V minulém článku jsme si povídali o tom, jak přichází na svět logo a především, že součástí každého loga je i kontext neboli jednotný vizuální styl, do kterého je zasazené. Pojďme se na tento tajemný termín podívat podrobněji.
Co vše je potřeba k tomu, aby vzniklo logo, které přežije desetiletí?
Kolik lidí a jak dlouho se na logu, které dokonale vystihuje značku, pracuje?
Myslíte to se svým podnikáním opravdu vážně? A máte marketingovou strategii? Pokud jste si na obě otázky odpověděli ano, máte napůl vyhráno. A pokud jste si odpověděli ano pouze jednou, tak zbystřete a čtěte dál, neboť marketingová strategie je opomíjená marketingová bible, bez které by se do boje o...
Vybírejte z kategorií:
Novinky z eBRÁNY
Případová studie
Leadership
Střípky
Integrace
Vývoj
Content marketing
Tvorba e-shopu
Ostatní
PPC reklama
HR
Online marketing
Analytika
Webdesign
E-shop
Projektové řízení
Cookies
Správa marketingu
Report
Corporate design
Podnikání
Tvorba webu
E-mailing
SEO
Sociální sítě
Brandbuilding
Srovnávače cen