Dobrodružná cesta
za celostním přístupem

Od žen pro ženy. Krédo, ve kterém se nese práce i atmosféra v e-shopu eKAPO. V obchodě, který vznikl téměř před 10 lety na malém městě. A dnes ho zná celá Česká republika. Právě růst ale dovedl majitelku k tomu, že „jen“ dobrá strategie nestačí. Všechno bylo vlastně v pořádku, ale celek spolu neladil. Paní Turečková ale chtěla obchod s tváří, která bude ženy těšit.

Stejně jako s řadou našich klientů, se kterými začala spolupráce před více než 10 lety, jsme pro eKAPO vytvářeli e-shop a s ním související výkonnostní kampaně. V uplynulých letech rostlo nejen eKAPO, ale i eBRÁNA prošla velkými změnami. I proto mohla být naše další společná cesta zajímavější a plodnější.

„Společně s eBRÁNOU jsme přišli na to, že nám chybí pojmenování určitých nehmotných prvků naší existence. A proto se začínáme i uvnitř firmy v komunikaci míjet. Shodli jsme se na tom, že řešením tohoto stavu je definice našeho brandu a jeho následná implementace nejen do komunikace ven, ale i dovnitř naší firmy.“
Ivana Turečková

Majitelka firmy eKAPO

Milča Šofrová text
Milča Šofrová postava

Bez brandu bychom nevyprávěli 
správný příběh

S eKAPO dlouhodobě těžíme z oboustranné iniciativy a vzájemné podpory. Paní Turečková pochopila, že bez otevřené komunikace a podpory specialistů v eBRÁNĚ to nepůjde. My jsme jí na oplátku nabídli vedle funkčního e-shopu a dobře měřitelného výkonu strategií, která zohledňovala její cílové skupiny a rozšiřovala kanály, které stojí za to plnit a naplňovala podstatu definovaného brandu. Tím vznikl jednotící a srozumitelný prvek, který vytvořil nezaměnitelnou tvář značky eKAPO.

Brandovým manuálem to ale nekončí. v eBRÁNĚ víme, že je vlastně jenom námětem pro příběh, který musíme vyprávět poutavým způsobem na správných místech správným lidem. Lidský mozek je na příběhy natěšený, zároveň je ale nekompromisním kritikem, který odhalí lež nebo nefungující zápletku. Proto se vždycky na začátku každého kroku ptáme, po „proč?". Když máte odpověď na tuto otázku, je váš příběh kompletní.

Postava eKAPO
Postava eKAPO
Postava eKAPO

eKAPO tu není pro všechny 

Základem funkčního marketingu je vyprávět příběh, který bude zajímat vaše publikum. Můžete vyprávět sebelepší pointy, když ale nerezonují těmi, kteří jsou připravení poslouchat, ztratíte se ve vzduchoprázdnu. Proto bylo důležité poznat posluchače eKAPO. S tím nám pomohly průzkumy, dotazníky a pozorování chování zákazníků i hloubkové telefonické rozhovory.

Díky tomu mohlo eKAPO své hodnoty spojit se světem svých zákazníků a především zákaznic, kterými byly podle zjištění zejména zralé ženy, které mají rády kvalitu za rozumnou cenu, které se občas rády rozmazlí a chtějí mít pocit, že si zaslouží něco víc.

„Značka nikdy netvoří své produkty ani obsah úplně pro všechny. Když víte, kdo je váš zákazník a co řeší, můžete se skvěle naladit na jeho vlnu. To, jací jste, pak můžete lidem předávat způsobem, který jim bude sympatický. I pro eKAPO jsme stanovili cílové skupiny a přizpůsobujeme jim nejen texty, ale třeba i grafiku a dárky k objednávkám.“

Jana Lauterbachová

Copywriterka

Jak spolupráci hodnotí majitelka firmy eKAPO?

Přehrát video
„eKAPO je malá firma, a přesto se brandu zhostila se vším všudy. Propisuje ho opravdu kde se dá, a tak to má přesně vypadat. Jen tak vzniká konzistentní silná značka, kterou si už nikdo s nikým jiným nesplete. Nejde jen o to, změnit na čem už pracujete, ale aktivně hledat místa, kde byste ještě brand mohli zabudovat, a to se v eKAPO opravdu daří.“
Adri Růžičková

Specialistka na brand

Ve všech aktivitách jedeme společně

Na spolupráci s eKAPO jsme si ověřili, že když na díle spolupracují všichni, je to jedna velká radost. Za nás to je vždy odborný konzultant, brandový konzultant, a především specialista online marketingu, který to celé řídí a podle potřeby si z více než 130 odborníků vybírá ty, které do práce zapojí. Větší projekty mají své dvorní copywritery, PPCčkaře i odborníky na sociální sítě.

Stejný zápal potřebujeme ale i od klienta pro to, aby celý příběh dával smysl. Proto organizujeme společné schůzky, kde probíráme nejen výkon a růst firmy, ale i různé kreativní koncepty, nápady a zápletky našeho společného příběhu.

Stránka o nás ekapo
Robin Remeš postava

Obsah i grafika na míru

Úprava čekala také obsahy e-shopu. Upravujeme články, příspěvky, děkovné e-maily, stránky i další texty tak, aby se líbily cílové skupině a aby značka byla ještě sympatičtější. I obsah konzultujeme s paní Turečkovou, která nám pomáhá texty vyladit, aby byly podle jejích představ a hodnot brandu.

Opravdoví lidé místo modelek z databanky

Myšlenku značky jsme mohli přenést i do další firemní komunikace. Součástí srdce značky se proto staly i významné vizuální úpravy, zabudování grafiky nebo výměna obrázků a fotek napříč e-shopem. Původní modelky z databanky proto postupně nahrazují reálnější obrázky i obrázky přímo z eKAPO.

„Když si v eKAPO nechali vypracovat nový brand, čekala nás dlouhá grafická cesta. Bylo potřeba sladit vizuál s právě se rodícím brandem. Jako první byla na řadě výměna fotek na e-shopu. Původní modelky na fotografiích neodpovídaly brandovému archetypu, navíc působily uměle a nedůvěryhodně. Současně jsme začali implementovat prvky vizuálního stylu. Pracujeme hlavně na sjednocení a přehlednosti. Nakonec jsme styl zavedli i na sociální sítě. Ale ani tím grafické práce nekončí.“

Robin Remeš Grafik

10letá spolupráce je pořád jen začátek

Přesně takový typ spolupráce vítáme. Umožňuje nám využívat naplno potenciál našeho celostního přístupu. Je skvělým zhmotněním postupného vyplňování naší marketingové mapy, které je zárukou toho, že firma sílí a zbavujeme jí ohrožující křehkosti. Těší nás, když vidíme radost, kterou celostní přístup pumpuje do byznysu, růstu, žil, očí i srdcí našich klientů.

„Díky přístupu eBRÁNY jsem si uvědomila, že jako majitelka nemůžu řešit jen každodenní agendu, že si musím vyhradit čas na věci, které ji přesahují a přinášejí nejen firmě, ale i našemu týmu dlouhodobý rozvoj. Začala jsem myslet a plánovat s nadhledem a dlouhodobým efektem na chod i růst firmy.“ , říká majitelka eKAPO, Iva Turečková

Důležitým prostředníkem mezi námi a klientem je odborný konzultant, který má vedle specialisty online marketingu na starosti právě komunikaci a dobré vztahy s klientem. Má zajišťovat hladký průběh komunikace, spolupráce, správnost a naplňování smluv i závazků obou stran.

Děkujeme eKAPO za elán a nápady, které spolu můžeme přivádět k životu. Už teď se těšíme, kam spolu značku dovedeme. Vše se nám zatím daří, a to i díky skvělému týmu, který v eKAPO je. A také díky jeho energii a ochotě ke spolupráci i k realizaci dalších nápadů.

Pavel Janda postava
Pavel Janda postava

Tento web využívá cookies

Pro chod webu jsou nezbytně aktivovány esenciální soubory cookies. Pro plnohodnotné poskytování služeb, personalizaci reklam a analýzu návštěvnosti je však nutné povolit i volitelné cookies. Kliknutím na následující tlačítko je zapnete. Zobrazit podrobnosti

Nastavení cookies

Vaše soukromí je důležité. Můžete si vybrat z nastavení cookies níže. Zobrazit podrobnosti