Víte, co si o vás vaši klienti a zákazníci skutečně myslí? Pokud ne, je na čase to zjistit. Spokojenost klientů je bez pochyb důležitá pro váš podnikatelský úspěch. Zjišťováním emocí a názorů klientů můžete dlouhodobě efektivně zlepšovat firmu a utužovat vzájemné vztahy. Jak na to?
Pokud máte e-shop s oblečením a módními doplňky nebo provozujete některé formy online propagace (PPC reklama, zbožové srovnávače, a další), už jste o Glami určitě slyšeli. A pokud ne, tak je tento článek přesně pro vás. Co je to Glami, jak se liší od Heureky nebo Zboží a jaká pravidla dodržet, abyste...
Zbožové srovnávače, internetové porovnávače zboží či „zbožáky“ představují jeden z nejvíce konverzních kanálů pro e-shopy. Mezi ty nejznámější a nejvíce využívané patří Heureka.cz či Zboží.cz. Ale věděli jste, že jich na internetu můžete najít mnohem více? Některé jsou i specializované na specifický...
Vybírejte z kategorií:
Novinky z eBRÁNY
Případová studie
Leadership
Střípky
Integrace
Vývoj
Content marketing
Tvorba e-shopu
Ostatní
PPC reklama
HR
Online marketing
Analytika
Webdesign
E-shop
Projektové řízení
Cookies
Správa marketingu
Report
Corporate design
Podnikání
Tvorba webu
E-mailing
SEO
Sociální sítě
Brandbuilding
Srovnávače cen