Už více než 50 firmám jsme otevřeli oči
Vykročte s námi na společnoucestu za zdravější firmou
Víte, co je ale nejlepší? Se všemi jsme vždy našli společnou cestu, jak s výsledky pracovat, aby jejich firmy byly o kus zdravější. V eBRÁNĚ chápeme firmu jako organismus, ve kterém vše souvisí se vším. Aby byla naše firma zdravá a tvořila skvělé věci, potřebujeme spokojené a schopné lidi. Takové, kterým práce dává smysl a cítí se při ní dobře.
„Schůzky během průzkumu mě neskutečně baví. S klienty jsme na stejné lodi. Všichni zúčastnění mají zájem zlepšovat pracovní podmínky pro zaměstnance, ať už to znamená cokoliv. Konzultace se vyznačují příjemnou energií, která nám umožňuje zorientovat se v tom, co je pro danou společnost to nejlepší. Díky tomu umíme naplánovat nejbližší kroky, ale i ty, které budou potřeba třeba až za rok. Nejraději mám ty chvíle, kdy vedeme otevřené diskuze, navzájem si sdílíme své zkušenosti, znalosti a hledáme to nejlepší pro celou firmu. Při schůzkách často otevíráme i taková témata, která se zdají být na první pohled neřešitelná. Dnes, díky velkému počtu absolvovaných průzkumů a dvacetiletým zkušenostem s řízením lidí, můžeme nabídnout hlubší vhled, inspirovat a dodat majitelům odvahu udělat mnohdy i velmi těžké kroky.“
Díky průzkumům naši klienti ví, jak si stojí ...
50 firem už je dostatečný počet pro to, abychom mohli výsledky mezi sebou vzájemně porovnávat, a přinášet tak zákazníkům i zajímavé srovnání s podobnými firmami. Právě toho si mnozí velmi váží. Na konzultacích si všímám, jak si klienti všechny tyto informace vždy pečlivě zapisují. Výsledky zasazené do kontextu jsou totiž vždy skvělým výchozím bodem. Čísla bez srovnání toho totiž příliš neřeknou, že? V tom je velká přidaná hodnota našich průzkumů, která je pro klienta opravdu užitečná. A právě toho si velmi cení.
Není benefit jako benefit
Měření NPS - důležitá součást našich průzkumů -
Při průzkumu měříme firmám i tzv. hodnotu NPS. A jaké vychází výsledky? Dlouhodobý průměr je 8,8, medián pak 10. Vždy tak máme velkou radost, když se potkáme s majiteli firem, jejichž NPS dosahuje hodnot 50 a více. Ale to není vše, co měříme. Stejně tak poměřujeme průměrnou míru spokojenosti zaměstnanců se vzděláváním nebo třeba s vnitrofiremní komunikací.
Děláme průzkumy, které mají přesah
Průzkum spokojenosti je sestavený tak, aby firmy získaly maximum hodnotných informací. Pomocí pečlivě připraveného dotazníku zjistí, jak jsou zaměstnanci spokojení s náplní práce, financemi a nadřízenými. Zároveň dokáže průzkum spokojenosti přinést odpovědi na to, zda mají zaměstnanci dostatek informací o směřování firmy, jaký styl řízení uplatňují vedoucí, jak je zastoupen nebo jakému produktu/službě lidé ve firmě nejvíce věří. Díky tomu má průzkum obrovský přesah, a to nejen do řízení firmy. Ale do všeho, co má vliv na to, aby mohla být firma zdravá.
Bez otevřených otázek by to nešlo
Proč průzkum spokojenosti s námi,a ne po vlastní ose?
Anonymita – Jeden z nejčastějších důvodů, proč do toho firmy s námi jdou. Veškerá data se sbírají mimo společnost, a zaměstnanci tak mají k celému průzkumu větší důvěru. Tím pádem se více otevřou a odpovídají upřímně.
Podpora – Společně s majiteli čelíme náročným okamžikům, stojíme tváří v tvář pravdě. Málokdo se umí postavit realitě vstříc. Proto si našich klientů neskutečně vážíme, mají nejen náš obdiv, ale i podporu, obzvlášť v těch nejvypjatějších chvílích.
Zjistěte, co si vaši lidé opravdu myslí.
Uspořádejte s námi průzkum spokojenosti zaměstnanců.
Co s průzkumem získáte?
Je opravdu úžasné být v přítomnosti majitelů firem, jež si po proběhlém průzkumu spokojenosti uvědomí, že mají v rukou cenné informace. Data, díky kterým mohou tvořit lepší místo pro své zaměstnance, zdravý firemní životní styl, inovovat a měnit k lepšímu nejen svůj firemní mikrosvět, ale i okolní svět. Proto po dokončení průzkumu s klienty vždy probíráme výsledky, následný postup a vhodné kroky, kterými se vydat.
Se svými klienty se rádi potkáváme
O tom, proč udělat ve firmě průzkum spokojenosti, jsme pro vás připravili i webinář.