Emailing je perfektní v rámci DO a CARE fáze (STDC – víme, známe, umíme, že?). Můžete díky němu efektivně komunikovat a posilovat vztahy se zákazníky. A proto i posilovat a budovat vlastní brand. Dvě mouchy jednou ranou. Krásná práce. Tak berte plácačku, jdem na to.
Kvalitní autentické fotografie jsou obsah, který byste ve své komunikaci rozhodně neměli podceňovat. V dnešní době, kdy lidé často skáčou z jednoho webu na druhý, z příspěvku na příspěvek a vybírají na více e-shopech najednou, jsou fotografie prvkem, který je může rychle zaujmout a vrýt se jim do pa
O Pinterestu jste už pravděpodobně slyšeli, anebo ho sami aktivně využíváte k vyhledávání inspirace na dekorace, vaření, plánování oslav, fitness, a mnoho dalšího. Ale věděli jste, že na této sociální síti se dá i inzerovat a propagovat svou značku nebo obchod? I když není z hlediska inzerce v Česku
Obsahová strategie neboli plán plný konkrétních pravidel pro vytvoření originálního webového obsahu. Takového, kterým si od své klávesnice bez problému podmaníte celý online svět. Jak řekl Bill Gates: "Content is king". A nám se jeho slova každý den potvrzují.
Další rok je za námi, pojďte se ohlédnout za články,
které vás i nás na našem blogu nejvíce bavily.
Vytvářejte profi obsah, který sklidí ocenění od vašich fanoušků i FB algoritmu. (Skoro) všechno se dá naučit. Vezměte si do rukou notebook, k srdci pár našich tipů a kreativní facebookový příspěvek s jasnou myšlenkou i cílem je na světě.
Chcete být na YouTube vidět? Pojďme se podívat na to, jak s pomocí několika praktických tipů vaše YouTube videa optimalizovat. Správná optimalizace zlepší dohledatelnost vašich videí i celého YouTube kanálu. V článku proto nakousneme i to, jak funguje SEO na YouTube, a jaké faktory nejvíce ovlivňují
Persony jsou jedním z nejdůležitějších faktorů, které ovlivňují úspěšnost obsahového marketingu. Představují model chování skupiny, která se rozhoduje, zda nakoupí u vás, nebo u konkurence. Dokážeme díky nim také lépe pochopit zákazníky i jejich skutečné potřeby. Už nejsou anonymní. A lépe se nám pa
Kdo je Richard z Wooxu a existuje vůbec? Jak se podařilo Michelle
Losekoot napsat knihu a nezbláznit se? Jak pomocí textů přesvědčit
nepřesvědčitelného a jak na firemní blog, který na sebe sám vydělá?
Díky 10. CopyCampu známe na všechno odpověď.
Vybírejte z kategorií:
Novinky z eBRÁNY
Případová studie
Leadership
Střípky
Integrace
Vývoj
Content marketing
Tvorba e-shopu
Blog
Ostatní
PPC reklama
HR
Online marketing
Analytika
Webdesign
E-shop
Projektové řízení
Cookies
Správa marketingu
Report
Corporate design
Podnikání
Tvorba webu
E-mailing
SEO
Sociální sítě
Brandbuilding
Srovnávače cen