Letošní program Mergadofestu, který probíhal v útrobách Impact Hubu, nabídl celkem 5 stages. Festival se konal od 9 hodin ráno až do pozdního odpoledne a program byl více než zajímavý. Neotřelým zpestřením konference bylo hlasování o tématech, které probíhalo lístečkovou metodou. Do centra dění...
7. dubna 2022 jeli 2 vyslanci z eBRÁNY do pražské Spojky Karlín na, po 2leté online pauze, živou verzi už tradičního SEO Restartu. Nejeli však pouze jako posluchači, Eliška Bielková totiž celou akci otevírala svou přednáškou o spojení Pinterestu a SEO. Jak se jí dařilo a jak dopadla celá akce zjistíte...
Pinterest jako každý rok zveřejnil svou výroční zprávu, jejíž součástí je vždy predikce toho, co se bude následující rok vyhledávat a pinovat. Proč této predikci věnovat pozornost? Každý rok s ní Pinterest slaví úspěch a v roce 2021 se trefil dokonce v 80 % svých predikcí. Pokud tedy pinujete a nechcete...
Chybí vám občas inspirace na vaše příspěvky na sociálních sítích, nástěnky v kancelářích nebo do článků na váš blog? Přinášíme vám marketingový kalendář pro rok 2022, díky kterému získáte přehled o všech důležitých událostech a významných dnech.
Váš PPC specialista zmínil v posledním reportu automatické kampaně, ale vy netušíte, co se pod tímto pojmem skrývá? Kdy je vůbec vhodné je v reklamním účtu spouštět, komu se vyplatí a proč je prostě nemůžete zapnout a obejít se bez PPC specialisty? Díky tomuto článku budete mít naprosto jasno.
Kvalitní autentické fotografie jsou obsah, který byste ve své komunikaci rozhodně neměli podceňovat. V dnešní době, kdy lidé často skáčou z jednoho webu na druhý, z příspěvku na příspěvek a vybírají na více e-shopech najednou, jsou fotografie prvkem, který je může rychle zaujmout a vrýt se jim do paměti....
Proč zákazníkům svého e-shopu nabídnout odložení platby a pojištění zboží? Budete jim zase o krůček blíž, budete důvěryhodnější, a ještě za to můžete získat finanční odměnu. Lidé u vás navíc nakoupí ještě raději a ušetříte jim čas i nervy. Pojďme se podívat na službu mallpay, která vám...
Klíčová slova protkávají online marketing skrz naskrz. Potkáte je jak při nastavování placené reklamy, při vyhledávání konkrétní věci, ale taky při tvorbě článků, kde hrají úplně zásadní roli. V článku si popíšeme, jak s klíčovými slovy pracovat, jak je hodnotit a určovat jejich kvalitu či potenciál.
Zákazník by pro vás neměl být pouhým číslem v tabulkách a plánech. Zákazník je někdo, koho byste měli důvěrně znát. A nejen to. Svému zákazníkovi byste měli být ochotní snést modré z nebe.