Upravit stránku

Tipy, které oceníte | Jak zavést homeoffice a zůstat produktivní

Máme pro vás video s několika tipy, díky kterým snadněji převedete klasickou kamennou kancelář na tu digitální. Pracovat se dá odkudkoliv. Stačí mít dobře nastavená pravidla a využívat šikovné nástroje. A i když práce z domu není vhodná ani možná pro řadu povolání, home office je dnes aktuálnější téma víc než kdy dřív. Rady, které pro vás máme, však zůstanou aktuální i po skončení aktuální situace.

Samotná změna nepředstavuje nic jiného, než převod některých klíčových firemních procesů do onlinu. Týká se to především:

  1. interní komunikace
  2. organizace práce
  3. vedení osobních a týmových porad
  4. podpora home office
  5. využití video-konferenčních nástrojů


Pokud těmto 5 bodům budete věnovat dostatek pozornosti na začátku, máte vyhráno. Vytvoříte skvělý základ, na kterém lze stavět do budoucna a následně zvládnete svou firmu organizovat na dálku. Kdykoliv to budou okolnosti vyžadovat.

Návod a několik tipů, které vám přechod do onlinu usnadní, pro vás máme v následujícím videu:

Manuály zdarma

Návod na zprovoznění zmiňovaného Whereby nebo tipy pro zavedení home office pro vás máme i v krátkém dokumentu » STÁHNOUT

Hodila by se vámkonzultace nebo pomocná ruka?

Rádi vám se zaváděním plošných home officů, online procesů nebo interním úkolovacím systémem pomůžeme a budeme s vámi sdílet naše zkušenosti. Ozvěte se. 

Jiří Lukáš

Jiří Lukáš

Produktový specialista

Jirka se zabývá informačními systémy celý svůj profesní život. V eBRÁNĚ se chvilku po svém nástupu ujal role produktového manažera eBRÁNA systému a vtiskl mu tak, společně s majitelem Martinem Semerádem, svou představu o jeho fungování. Poslední 4 roky se věnuje také konzultační činnosti v oblasti organizace práce a interní komunikace. Má rád horskou turistiku a otužování.

Nejste si jistí, že vaše PPC reklama vydělává tolik, kolik by měla? Neutrácejte zbytečně.PPC audit zdarma

Nahoru