Jaké jsou přínosy hodnocení STAR?

Přínos pro majitele

Objevíte ve svém týmu hvězdy a srdcaře, o které nechcete přijít a zasluhují více péče. Snížíte odchodovost lidí. Posílíte firemní kulturu. A také si ověříte, kteří lidé už ve firmě možná nemají co dělat.

Přínos pro zaměstnance

Každý člověk dostane objektivní zpětnou vazbu o tom, co dělá skvěle a v čem by měl pokračovat nebo co by měl naopak zlepšit. Vědomí pravidelného hodnocení automaticky zlepšuje chování ke svým kolegům. Možnost vyjádřit se ke kolegům snižuje napětí a konflikty v týmu.

Jak hodnocení STAR
popisují zaměstnanci?

Přehrát video

Jak metodu STAR hodnotí eBRÁNA?

„Hodnocení STAR už děláme zhruba šestý rok. Je pro nás skvělým prostředkem, jak zlepšovat vztahy mezi lidmi, týmy a zkvalitňovat samotnou týmovou spolupráci. To pak vede k tomu, že to tady lidi baví a do práce se těší. S tím zákonitě roste jejich produktivita a efektivita. Hodnocení STAR je dobré ještě v té věci, že se lidé mezi sebou hodnotí napříč všemi odděleními, což se obvykle nedělá. Přitom je to pohled, který je hrozně důležitý, protože tak se třeba potkají týmy obchodu a produkce, které si mezi sebou běžně vazbu nepředávají.“   

Martin Semerád

Výkonný ředitel

„Hodnocení STAR mi pomohlo nesčetněkrát zachránit člověka. Ve chvíli, kdy byl člověk negativně ohodnocený, tak jsme mu dali zpětnou vazbu, aby věděl, na čem má zapracovat. Díky ní došlo k jeho zlepšení a můžu říct, že v současnosti jsou tito lidé vnímáni ve firmě velmi pozitivně. Co je důležité - hodnocení STAR vás upozorní na problém, o kterém vůbec nemusíte vědět, že ho v týmu máte. Když ho ale objevíte, pak se na něj můžete zaměřit a začít řešit.“   

Ivana Palarčíková

Ředitelka divize produkce

„Letošní STARY jsem si vzal hodně k srdci a beru je jako něco, co mě může posunout. Záleží samozřejmě i na tom, jakou formou dostanete zpětnou vazbu. Každopádně já jsem tu svoji dostal efektivně a budu dělat všechno pro to, aby to příští rok bylo ještě lepší.“

Michal Faltejsek

Specialista na sociální sítě

„Hodnocení STAR vnímám rozhodně pozitivně, protože to je pro mě důležitá zpětná vazba. Díky ní vím, jak se já sama můžu zlepšit, kam se mohu posunout, že třeba někde dělám chyby, které si neuvědomuji. Ale je dobré upozornit i ostatní, aby i oni věděli, kam se mohou posunout a co třeba zlepšit. Nejvíc se mi líbí, že tam je jak pracovní, tak i osobní složka.“

Kateřina Brychová

Asistentka obchodu

Tým specialistů online marktingu

Jak to společně tvoříme?

1
Úvodní setkání a představení metody STAR
Na prvním setkání si představíme, jak hodnocení probíhá a společně si nastavíme očekávání. Předáme vám základní informace a podklady pro hodnocení.
                     
2
Pomůžeme s komunikací do firmy
Aby hodnocení mělo smysl, musí se správně komunikovat lidem. A k tomu vám poskytneme ty nejvhodnější materiály.
                     
3
Vytvoříme pro vás hodnoticí formuláře
Na základě seznamu vašich zaměstnanců pro vás vytvoříme hodnoticí formuláře, které společně rozešleme.
                     
4
Hodnoticí dny
Dohlédneme na správný průběh hodnoticích dnů, na kterých budeme přítomni.
                   

 

 

Předání zpětné vazby lidem

5
Vysvětlíme, jak se získanými informacemi co nejlépe naložit, jak předat správně zpětnou vazbu lidem a dále s ní pracovat.

Slovo naší HR manažerky

Hodnocení STAR je skvělý nástroj, jak zlepšovat lidem život ve firmě. Každý se dozví od svého vedoucího, co na něm lidi oceňují a co jim naopak vadí. U nás má už několikaletou tradici a většina z nás se na zpětnou vazbu těší. STARY nám pomohly hodně lidí resuscitovat, případně víc ocenit hvězdy, které nejsou na první pohled vidět.

„Hodnocení je náročné pouze na váš čas, ale tato investice se vám zaručeně vyplatí.“ Andrea Semerádová
HR Manažerka

Otevřeme vám oči a ulehčíme práci s lidmi

Správně nastavený systém hodnocení lidem poskytuje tolik potřebnou zpětnou vazbu a ukazuje směr, kterým se mají uchýlit, aby dosáhli lepších pracovních výsledků. Nadřízeným pak hodnocení vkládá do rukou účinný nástroj směřující k efektivnějšímu vedení a řízení. Podstatou hodnocení je hodnotící rozhovor mezi zaměstnancem a nadřízeným. Rozhodně by se mělo jednat o konstruktivní dialog, nikoliv o destruktivní jednostrannou kritiku. Výsledky, resp. výstupy hodnocení pak musí být zohledněny v dalších plánech firmy, bez toho by celé hodnocení zaměstnanců pozbylo smysl.

To potřebuji

Obraťte se na nás a... najděte hvězdy svého týmu

S čím vám hodnocení STAR pomůže:

  • zjistit, kteří lidé už ve vaší firmě nemají co dělat
  • ocenit a vyzdvihnout talentované lidi
  • získáte relevantní zpětnou vazbu na vaše kolegy
  • dostanete možnost předejít nepříjemným situacím
  • odstraníte nespravedlnosti v týmu
  • lidé se k sobě začnou lépe chovat
Jdete do toho s námi? Rádi vám pomůžeme. Chci poznat hvězdy svého týmu

Pojďte do toho
Vaše firma i zaměstnanci si zaslouží péči

Tento web využívá cookies

Pro chod webu jsou nezbytně aktivovány esenciální soubory cookies. Pro plnohodnotné poskytování služeb, personalizaci reklam a analýzu návštěvnosti je však nutné povolit i volitelné cookies. Kliknutím na následující tlačítko je zapnete. Zobrazit podrobnosti

Nastavení cookies

Vaše soukromí je důležité. Můžete si vybrat z nastavení cookies níže. Zobrazit podrobnosti