Upravit stránku

Pečou s láskou a doručují s úsměvem aneb příběh STIASINI

Na začátku byla jedna malá pekárna a nyní e-shop, catering pro celou ČR a 3 velká bistra. Prozatím. STIASINI dál roste a my jsme rádi u toho. A klíč k úspěchu? Podívejte se, jak tu jde on-line marketing ruku v ruce s off-line propagací.

Jak tovšechno začalo

Od svého založení v roce 2012 a jedné pekárny v malé obci Živanice ve Východních Čechách se společnost STIASINI rozrostla na 3 pardubická bistra, e-shop s vlastním regionálním rozvozem, coffee break catering, s nímž jezdí na různé soukromé i firemní akce, a na partnera velkých festivalů.

Než ale tohle všechno mohlo vzniknout, potřebovali se dostat ke svým zákazníkům blíž. A právě to byla úloha pro nás. Pomoci firmě vyrůst krok za krokem a propojit off-line propagaci s on-line marketingem.

Čekala násspolečná výzva

STIASINI není typické pekařství. Zákazníci mohou navštívit bistra v kampusu pardubické univerzity a poblíž městského bazénu. Zajít tam na teplou i studenou snídani, oběd nebo svačinu. Slané a sladké, čerstvě upečené lahůdky mohou objednávat na e-shopu a využít rozvoz po Pardubicku, Hradci Králové a Chrudimi. A v neposlední řadě potkáte catering STIASINI na festivalech nebo různých firemních a soukromých akcích.

Firma nabízí různé služby pro různé skupiny zákazníků, jednotlivce i firmy. To ale nebylo z firemního webu zřejmé a určilo to naše kroky.

„Hlavním cílem je, aby byla firma v regionu dobře známá a každý z Pardubicka a okolí věděl, že existuje nějaké STIASINI."

Abychom mohli budovat brand, museli jsme nejdřív objasnit, co vlastně firma dělá. A potom teprve postupovat k dalším cílům:

  • lépe představit firmu a vysvětlit, čím vším se zabývá (upravit stránku O nás),
  • budovat povědomí o značce v regionu Pardubic, Hradce Králové a Chrudimi,
  • zvýšit přirozenou návštěvnost a tržby z e-shopu (bez placené reklamy),
  • přivést do bister více zákazníků,
  • vytvořit nabídku pro regionální firmy, pořadatele festivalů apod.
Jednotlivé kroky řešíme postupně a pravidelně v rámci měsíční správy, přičemž náklady jsou konstantní a neměnné nehledě na sezónu. 

„V prvé řadě jsme vytvořili speciální stránku O nás s jednoduchou infografikou. Návštěvníci se na ní dozví, co firma dělá a kde. Našim cílem bylo podpořit její pověst a důvěryhodnost. Z autentických textů z podkladů klienta vyznívá, jak firmě záleží na každém svém zákazníkovi. Každý se také na e-shopu snáze zorientuje a najde, co hledá.”
Milena Šofrová

copywriterka


Dále jsme upravili nejnavštěvovanější stránku webu Týdenní menu. Tam si může sám klient pravidelně vkládat jídelníček a odkazovat na něj z Facebooku nebo třeba stránek univerzity, v jejímž areálu se nachází jedno z bister. Právě tuto stránku také nejvíce podporujeme v rámci správy sociálních sítí.
Následovaly UX úpravy, které zjednodušují průchod e-shopem a podtrhují corporate identity. Co na tom, když jsou některé webovky krásné, když člověk neví, kam kliknout?
A konečně pravidelné úpravy samotného obsahu, které pomohly se zvyšováním návštěvnosti a pozic e-shopu ve výsledcích vyhledávání. Využíváme k tomu hledaná klíčová slova a regionální dotazy (např. dorty Pardubice), které pravidelně přidáváme do textů.
Jednotlivé činnosti řešíme podle aktuálních potřeb. Plánujeme na kvartál dopředu a všechny kroky ladíme s prioritami klienta na pravidelných schůzkách.

Výsledkyspolupráce

Občerstvení je specifický obor, v němž jde off-line a on-line propagace ruku v ruce. Pokud mají lidé možnost ochutnat dobré jídlo a poznat špičkový servis, pak je větší pravděpodobnost, že zajdou i na e-shop, něco objednají a využijí i dalších služeb. Proto v rámci naší činnosti podporujeme a měříme nejen on-line marketing, ale také návštěvnost a tržby v bistrech STIASINI.


➥ Celkový růst návštěvnosti o 160 %

 ➥ Organický růst návštěvnosti o 201 %

➥ Celkový růst tržeb na e-shopu o 28 %

➥ Růst tržeb z organických návštěv e-shopu o 60 %


(meziroční srovnání na e-shopu srpen 2017–duben 2018 a srpen 2018–duben 2019)

„Na tomto projektu je krásně vidět, jak jsou veškeré činnosti od psaní obsahu (copywriting), úprav vzhledu (UX) a technických úprav jednotlivých stránek (SEO) provázané, a jak díky součinnosti jednotlivých kanálů vše krásně funguje a každý z nich hraje klíčovou roli v plnění cílů klienta a celkově v konkurenčním boji.

Ze spolupráce mám vyloženě radost. Projekt jako takový se daří posouvat každým měsícem dále a dále. Ať už jde o návštěvnost e-shopu samotného, přes tržby (které poslední měsíce stále rostou) až po vzhled a obsah e-shopu, který se mění s každým měsícem a vše se pak odráží na výsledcích. S klientem se navíc moc dobře komunikuje a je otevřený naším nápadům a doporučením a panuje mezi námi vzájemná důvěra.”

Daniel Papež

specialista online marketingu


Jak se daří bistru v areálu pardubické univerzity?


A co říká na výsledkysám klient?

„Progres je výrazný. Jsem rád, že nám na e-shopu stoupá návštěvnost. To nejdůležitější měřítko je však pro mě udělat radost zákazníkovi. Třeba tím, že mu doručíme dort. A chceme dávat zákazníkům důvod, aby se k nám vraceli. V principu stejně on-line na e-shopu i off-line v bistrech. To na univerzitě provozujeme v tuto chvíli déle než rok, a díky tomu můžeme porovnat, že nám návštěvnost, tržby a hodnoty objednávek rostou i tady. 

Bistra nebo třeba stánky na festivalech pomáhají propagovat náš on-line byznys a naopak. U jídla je to důležité. Lidé musejí mít nejprve možnost ochutnat naše občerstvení, kávu a postupně si dávat do hlavy, kdo jsme a co děláme. Když přijdou do bistra, je větší pravděpodobnost, že přijdou i na náš e-shop a pak si třeba objednají náš coffee break catering.”

Zdeněk Záleský

majitel společnosti STIASINI


Klientovi dodával energii i nápady
Michal Semerád

Zajišťujeme kompletní správu online marketingu. S majitelem STIASINI, panem Záleským, se pravidelně potkáváme na schůzkách ve třech, ještě se specialistou online marketingu Danem Papežem. Pokaždé vedeme plodnou diskusi a napadne nás něco nového, co posune obchod dopředu ve světě digitálního prostředí. Rád bych tímto Danovi poděkoval. Je špička v online marketingu a nové nápady oceňuje i klient.” 
Michal Semerád

odborný konzultant

Nejste si jistí, že vaše PPC reklama vydělává tolik, kolik by měla? Neutrácejte zbytečně.PPC audit zdarma

Nahoru