„Ovlivňovat. Ne spotřebitele, ale svět a jeho obyvatele. Spojovat svou značku se se smysluplnými tématy, projekty a dávat smysl své existenci. Právě takové chování vám může vynést i finanční profit. Spojení musí být smysluplné, propojené s vašimi produkty a pravdivé. Pokud je křečovité...
Brandbuilding neboli budování značky říká světu kdo jste, co děláte a pro koho to děláte skrze příběh, kterému budou vaši zákazníci, zaměstnanci, dodavatelé, partneři i všichni ostatní rozumět. Proč je brand pro každou firmu důležitý? A co se stane, pokud ho nebudete účelně budovat?
Obsahová strategie neboli plán plný konkrétních pravidel pro vytvoření originálního webového obsahu. Takového, kterým si od své klávesnice bez problému podmaníte celý online svět. Jak řekl Bill Gates: "Content is king". A nám se jeho slova každý den potvrzují.
26. září 2019 proběhla v kině Lucerna fantastická
konference zaměřená na budování lovebrandu.
Dovnitř i ven. Jak na to, aby značka byla
lovebrandem pro zaměstnance i zákazníky?
Krom konferencí se ale sami věnujeme budování značek Mrkněte, jak jsme pomohli například pivovaru Primátor a...
Monika prozradila, co v eBRÁNĚ děláme jinak a díky čemu jsme obhájili tituly Zaměstnavatel regionu a Nejžádanější zaměstnavatel mezi studenty.