Sdílejí to všichni. Má to statisíce zhlédnutí. A vy si říkáte – jak to sakra udělali? Virální marketing může vypadat jako zázrak, ale v realitě za tím většinou stojí strategie, znalost publika a chytré využití emocí. V tomto článku se podíváme na to, co skutečně funguje – a jak to využijete ve svém...
Czech Online Expo 2025 očima eBRÁNY! Jak se neztratit v moři e-mailů, proč nečekat na dokonalost a jak SEO, UX nebo krátká videa pomáhají růst e-shopům. Mrkni, co jsme si odnesli z přednášek i zákulisí, které se do článku sotva vešlo!
Letos se konal 10. ročník konference SEO Restart, kterou pořádala digitální agentura Taste. Naši specialisté na konferenci nechyběli a přinášejí vám krátký report.
Tentokrát jsem se na tenhle programově našlapaný veletrh e-commerce a on-line marketingu jela podívat s týmem produktových manažerů. Všechny postřehy z jednoho dne jsme se vám pokusili sepsat do následujícího reportu. Doufám, že si při čtení budete alespoň trošku připadat, jako bychom tam byli spolu!...
Celý loňský rok se nesl ve znamení nástupu umělé inteligence. Ani lednový E-mail Restart nemohl být pozadu a věnoval se tomu, jak v e-mailingových kampaních chytře využít AI. Naši specialisté na konferenci nechyběli a přinášejí vám krátký report.
eBRÁNU a PROFIFLEX spojuje chuť tvořit a pracovat na zdravější a silnější firmě. Prošli jsme společně průzkumy spokojenosti zaměstnanců, začali tvořit zaměstnaneckou značku, pomohli nastartovat náborovou strategii a rozehráli další kroky v online marketingu. Víc o společném celostním přístupu si poslechněte...
Klavírničtí mistři PETROFU umí vyrobit pianino v jakékoliv barvě. Máte prakticky neomezené možnosti. A díky novému konfigurátoru si můžete dokonce prohlédnout, jak by se barevný nástroj vyjímal u vás doma. Více o tomto konfigurátoru a také o spolupráci eBRÁNY a PETROFU v nejnovějším rozhovoru.
Letošní ročník konference o datech a analytice ukázal, jak z dat udělat konkurenční výhodu. Chvílemi jsme potrápili naše mozkové závity, chvílemi se bavili analytickými hříčkami, ale ve výsledku nám konference dala porci inspirace i právního vhledu do problematiky měření v nadcházejících obdobích.
Víte, co si o vás vaši klienti a zákazníci skutečně myslí? Pokud ne, je na čase to zjistit. Spokojenost klientů je bez pochyb důležitá pro váš podnikatelský úspěch. Zjišťováním emocí a názorů klientů můžete dlouhodobě efektivně zlepšovat firmu a utužovat vzájemné vztahy. Jak na to?
Vybírejte z kategorií:
Novinky z eBRÁNY
Případová studie
Leadership
Střípky
Integrace
Vývoj
Content marketing
Tvorba e-shopu
Ostatní
PPC reklama
HR
Online marketing
Analytika
Webdesign
Vytvořeno s pomocí AI
E-shop
Projektové řízení
Cookies
Správa marketingu
Report
Corporate design
Podnikání
Tvorba webu
E-mailing
SEO
Sociální sítě
Brandbuilding
Srovnávače cen