Emailing je perfektní v rámci DO a CARE fáze (STDC – víme, známe, umíme, že?). Můžete díky němu efektivně komunikovat a posilovat vztahy se zákazníky. A proto i posilovat a budovat vlastní brand. Dvě mouchy jednou ranou. Krásná práce. Tak berte plácačku, jdem na to.
Archetypy jsou dědictvím, které si v sobě z dávné historie nese každý z nás. Pomáhají nám rozpoznat, co můžeme očekávat od věcí a jevů, které doposud neznáme. A jak si zařadíme cizí podněty, které nás potkávají v běžném světě – budeme se s nimi cítit v bezpečí, nebo se ponesou v rebelském duchu?&nbs
„Ovlivňovat. Ne spotřebitele, ale svět a jeho obyvatele. Spojovat svou značku se se smysluplnými tématy, projekty a dávat smysl své existenci. Právě takové chování vám může vynést i finanční profit. Spojení musí být smysluplné, propojené s vašimi produkty a pravdivé. Pokud je kře
V 1. díle našeho seriálu o brandu jste zjistili, že odlišit se jen produktem je dnes složité. A když se vám to povede, konkurence vás může rychle zkopírovat. Značky se proto dnes odlišují hlavně na základě emocí a toho, co pro své zákazníky představují. Vytvoří si tím asociaci a myšlenkovou zkratku.
Brandbuilding neboli budování značky říká světu kdo jste, co děláte a pro koho to děláte skrze příběh, kterému budou vaši zákazníci, zaměstnanci, dodavatelé, partneři i všichni ostatní rozumět. Proč je brand pro každou firmu důležitý? A co se stane, pokud ho nebudete účelně budovat?
Obsahová strategie neboli plán plný konkrétních pravidel pro vytvoření originálního webového obsahu. Takového, kterým si od své klávesnice bez problému podmaníte celý online svět. Jak řekl Bill Gates: "Content is king". A nám se jeho slova každý den potvrzují.
26. září 2019 proběhla v kině Lucerna fantastická
konference zaměřená na budování lovebrandu.
Dovnitř i ven. Jak na to, aby značka byla
lovebrandem pro zaměstnance i zákazníky?
Krom konferencí se ale sami věnujeme budování značek Mrkněte, jak jsme pomohli například pivovaru Primátor a další
Monika prozradila, co v eBRÁNĚ děláme jinak a díky čemu jsme obhájili tituly Zaměstnavatel regionu a Nejžádanější zaměstnavatel mezi studenty.
Vybírejte z kategorií:
Novinky z eBRÁNY
Případová studie
Leadership
Střípky
Integrace
Vývoj
Content marketing
Tvorba e-shopu
Blog
Ostatní
PPC reklama
HR
Online marketing
Analytika
Webdesign
E-shop
Projektové řízení
Cookies
Správa marketingu
Report
Corporate design
Podnikání
Tvorba webu
E-mailing
SEO
Sociální sítě
Brandbuilding
Srovnávače cen