Upravit stránku
Podstránka 
Podstránka "Semifinále"
Stránka 
Stránka "Minulé ročníky"
podstránka
Podstránka "Porota"

O klientovi a řešení

V roce 2015 opuntíkovaly a probarvily módní scénu originální dámské peněženky Vuch. K nim se postupně přidaly další kvalitní módní doplňky plné jedinečných tvarů, rozměrů, barev a detailů podtrhující výjimečnost a osobitost každého zákazníka. Tyto parádní módní kousky přináší do životů rozmanité příběhy. A jeden z nich vypráví i nová inspirativní Vuchlady 2021. Tu se podařilo najít prostřednictvím nově vytvořené originální landing page, která s hrdostí a stylem vyskočila na všechny, kteří zavítali na webové stránky Vuch.

Minimalistická, přehledná a zároveň atraktivní stránka se stala tím nejlepším parťákem pro hledání té pravé VuchLady, usměvavé nositelky ženské energie a radosti ze života. Ačkoli spatřila světlo světa jenom na chvíli, byla neskutečně variabilní, ničeho se nezalekla a s hrdostí sdílela originální příběhy semifinalistek. A přehledně poskytovala ty nejdůležitější informace. Zpočátku dokázala přesvědčit různé typy žen k přihlášení, poté nás nechala začíst se do jejich zajímavých příběhů a na závěr všem umožnila komfortní hlasování. A díky tomu jsme objevili další jedinečnou Vuchlady!

 

A jak je s řešením od nás
spokojený klient?

„eBRÁNA pro Vuch vytvořila a spravovala stránku Vuchlady.cz, kterou jsme potřebovali zhotovit pro naši charitativní brandovou kampaň. Celkově spolupráce probíhala skvěle, bez jediného zádrhelu. Stěžejní pro nás bylo vytvořit variabilní stránku, na které bylo možné v průběhu kampaně provádět rychlé změny. Cením si skvělé a rychlé komunikace s Jirkou Kazdou a Pavlou Seinerovou a výjimečné ochoty celého týmu eBRÁNY. Vždy dokázali pružně reagovat na naše stanovené požadavky a termíny, a to i v situacích, kdy bylo třeba vytvořit něco „na poslední chvíli“. Odborný konzultant, Jirka Kazda, se často zajímal, zda je vše v pořádku a podle našich představ. U jakékoliv drobnosti hned zařídil vyladění. Komplexně byla péče o Vuch a komunikace velice profesionální. Vytvořená stránka přesně odpovídala našim představám, co se týká funkčnosti i grafického zpracování, které bylo moderní a líbivé. Spolupráci bych určitě doporučila, hlavně těm, kteří chtějí kvalitu a spolehlivou spolupráci.”
Daniela Zrůstová

Vedoucí marketingu


O klienta se dlouhodobě stará
Jiří Kazda

„Není nic hezčího, než když se k vám klient vrátí v rámci další spolupráce. A právě vytvoření stránky Vuchlady.cz bylo právě naší druhou spoluprací s VUCH. To, co musím opravdu vyzdvihnout, tak byly skvěle zpracované a kompletní podklady pro naši práci. A to od projektového zadání přes perfektní obsah až po profesionální a atraktivní fotografie. Celý náš tým si neuvěřitelně mákl, abychom nejen splnili všechna očekávání klientky, ale především klaply všechny termíny, protože vše bylo navzájem provázáno s kampaní, marketingovými činnostmi a propagací. Mám obrovskou radost, že se vše podařilo dle představ. Výsledkem byla atraktivní mikrostránka s naprogramovaným hlasovacím systémem, díky kterému se podařilo najít jedinečnou Vuchlady 2021. Závěrem musím poděkovat celému svému týmu, který se perfektně sladil a vytvořil stránku, ze které byl nejen klient, ale i my sami opravdu nadšení.“
Jiří Kazda

Odborný konzultant

  • Typ řešení:Tvorba webu
  • Obor činnosti:Prodej kožené galanterie
  • Sídlo společnosti:Pardubický kraj
Nahoru