Už více než 50 firmám jsme otevřeli oči

Máme za sebou úžasný milník, ze kterého máme velkou radost. Již více než 50 firem a jejich majitelů získalo díky námi organizovanému průzkumu spokojenosti naprosto unikátní pohled na to, co si jejich zaměstnanci skutečně myslí. Mnohým majitelům firem potvrdil správnost jejich vnímání interní spokojenosti a někteří byli naopak mile potěšeni. Našlo se však i pár takových, pro které byly výsledky nepříjemným překvapením a museli si dát odstup několika dní, aby s námi mohli vše zkonzultovat.

Vykročte s námi na společnoucestu za zdravější firmou

Víte, co je ale nejlepší? Se všemi jsme vždy našli společnou cestu, jak s výsledky pracovat, aby jejich firmy byly o kus zdravější. V eBRÁNĚ chápeme firmu jako organismus, ve kterém vše souvisí se vším. Aby byla naše firma zdravá a tvořila skvělé věci, potřebujeme spokojené a schopné lidi. Takové, kterým práce dává smysl a cítí se při ní dobře.

„Schůzky během průzkumu mě neskutečně baví. S klienty jsme na stejné lodi. Všichni zúčastnění mají zájem zlepšovat pracovní podmínky pro zaměstnance, ať už to znamená cokoliv. Konzultace se vyznačují příjemnou energií, která nám umožňuje zorientovat se v tom, co je pro danou společnost to nejlepší. Díky tomu umíme naplánovat nejbližší kroky, ale i ty, které budou potřeba třeba až za rok. Nejraději mám ty chvíle, kdy vedeme otevřené diskuze, navzájem si sdílíme své zkušenosti, znalosti a hledáme to nejlepší pro celou firmu. Při schůzkách často otevíráme i taková témata, která se zdají být na první pohled neřešitelná. Dnes, díky velkému počtu absolvovaných průzkumů a dvacetiletým zkušenostem s řízením lidí, můžeme nabídnout hlubší vhled, inspirovat a dodat majitelům odvahu udělat mnohdy i velmi těžké kroky.“ 

Díky průzkumům naši klienti ví, jak si stojí ...

50 firem už je dostatečný počet pro to, abychom mohli výsledky mezi sebou vzájemně porovnávat, a přinášet tak zákazníkům i zajímavé srovnání s podobnými firmami. Právě toho si mnozí velmi váží. Na konzultacích si všímám, jak si klienti všechny tyto informace vždy pečlivě zapisují. Výsledky zasazené do kontextu jsou totiž vždy skvělým výchozím bodem. Čísla bez srovnání toho totiž příliš neřeknou, že? V tom je velká přidaná hodnota našich průzkumů, která je pro klienta opravdu užitečná. A právě toho si velmi cení.  

Není benefit jako benefit
Myslíte si, že 25 dní dovolené je nyní už ve firmách standard? Většina zaměstnanců si to myslí, ale pokud se jedná o střední firmy, tak tomu tak není. Zhruba 2/3 firem s počtem 50 až 100 zaměstnanců v základu 25 dní dovolené nenabízí. 

Měření NPS - důležitá součást našich průzkumů -

Při průzkumu měříme firmám i tzv. hodnotu NPS. A jaké vychází výsledky? Dlouhodobý průměr je 8,8, medián pak 10. Vždy tak máme velkou radost, když se potkáme s majiteli firem, jejichž NPS dosahuje hodnot 50 a více. Ale to není vše, co měříme. Stejně tak poměřujeme průměrnou míru spokojenosti zaměstnanců se vzděláváním nebo třeba s vnitrofiremní komunikací.


Děláme průzkumy, které mají přesah

Sami víme, jak je pro nás důležité, aby byli naši zaměstnanci skutečnými “eBRÁŇÁKY”, aby v nich kolovala naše firemní DNA. Proto nás vždycky zajímalo nejen to, jak se jim pracuje, jak se ve firmě cítí, ale i to, zda se zajímají o směřování firmy a souzní s firemní misí. Zjišťujeme i to, zda vůbec chtějí společně s námi vykračovat vstříc budoucnosti. 

Průzkum spokojenosti je sestavený tak, aby firmy získaly maximum hodnotných informací. Pomocí pečlivě připraveného dotazníku zjistí, jak jsou zaměstnanci spokojení s náplní práce, financemi a nadřízenými. Zároveň dokáže průzkum spokojenosti přinést odpovědi na to, zda mají zaměstnanci dostatek informací o směřování firmy, jaký styl řízení uplatňují vedoucí, jak je zastoupen nebo jakému produktu/službě lidé ve firmě nejvíce věří. Díky tomu má průzkum obrovský přesah, a to nejen do řízení firmy. Ale do všeho, co má vliv na to, aby mohla být firma zdravá. 

Bez otevřených otázek by to nešlo
Otevřené otázky jsou nepostradatelnou součástí průzkumů spokojenosti. Právě to jsou ta místa, kde se mohou zaměstnanci volně rozepsat. Tak se dozvíme, co si zaměstnanci skutečně myslí, co konkrétně je těší, nebo naopak tíží.  

Proč průzkum spokojenosti s námi,a ne po vlastní ose?

Anonymita – Jeden z nejčastějších důvodů, proč do toho firmy s námi jdou. Veškerá data se sbírají mimo společnost, a zaměstnanci tak mají k celému průzkumu větší důvěru. Tím pádem se více otevřou a odpovídají upřímně. 

Podpora – Společně s majiteli čelíme náročným okamžikům, stojíme tváří v tvář pravdě. Málokdo se umí postavit realitě vstříc. Proto si našich klientů neskutečně vážíme, mají nejen náš obdiv, ale i podporu, obzvlášť v těch nejvypjatějších chvílích.  

Zjistěte, co si vaši lidé opravdu myslí.

Uspořádejte s námi průzkum spokojenosti zaměstnanců.


Co s průzkumem získáte?

Je opravdu úžasné být v přítomnosti majitelů firem, jež si po proběhlém průzkumu spokojenosti uvědomí, že mají v rukou cenné informace. Data, díky kterým mohou tvořit lepší místo pro své zaměstnance, zdravý firemní životní styl, inovovat a měnit k lepšímu nejen svůj firemní mikrosvět, ale i okolní svět. Proto po dokončení průzkumu s klienty vždy probíráme výsledky, následný postup a vhodné kroky, kterými se vydat. 

Se svými klienty se rádi potkáváme
A to nejlépe po roce. Samozřejmě, že se vidíme častěji, ale v rámci průzkumu spokojenosti je rok ideální doba na společné zrekapitulování. Mluvíme o tom, jak se daří podmínky pro zaměstnance měnit a jakých si všímají změn. Máme radost, když vidíme, že se majitelům daří ve firmě lépe komunikovat. Dvojnásobnou radost pak zažíváme, když pracují na zlepšení komunikace i v osobní rovině a začnou se se svými podřízenými scházet v rámci společných 1+1 schůzek. A protože tyto schůzky jsou dlouhodobě součástí našeho firemního života, rádi jim v takovou chvíli nabízíme pomocnou ruku s jejich vedením a sdílíme naše nasbírané zkušenosti.  

O tom, proč udělat ve firmě průzkum spokojenosti, jsme pro vás připravili i webinář.

Ivana Palarčíková

Ivana Palarčíková

ředitelka divize produkce

Ivče eBRÁNU osud přihrál přesně na míru. Z čerstvé maminky s praxí ve vrcholovém businessu se u nás vypracovala na šéfovou, která svá oddělení drží pevně v rukou. Aktuálně vede největší divizi, kterou v eBRÁNĚ máme a má tak na starosti péči o skoro 60 lidí napříč týmy marketingu, contentu, PPC reklamy, ale i tvorby webů a e-shopů. 

Tento web využívá cookies

Pro chod webu jsou nezbytně aktivovány esenciální soubory cookies. Pro plnohodnotné poskytování služeb, personalizaci reklam a analýzu návštěvnosti je však nutné povolit i volitelné cookies. Kliknutím na následující tlačítko je zapnete. Zobrazit podrobnosti

Nastavení cookies

Vaše soukromí je důležité. Můžete si vybrat z nastavení cookies níže. Zobrazit podrobnosti