Velcí konkurenti malým firmám ztěžují podnikání...aneb proč nás klient vůbec potřeboval
Kamenný obchod Škaloud s.r.o. založil už otec našeho současného klienta. Během 90. let obchod vzrostl a převzal ho jeho syn. Hlavním gró obchodu se stal obchod s nářadím, náhradními díly, servisem a poradnou. Mladší majitel Jan Škaloud ale dobře chápal, že s rozvojem internetu musí i on vytvořit pro své podnikání internetový obchod.
Tehdejší e-shop nejdříve fungoval. Stačilo pouze lokální jméno firmy, servis a běžné marketingové aktivity. Situace se ale zhoršila ve chvíli, kdy na trh vstoupili velcí konkurenti. Ceny výrobků nastavovali nízko a rozjížděli online kampaně, o kterých si může drobný podnikatel nechat pouze zdát. Firma Škaloud s.r.o. měla vždy své věrné klienty, kteří ji drželi nad vodou. Aby si ale vedla společnost dobře, bylo nutné, aby šly tržby nahoru.
Náklady na marketing rostly, tržby ale pořád ne
K e-shopu měl klient rozjeté i další běžné online marketingové aktivity, jako je PPC reklama. Nepřinášely však takový výsledek, jako očekával. Tržby rostly pomalu a potenciální zákazníci stále raději chodili k velkým konkurentům.
Přesně to byla chvíle pro specialisty online marketingu z eBRÁNY, kteří dostali za úkol zamyslet se nad tím, jak klientovi pomoci.