• Všichni řeší jenom peníze

    Všichni řeší
    jenom peníze

    Jediným tématem jsou peníze? Možná mají vaši zaměstnanci pocit, že si jich nevážíte, nerespektujete a myslíte si, že jim jde jenom o prachy. Co když to tak vůbec není a naopak se chtějí rozvíjet nebo vzdělávat, ale nemohou? 

    Je čas se na věci podívat jinak. Třeba jen nevědí, jak začít. Anebo necítí vaši podporu.  

  • Nedaří se nám nabrat správné lidi

    Nedaří se nám
    nabrat ty správné lidi

    Nejste vidět a váš nábor se neliší od konkurence? Pak nikdy nezískáte kvalitní zaměstnance, protože se k vám ani nedostanou. Ti nejlepší vám proklouznou mezi prsty. Co když na ně nejste ani připraveni?  

    To všechno se dá změnit. Společně najdeme co, jak a komu můžete nabídnout.  

  • Neudržíme si kvalitní lidi

    Neudržíme si
    kvalitní lidi

    Odchod zkušeného a spolehlivého člověka s know-how bolí hodně a dlouho. Nemohl za to strašný vedoucí, kolegové, kteří netáhli za jeden provaz nebo pocit, že se nezajímáte o své zaměstnance? 

  • Nemáme loajální zaměstnance

    Nemáme
    loajální zaměstnance

    Špatně se vám žije, netěšíte se do práce a jste nespokojený s lidmi, kteří pro vás pracují? S odborníky, kteří vám lidsky nesedí se těžko pracuje. V prostředí, kde se lidé pomlouvají, nevěří v produkty či služby a k firmě nic necítí, se těžko pracuje.  

    Představte si, že by mohlo být vše jinak.  

Jak to vidí klienti

„Značku zaměstnavatele budu opět jen chválit. Tvorba proběhla v našich pobočkách takže jsme tu naší firmu nějakým způsobem neparalyzovali, že bych celou firmu vzal a někam bychom jeli.”
David Čechman

Jednatel společnosti PROFILEX

 50 - 100  zaměstnanců  Královehradecký kraj
Zobrazit celou referenci
„Velmi si cením pozitivního přístupu a energie lidí, kteří nám pomáhají budovat lepší ELPO. Za jeden rok společné práce jsme vydefinovali nejen naši značku zaměstnavatele a nastavili firemní kulturu, ale zrealizovali jsme mnoho další projektů, které chceme nadále rozvíjet. Zásadní pro nás byl Průzkum spokojenosti zaměstnanců a následný proces tvorby Značky zaměstnavatele. Tyto kroky nám nastavily zrcadlo a ukázaly, kde se nám daří a kde máme prostor pro zlepšení. Na základě výsledků jsme například zavedli firemní snídaně, na kterých se pravidelně setkáváme se zaměstnanci. Aktuálně také zkoušíme nový intranet, který už teď výrazně zlepšil komunikaci uvnitř firmy.”
Michal Podaný

Jednatel společnosti ELPO 

 10 - 50  zaměstnanců  Pardubický kraj
„eBRÁNA pro nás dělala nejen Značku zaměstnavatele, ale také interní marketing, logo a brand. To, co a jakým způsobem v eBRÁNĚ dělají, mě opravdu baví. Velmi si cením jejich přímočarého přístupu – díky němu jsem celému procesu naprosto věřil. V tomto oboru působí mnoho firem, ale eBRÁNA má schopnost jít opravdu do hloubky. To dává jejich návrhům a řešením důvěryhodnost. Zvlášť jsem ocenil, že nikdo neodmítal mé nápady. Naopak – během společné diskuze jsem získal další objektivní názory, možnosti a alternativy. Díky tomu jsem měl vždy dostatek všeho pro to, abych mohl udělat ta nejlepší rozhodnutí.”
Bassel Zalek

Jednatel společnosti FBT logistics 

 10 - 50  zaměstnanců  Moravskoslezský kraj
„Při tvorbě brandové strategie nám byli skvělými průvodci, dokázali z nás vymáčknout maximum, naše myšlenky i postoje nejen vyslyšeli, ale také dobře oponovali a dále zasadili do celého konceptu. Bylo správné, že každou oblast zaštítil jiný odborný specialista. Po čtyřech unikátních a dobře navazujících sezeních vznikla ucelená brandová strategie, zejména tedy služba Značka zaměstnavatele s pevnými základy, s vizí a dílčími úkoly. Ocenili jsme, že celý tým pracoval s velmi milým přístupem, trpělivostí a pochopením našich potřeb.”
Romana Jansová

Obchodní ředitelka společnosti PRIMÁTOR

 50 - 100  zaměstnanců  Pardubický kraj

S kým se budete potkávat

Budování značky je strategická investice, která by měla přinášet návratnost. Dostávat vás do lepší pozice u cílových zákazníků, zvyšovat vnímanou hodnotu vašich služeb a produktů, chránit vás proti konkurenčním a cenovým tlakům.
Taková značka musí vycházet z vašich předpokladů, tržního prostředí a maximalizovat vaši konkurenční výhodu. Bez toho všeho je to pouze pěkná fasáda.

Ondřej Rollo
Ondřej Rollo

Nejste hrdí? Měli byste znát důvod, proč tomu tak je. Značka zaměstnavatele vám pomůže odhalit, co stojí za vaší nespokojeností a ukáže vám, proč být na svou firmu hrdí. Dělá-li vám něco radost, přirozeně o tom mluvíte i se svými blízkými a doporučujete firmu ve svém okolí. Hrdost znamená vědomí, že vaše firma dělá smysluplné věci. A spokojenost? Ta plyne z pocitu, že jste součástí něčeho, na čem záleží. Přestože je hrdost klíčová, často se na ni zapomíná. Společně ji najdeme. Budou-li hrdí vaši lidé, bude firma působit dobře nejen uvnitř, ale i navenek.

Michal Šoulák
Michal Šoulák

Tento web využívá cookies

Pro chod webu jsou nezbytně aktivovány esenciální soubory cookies. Pro plnohodnotné poskytování služeb, personalizaci reklam a analýzu návštěvnosti je však nutné povolit i volitelné cookies. Kliknutím na následující tlačítko je zapnete. Zobrazit podrobnosti

Nastavení cookies

Vaše soukromí je důležité. Můžete si vybrat z nastavení cookies níže. Zobrazit podrobnosti