V loňském roce jsme navázali spolupráci se společností Výprachtický s. r. o. – rodinnou firmou, kterou jsme se rozhodli hned během prvních jednání detailně poznat, zjistit, jak na tom jsou a co je trápí. Jelikož pomáhat majitelům tvořit zdravější firmy je naší misí, navrhli jsme propracovaný postup vycházející z důkladné firemní analýzy, díky kterému by pana Výprachtického přestal sužovat nedostatek zaměstnanců. Jaké kroky jsme podnikli, abychom této rodinné firmě pomohli?
Jak jsme pomocí celostního přístupu rozhýbali značku zaměstnavatele Výprachtický s. r. o.
Jak vznikla spolupráce
Proč jsme se rozhodli budovat
značku zaměstnavatele celostním přístupem?
Jak ve firmě dosáhnout změny? Díky celostnímu přístupu.
Začněte hned! Rádi vám s tím pomůžeme.
Průzkum spokojenosti zaměstnanců
Úplně prvním krokem, který jsme museli učinit, byl průzkum spokojenosti stávajících zaměstnanců. Jedině ti nám mohli předat autentickou zpětnou vazbu na základě které zjistíme, jak se ve firmě opravdu mají, co se jim líbí a co by naopak rádi změnili. Celý průzkum jsme zpracovávali my jakožto nezaujatí externí partneři. Díky tomu se zaměstnanci pana Výprachtického mohli bez obav otevřít.
Ovšem, aby byl inzerát komplexní a odrážel i pohled zaměstnavatele, následoval telefonický rozhovor mezi naší copywriterkou Martinou a klientem. Během hovoru si Martina zjistila zbytek informací, jako jsou požadavky na kandidáta, platové ohodnocení či nabízené benefity.
V rámci průzkumu jsme nelenili a rovnou jsme ho využili i k rozhovorům s letitými zaměstnanci, kteří se díky svým zkušenostem a loajalitě stali tvářemi značky, a tak se objevují jak na webu, tak v náborových kampaních.
Zaměstnanci jsou
to nejdůležitější, co ve firmě máte.Víte, co si opravdu myslí?
V našem článku se dozvíte, proč je důležité ve firmě pravidelně provádět průzkum spokojenosti zaměstnanců.
Autentické texty i fotografie
Jenže vymazlené texty nejsou bohužel v dnešní době vše. Vlivem sociálních sítí uživatelé internetu prahnou po multimediálním obsahu. Rádi se dívají na obrázky a videa, které jim pomohou lépe se vžít do situace. Bylo tedy více než jasné, že pokud chceme budovat autentický Employer Branding, bude potřeba nafotit zaměstnance pana Výprachtického v akci. Žádná fotobanka.
Následovala schůzka copywriterky se specialistou multimédií, aby se dohodli na společné představě o zaměstnaneckých fotografiích. Chtěli, aby fotky odrážely text inzerátu i atmosféru společnosti.
Aktivní nábor zaměstnanců
Zachytíme uchazeče ve fázích
povědomí a zvažování
Specialistka na sociální sítě Tereza sestavila dvě náborové kampaně. Jedna z nich byla zaměřená na budování povědomí o zaměstnavateli Výprachtický s. r. o. a druhá odváděla potenciální uchazeče na konkrétní inzeráty s volnými pozicemi.
Jednotný vizuál je stěžejní
Neházejte flintu do žita, když to zezačátku nevypadá podle představ
Odměna po náročném startu
A jak hodnotíme úspěšnost kampaně z pohledu čísel?
- kampaň na Operátora montáže běžela 7 dní
- za 7 dní se na kampaň vyčerpalo 580 Kč
- z kampaně přišlo 10 CV
- cena za 1 CV tak činila 58 Kč
- s cenou za měsíční správu kampaně by cena za 1 CV činila 192 Kč
Jak hodnotíme výsledky kampaně my v eBRÁNĚ?
Proč se stejnou rychlostí nepodařilo obsadit i ostatní pozice?
- Tyto dvě pozice vyžadují vyšší kvalifikaci.
- Jsou více fyzicky náročné a vhodnější spíše pro muže.
- Právě z důvodu vyšší kvalifikace se uchazečům může zdát platové ohodnocení příliš nízké.
- V okolí se nachází konkurenční společnost, která může uchazeče přetáhnout.
Pokračujeme dlouhodobou strategií
Řešíte obdobný problém? Obraťte se na nás
Společně najdeme řešení na míru vašim potřebám.