Čtyři roční období? Kdepak. Život běžného e-shopu zná vánoční sezónu – a zbytek roku. Kromě tohoto notoricky známého cyklu počty objednávek kolísají v pravidelných výkyvech i během každého měsíce a týdne. Proto vznikají vyšší nároky na flexibilitu skladové logistiky, které pomůže vyřešit fulfillment....
Přinášíme vám v nové aktuliazci eBRÁNA e-shopu úpravy, které vám usnadní práci s vaší cenotvorbou. E-shop bude nyní plně podporovat zákonné požadavky z aktualizace zákona na ochranu spotřebitele. Podívejte co dalšího aktualizace přináší.
V minulém článku jsme si povídali o tom, jak přichází na svět logo a především, že součástí každého loga je i kontext neboli jednotný vizuální styl, do kterého je zasazené. Pojďme se na tento tajemný termín podívat podrobněji.
Během koronavirové pandemie se většina populace přesunula do online prostředí a pomalu, ale jistě začala objevovat kouzla online nakupování. Jak se zákazníci, ale i majitelé webů a e-shopů, sžili s používáním live chatů?
Aby bylo možné e-shop rozvíjet a posouvat kupředu, je nutné identifikovat slabé a silné stránky e-shopu. K tomu vám pomohou různé analytické nástroje, díky kterým zvládnete na základě reálných uživatelských dat dělat ta správná rozhodnutí.
E-shopy nám už v 90. letech otevřely novou možnost nakupování. Dnes na internetu seženeme prakticky vše, na co si vzpomeneme. Zboží, služby, zážitky.
E-shop je skvělým způsobem, jak své podnikání přenést do online světa. Oslovit navíc můžete úplně nové publikum - včetně toho zahraničního, když si to...
V současné době se kamenná prodejna stává předmětem starostí nejednoho prodejce. Webová stránka je naproti tomu plnohodnotnou náhradou jejich offline živnosti, ke které upínají naděje v době probíhajících karantén.
Česko je rájem e-shopů. Jak nezapadnout a dostat právě ten svůj e-shop na výsluní? Klíčem je individuální, a hlavně průběžná optimalizace. Tak se na to pojďme podívat.
Máte problémy s expedicí zboží ze svého internetového obchodu? My je za vás vyřešíme. Ušetříme desítky hodin práce, kterou teď nejspíš děláte zbytečně. Eliminujeme chyby v odesílání a postaráme se, abyste toho zákazníkům stihli poslat daleko víc než teď.