Jednotný vizuální styl

V minulém článku jsme si povídali o tom, jak přichází na svět logo a především, že součástí každého loga je i kontext neboli jednotný vizuální styl, do kterého je zasazené. Pojďme se na tento tajemný termín podívat podrobněji.

Dlouhodobý rozvoj e-shopu na základě dat

Aby bylo možné e-shop rozvíjet a posouvat kupředu, je nutné identifikovat slabé a silné stránky e-shopu. K tomu vám pomohou různé analytické nástroje, díky kterým zvládnete na základě reálných uživatelských dat dělat ta správná rozhodnutí.  

Co se to vlastně skrývá pod pojmem e-shop?

E-shopy nám už v 90. letech otevřely novou možnost nakupování. Dnes na internetu seženeme prakticky vše, na co si vzpomeneme. Zboží, služby, zážitky. E-shop je skvělým způsobem, jak své podnikání přenést do online světa. Oslovit navíc můžete úplně nové publikum - včetně toho zahraničního, když si to...

V čem je síla live chatu?

V současné době se kamenná prodejna stává předmětem starostí nejednoho prodejce. Webová stránka je naproti tomu plnohodnotnou náhradou jejich offline živnosti, ke které upínají naděje v době probíhajících karantén.

Vybírejte z kategorií:

Chcete o každém článku na našem blogu vědět jako první?

Tento web využívá cookies

Pro chod webu jsou nezbytně aktivovány esenciální soubory cookies. Pro plnohodnotné poskytování služeb, personalizaci reklam a analýzu návštěvnosti je však nutné povolit i volitelné cookies. Kliknutím na následující tlačítko je zapnete. Zobrazit podrobnosti

Nastavení cookies

Vaše soukromí je důležité. Můžete si vybrat z nastavení cookies níže. Zobrazit podrobnosti