Upravit stránku

Pečou s láskou a doručují s úsměvem aneb příběh STIASINI

Na začátku byla jedna malá pekárna a nyní e-shop, catering pro celou ČR a 3 velká bistra. Prozatím. STIASINI dál roste a my jsme rádi u toho. A klíč k úspěchu? Podívejte se, jak tu jde on-line marketing ruku v ruce s off-line propagací.

Jak tovšechno začalo

Od svého založení v roce 2012 a jedné pekárny v malé obci Živanice ve Východních Čechách se společnost STIASINI rozrostla na 3 pardubická bistra, e-shop s vlastním regionálním rozvozem, coffee break catering, s nímž jezdí na různé soukromé i firemní akce, a na partnera velkých festivalů.

Než ale tohle všechno mohlo vzniknout, potřebovali se dostat ke svým zákazníkům blíž. A právě to byla úloha pro nás. Pomoci firmě vyrůst krok za krokem a propojit off-line propagaci s on-line marketingem.

Čekala násspolečná výzva

STIASINI není typické pekařství. Zákazníci mohou navštívit bistra v kampusu pardubické univerzity a poblíž městského bazénu. Zajít tam na teplou i studenou snídani, oběd nebo svačinu. Slané a sladké, čerstvě upečené lahůdky mohou objednávat na e-shopu a využít rozvoz po Pardubicku, Hradci Králové a Chrudimi. A v neposlední řadě potkáte catering STIASINI na festivalech nebo různých firemních a soukromých akcích.

Firma nabízí různé služby pro různé skupiny zákazníků, jednotlivce i firmy. To ale nebylo z firemního webu zřejmé a určilo to naše kroky.

„Hlavním cílem je, aby byla firma v regionu dobře známá a každý z Pardubicka a okolí věděl, že existuje nějaké STIASINI."

Abychom mohli budovat brand, museli jsme nejdřív objasnit, co vlastně firma dělá. A potom teprve postupovat k dalším cílům:

  • lépe představit firmu a vysvětlit, čím vším se zabývá (upravit stránku O nás),
  • budovat povědomí o značce v regionu Pardubic, Hradce Králové a Chrudimi,
  • zvýšit přirozenou návštěvnost a tržby z e-shopu (bez placené reklamy),
  • přivést do bister více zákazníků,
  • vytvořit nabídku pro regionální firmy, pořadatele festivalů apod.
Jednotlivé kroky řešíme postupně a pravidelně v rámci měsíční správy, přičemž náklady jsou konstantní a neměnné nehledě na sezónu. 

„V prvé řadě jsme vytvořili speciální stránku O nás s jednoduchou infografikou. Návštěvníci se na ní dozví, co firma dělá a kde. Našim cílem bylo podpořit její pověst a důvěryhodnost. Z autentických textů z podkladů klienta vyznívá, jak firmě záleží na každém svém zákazníkovi. Každý se také na e-shopu snáze zorientuje a najde, co hledá.”
Milena Šofrová

copywriterka


Dále jsme upravili nejnavštěvovanější stránku webu Týdenní menu. Tam si může sám klient pravidelně vkládat jídelníček a odkazovat na něj z Facebooku nebo třeba stránek univerzity, v jejímž areálu se nachází jedno z bister. Právě tuto stránku také nejvíce podporujeme v rámci správy sociálních sítí.
Následovaly UX úpravy, které zjednodušují průchod e-shopem a podtrhují corporate identity. Co na tom, když jsou některé webovky krásné, když člověk neví, kam kliknout?
A konečně pravidelné úpravy samotného obsahu, které pomohly se zvyšováním návštěvnosti a pozic e-shopu ve výsledcích vyhledávání. Využíváme k tomu hledaná klíčová slova a regionální dotazy (např. dorty Pardubice), které pravidelně přidáváme do textů.
Jednotlivé činnosti řešíme podle aktuálních potřeb. Plánujeme na kvartál dopředu a všechny kroky ladíme s prioritami klienta na pravidelných schůzkách.

Výsledkyspolupráce

Občerstvení je specifický obor, v němž jde off-line a on-line propagace ruku v ruce. Pokud mají lidé možnost ochutnat dobré jídlo a poznat špičkový servis, pak je větší pravděpodobnost, že zajdou i na e-shop, něco objednají a využijí i dalších služeb. Proto v rámci naší činnosti podporujeme a měříme nejen on-line marketing, ale také návštěvnost a tržby v bistrech STIASINI.


➥ Celkový růst návštěvnosti o 160 %

 ➥ Organický růst návštěvnosti o 201 %

➥ Celkový růst tržeb na e-shopu o 28 %

➥ Růst tržeb z organických návštěv e-shopu o 60 %


(meziroční srovnání na e-shopu srpen 2017–duben 2018 a srpen 2018–duben 2019)

„Na tomto projektu je krásně vidět, jak jsou veškeré činnosti od psaní obsahu (copywriting), úprav vzhledu (UX) a technických úprav jednotlivých stránek (SEO) provázané, a jak díky součinnosti jednotlivých kanálů vše krásně funguje a každý z nich hraje klíčovou roli v plnění cílů klienta a celkově v konkurenčním boji.

Ze spolupráce mám vyloženě radost. Projekt jako takový se daří posouvat každým měsícem dále a dále. Ať už jde o návštěvnost e-shopu samotného, přes tržby (které poslední měsíce stále rostou) až po vzhled a obsah e-shopu, který se mění s každým měsícem a vše se pak odráží na výsledcích. S klientem se navíc moc dobře komunikuje a je otevřený naším nápadům a doporučením a panuje mezi námi vzájemná důvěra.”

Daniel Papež

specialista online marketingu


Jak se daří bistru v areálu pardubické univerzity?


A co říká na výsledkysám klient?

„Progres je výrazný. Jsem rád, že nám na e-shopu stoupá návštěvnost. To nejdůležitější měřítko je však pro mě udělat radost zákazníkovi. Třeba tím, že mu doručíme dort. A chceme dávat zákazníkům důvod, aby se k nám vraceli. V principu stejně on-line na e-shopu i off-line v bistrech. To na univerzitě provozujeme v tuto chvíli déle než rok, a díky tomu můžeme porovnat, že nám návštěvnost, tržby a hodnoty objednávek rostou i tady. 

Bistra nebo třeba stánky na festivalech pomáhají propagovat náš on-line byznys a naopak. U jídla je to důležité. Lidé musejí mít nejprve možnost ochutnat naše občerstvení, kávu a postupně si dávat do hlavy, kdo jsme a co děláme. Když přijdou do bistra, je větší pravděpodobnost, že přijdou i na náš e-shop a pak si třeba objednají náš coffee break catering.”

Zdeněk Záleský

majitel společnosti STIASINI


Klientovi dodával energii i nápady
Michal Semerád

Zajišťujeme kompletní správu online marketingu. S majitelem STIASINI, panem Záleským, se pravidelně potkáváme na schůzkách ve třech, ještě se specialistou online marketingu Danem Papežem. Pokaždé vedeme plodnou diskusi a napadne nás něco nového, co posune obchod dopředu ve světě digitálního prostředí. Rád bych tímto Danovi poděkoval. Je špička v online marketingu a nové nápady oceňuje i klient.” 
Michal Semerád

odborný konzultant

Jak dlouhodobě zlepšovat svou firmu? Pomocí celostního přístupu.
Zjistěte, jak na to už 9. 6. na naší konferenci.

Nahoru

Tento web využívá cookies

Pro chod webu jsou nezbytně aktivovány esenciální soubory cookies. Pro plnohodnotné poskytování služeb, personalizaci reklam a analýzu návštěvnosti jsou však nutné povolit i volitelné cookies. Kliknutím na následující tlačítko, je zapnete. Zobrazit podrobnosti

Nastavení cookies

Vaše soukromí je důležité. Můžete si vybrat z nastavení cookies níže. Zobrazit podrobnosti