšovat firmu a utužovat vzájemné vztahy. Jak na to?
V loňském roce jsme navázali spolupráci se společností Výprachtický s. r. o. – rodinnou firmou, kterou jsme se rozhodli hned během prvních jednání detailně poznat, zjistit, jak na tom jsou a co je trápí. Jelikož pomáhat majitelům tvořit zdravější firmy je naší misí, navrhli jsme propracovaný...
V roce 2022 jsme začali spolupracovat s organizací Pestré Polabí a pomohli jsme jim s úklidem Labe, ale zároveň jsme pro ně vytvořili zdarma web, který jim pomůže přilákat více dobrovolníků. Jak probíhala naše spolupráce se dočtete ve článku.
Společnost Google nás zařadila mezi 3 % nejlepších českých digitálních agentur a získali jsme tak odznak Google Premier partner pro rok 2023. Jaké výhody naše partnerství s Google přináší našim klientům?
Co si pod pojmem "dětská firemní skupina" vlastně představit? Posláním firemní dětské skupiny je péče o děti předškolního věku v prostředí mimo jejich domov, aby zaměstnancům umožnila brzký návrat z rodičovských dovolených. Zároveň se také jedná o unikátní firemní benefit. Pokud přemýšlíte o zavedení...
V prestižní soutěži Sodexo byla eBRÁNA vybrána jako zaměstnavatel roku 2022 v Pardubickém kraji a celorepublikově skončila na úžasném 4. místě. Co všechno se v soutěži hodnotí? Dozvíte se v článku.
Letošní program Mergadofestu, který probíhal v útrobách Impact Hubu, nabídl celkem 5 stages. Festival se konal od 9 hodin ráno až do pozdního odpoledne a program byl více než zajímavý. Neotřelým zpestřením konference bylo hlasování o tématech, které probíhalo lístečkovou metodou. Do centra dění...
V 1. díle našeho seriálu o brandu jste zjistili, že odlišit se jen produktem je dnes složité. A když se vám to povede, konkurence vás může rychle zkopírovat. Značky se proto dnes odlišují hlavně na základě emocí a toho, co pro své zákazníky představují. Vytvoří si tím asociaci a myšlenkovou zkratku....
Vybírejte z kategorií:
Novinky z eBRÁNY
Případová studie
Leadership
Integrace
Vývoj
Content marketing
Tvorba e-shopu
Blog
Ostatní
PPC reklama
HR
Online marketing
Analytika
Webdesign
E-shop
Projektové řízení
Správa marketingu
Report
Corporate design
Podnikání
Tvorba webu
E-mailing
SEO
Sociální sítě
Brandbuilding
Srovnávače cen