To ryzí a jedinečné lze ve značce
nalézt díky Mapě

Celý chod pivovaru má dnes na povel pan Petr Kaluža, zdejší bývalý sládek. Stará se o to, aby bylo pivo vždy kvalitní a zároveň, aby byl pivovar marketingově vidět mezi konkurenty. Pivovar zkoušel svůj marketing řídit svépomocí, ale pořád to nebylo to pravé. A právě v tuto pravou chvíli dorazila do PRIMÁTORU naše Mapa firemního marketingu. Během úvodní komunikace našeho odborného konzultanta Filipa Pecháčka s klientem jsme si pak řekli, že značce vytvoříme unikátní brandovou strategii, která marketing posune správným směrem.

„Vnímali jsme, že náš marketing čím dál více vstupoval do slepých uliček. Potřebovali jsme si proto ujasnit, kým jsme, kam směřujeme a co nás definuje. A vše si říct nahlas a ideálně si to sepsat. Jasná strategie, kterou jsme s eBRÁNOU vytvořili, nám pomáhá být konzistentní a víme, proč vše děláme. Díky tomu lépe využíváme energii i čas.“
Petr Kaluža

ŘEDITEL PIVOVARU PRIMÁTOR

Pivovar PRIMÁTOR byl slavnostně založený v roce 1872. Dnes přináší pivní styly z celého světa, aby pro milovníky chmelového nápoje našel tu pravou chuť.

Do každé své várky vkládá pečlivě vybrané slady, nejlepší chmel i své letité zkušenosti. Zdejší sládek a jeho tým o pivo pečují tak, aby mělo vždy plnou chuť a správný říz.

Co je brandová strategie?

Brandová strategie pomáhá být firmám více konzistentní. Jde až k jádru značky a pomáhá popsat firemní hodnoty, cílové skupiny, komunikaci a to, co je na značce unikátní.

Napomáhá tak vytvoření zdravější firmy a cesty k zákazníkům. Všichni vědí, proč dělají svou práci, kdo je zákazníkem značky, a to firmě pomáhá lépe využít energii i čas.

Chci také budovat svůj brand

Brandový manuál, který se
dotýká samotné podstaty značky

Každé pivo, které vzniká pod rukama sládků pivovaru PRIMÁTOR, je vytříbené a jedinečné. A právě taková měla být i brandová strategie, která šla až na dřeň náchodského pivovaru a pomohla nám rozlousknout, jaký doopravdy je. Navrhli jsme tak koncept, který odráží to, jací lidé v pivovaru pracují a rozklíčovali jsme, kdo si kvalitní piva této značky s jistotou zamiluje.

Celá brandová strategie, o kterou se postarala Adriena Růžičková, vznikala přirozeně a klient i specialisté měli radost, jak se práce krásně kupí. Výsledkem společné poctivé práce byl jasně zpracovaný manuál, ke kterému se mohou v pivovaru vždy vrátit a který pomáhá minimalizovat ony slepé uličky, které vznikaly roztříštěnou komunikací.

Claim, který budou
všichni znát

Během worskhopů a jednání jsme pomohli značce nejen popsat unikátní hodnoty a najít směr, kterým se může vydat, ale pomohli jsme také vytesat claim, který vyladil celý brand k dokonalosti. Odráží celý koncept a archetyp značky.

Přehrát video

Pivovar Primátor celou strategií provedl Filip Pecháček

„Spolupráce na tomto brandu pro nás byla velkou výzvou, protože jsem PRIMÁTOR vnímal jako silnou regionální značku, která má i dlouhou historii a tradici. Moc jsem se těšil na výsledek a třeba na to, jaký bude nový claim, jaké si definujeme konkurenční výhody, jaký budou mít archetyp a jak se vše bude postupně komunikovat a rozvíjet. Celé sjednocení a nastavení dalších kroků probíhalo podle plánu a myslím si, že s výsledkem i výstupem byli všichni spokojení.“

Měli jsme tu možnost během jednotlivých workshopů ochutnat i různé speciály, které nás utvrdily i v tom, že piva PRIMÁTOR jsou fakt dobrá a je potřeba, aby měla adekvátní marketingovou podporu a materiály. A když teď někde vidím „Otevíráme cestu chuti“, tak mě zahřeje u srdce a vidím za tím dobře odvedenou práci.“

Filip Pecháček ODBORNÝ KONZULTANT

Jakou cestou se asi vydá PRIMÁTOR v budoucnu?

Claim, který jsme společně vymysleli, už dokázal PRIMÁTOR plně propsat do jednotlivých oblastí značky a do marketingového působení a postupně si jej do podvědomí vtiskává více a více milovníků zlatého moku. Pivní trh je náročný a soutěž je tu tvrdá, ale i díky jasně nastavené strategii dokáže jistě pivovar uspět mezi těmi ostatními.

Dalším krokem, ke kterému se PRIMÁTOR chystá, je aplikace digitalizace a automatizace. Po obchodní i marketingové stránce se tak chystají v pivovaru na implementaci novinek, díky kterým jim neujede vlak.

A my se do našeho oblíbeného náchodského pivovaru rádi často stavíme. Nejen, abychom pravidelně doplnili zásoby na naše firemní akce, ale také, abychom se podívali, jak se marketingu PRIMÁTOR daří.

„V eBRÁNĚ jsme našli partnera, který nám pomohl vytvořit pro naše potřeby nosný produkt. Spolupráce je skvělá. eBRÁNA komunikuje, dodává slíbené výstupy a můžeme se na ni kdykoliv obrátit. Navíc dokáže vše vždy přizpůsobit našim možnostem.“
Petr Kaluža

ŘEDITEL PIVOVARU PRIMÁTOR

„Pivo a Češi patří odjakživa k sobě, proto je možnost podílet se na posunutí brandu a marketingu takto zajímavého pivovaru vždycky lákavá. Během řešení značky jsem se mimo jiné podílel na průzkumu trhu a zákazníků, kde jsme také zjistili, že více než polovina Čechů pije alespoň 1 pivo denně. A že PRIMÁTOR není zas neznámá značka, naopak!“
Jan Kroupa

SPECIALISTA ONLINE MARKETINGU

„Podílet se na zrození nového brandového manuálu pro PRIMÁTOR pro mě bylo ctí i radostí. Naše společná cesta k jádru značky obsahovala kromě jiného třeba popsání nejvhodnějších komunikačních kanálů, určení komunikace nebo popsání B2B i B2C person.

Největší radostí pak pro mě bylo předání samotného manuálu, který přinesl do pivovaru skvělý výsledek úsilí všech, kdo se na něm podíleli. A to, že se v pivovaru brandovým manuálem od eBRÁNY řídí a vrací se k němu, mě opravdu těší.“

Jana Lauterbachová

COPYWRITERKA

Tento web využívá cookies

Pro chod webu jsou nezbytně aktivovány esenciální soubory cookies. Pro plnohodnotné poskytování služeb, personalizaci reklam a analýzu návštěvnosti je však nutné povolit i volitelné cookies. Kliknutím na následující tlačítko je zapnete. Zobrazit podrobnosti

Nastavení cookies

Vaše soukromí je důležité. Můžete si vybrat z nastavení cookies níže. Zobrazit podrobnosti