Archetyp - zkratka k srdci vaší značky

V 1. díle našeho seriálu o brandu jste zjistili, že odlišit se jen produktem je dnes složité. A když se vám to povede, konkurence vás může rychle zkopírovat. Značky se proto dnes odlišují hlavně na základě emocí a toho, co pro své zákazníky představují. Vytvoří si tím asociaci a myšlenkovou zkratku.

Brand – zkratka k jinakosti

Brandbuilding neboli budování značky říká světu kdo jste, co děláte a pro koho to děláte skrze příběh, kterému budou vaši zákazníci, zaměstnanci, dodavatelé, partneři i všichni ostatní rozumět. Proč je brand pro každou firmu důležitý? A co se stane, pokud ho nebudete účelně budovat?

Existuje návod na budování lovebrandu?

26. září 2019 proběhla v kině Lucerna fantastická konference zaměřená na budování lovebrandu. Dovnitř i ven. Jak na to, aby značka byla lovebrandem pro zaměstnance i zákazníky?   Krom konferencí se ale sami věnujeme budování značek Mrkněte, jak jsme pomohli například pivovaru Primátor a další

Vybírejte z kategorií:

Tento web využívá cookies

Pro chod webu jsou nezbytně aktivovány esenciální soubory cookies. Pro plnohodnotné poskytování služeb, personalizaci reklam a analýzu návštěvnosti je však nutné povolit i volitelné cookies. Kliknutím na následující tlačítko je zapnete. Zobrazit podrobnosti

Nastavení cookies

Vaše soukromí je důležité. Můžete si vybrat z nastavení cookies níže. Zobrazit podrobnosti