Víte, co si o vás vaši klienti a zákazníci skutečně myslí? Pokud ne, je na čase to zjistit. Spokojenost klientů je bez pochyb důležitá pro váš podnikatelský úspěch. Zjišťováním emocí a názorů klientů můžete dlouhodobě efektivně zlepšovat firmu a utužovat vzájemné vztahy. Jak na to?

Dětská skupina jako součást firemní kultury

Co si pod pojmem "dětská firemní skupina" vlastně představit? Posláním firemní dětské skupiny je péče o děti předškolního věku v prostředí mimo jejich domov, aby zaměstnancům umožnila brzký návrat z rodičovských dovolených. Zároveň se také jedná o unikátní firemní benefit. Pokud přemýšlíte o zavedení...

Ohlédnutí za Mergadofestem 2022

Letošní program Mergadofestu, který probíhal v útrobách Impact Hubu, nabídl celkem 5 stages. Festival se konal od 9 hodin ráno až do pozdního odpoledne a program byl více než zajímavý. Neotřelým zpestřením konference bylo hlasování o tématech, které probíhalo lístečkovou metodou. Do centra dění...

Archetyp - zkratka k srdci vaší značky

V 1. díle našeho seriálu o brandu jste zjistili, že odlišit se jen produktem je dnes složité. A když se vám to povede, konkurence vás může rychle zkopírovat. Značky se proto dnes odlišují hlavně na základě emocí a toho, co pro své zákazníky představují. Vytvoří si tím asociaci a myšlenkovou zkratku....

Vybírejte z kategorií:

Tento web využívá cookies

Pro chod webu jsou nezbytně aktivovány esenciální soubory cookies. Pro plnohodnotné poskytování služeb, personalizaci reklam a analýzu návštěvnosti je však nutné povolit i volitelné cookies. Kliknutím na následující tlačítko je zapnete. Zobrazit podrobnosti

Nastavení cookies

Vaše soukromí je důležité. Můžete si vybrat z nastavení cookies níže. Zobrazit podrobnosti