Dobrodružná cesta
za celostním přístupem
Od žen pro ženy. Krédo, ve kterém se nese práce i atmosféra v e-shopu eKAPO. V obchodě, který vznikl téměř před 10 lety na malém městě. A dnes ho zná celá Česká republika. Právě růst ale dovedl majitelku k tomu, že „jen“ dobrá strategie nestačí. Všechno bylo vlastně v pořádku, ale celek spolu neladil. Paní Turečková ale chtěla obchod s tváří, která bude ženy těšit.
Stejně jako s řadou našich klientů, se kterými začala spolupráce před více než 10 lety, jsme pro eKAPO vytvářeli e-shop a s ním související výkonnostní kampaně. V uplynulých letech rostlo nejen eKAPO, ale i eBRÁNA prošla velkými změnami. I proto mohla být naše další společná cesta zajímavější a plodnější.
Bez brandu bychom nevyprávěli
správný příběh
S eKAPO dlouhodobě těžíme z oboustranné iniciativy a vzájemné podpory. Paní Turečková pochopila, že bez otevřené komunikace a podpory specialistů v eBRÁNĚ to nepůjde. My jsme jí na oplátku nabídli vedle funkčního e-shopu a dobře měřitelného výkonu strategií, která zohledňovala její cílové skupiny a rozšiřovala kanály, které stojí za to plnit a naplňovala podstatu definovaného brandu. Tím vznikl jednotící a srozumitelný prvek, který vytvořil nezaměnitelnou tvář značky eKAPO.
Brandovým manuálem to ale nekončí. v eBRÁNĚ víme, že je vlastně jenom námětem pro příběh, který musíme vyprávět poutavým způsobem na správných místech správným lidem. Lidský mozek je na příběhy natěšený, zároveň je ale nekompromisním kritikem, který odhalí lež nebo nefungující zápletku. Proto se vždycky na začátku každého kroku ptáme, po „proč?". Když máte odpověď na tuto otázku, je váš příběh kompletní.
Jak spolupráci hodnotí majitelka firmy eKAPO?
Obsah i grafika na míru
Úprava čekala také obsahy e-shopu. Upravujeme články, příspěvky, děkovné e-maily, stránky i další texty tak, aby se líbily cílové skupině a aby značka byla ještě sympatičtější. I obsah konzultujeme s paní Turečkovou, která nám pomáhá texty vyladit, aby byly podle jejích představ a hodnot brandu.
Opravdoví lidé místo modelek z databanky
Myšlenku značky jsme mohli přenést i do další firemní komunikace. Součástí srdce značky se proto staly i významné vizuální úpravy, zabudování grafiky nebo výměna obrázků a fotek napříč e-shopem. Původní modelky z databanky proto postupně nahrazují reálnější obrázky i obrázky přímo z eKAPO.
„Když si v eKAPO nechali vypracovat nový brand, čekala nás dlouhá grafická cesta. Bylo potřeba sladit vizuál s právě se rodícím brandem. Jako první byla na řadě výměna fotek na e-shopu. Původní modelky na fotografiích neodpovídaly brandovému archetypu, navíc působily uměle a nedůvěryhodně. Současně jsme začali implementovat prvky vizuálního stylu. Pracujeme hlavně na sjednocení a přehlednosti. Nakonec jsme styl zavedli i na sociální sítě. Ale ani tím grafické práce nekončí.“
10letá spolupráce je pořád jen začátek
Přesně takový typ spolupráce vítáme. Umožňuje nám využívat naplno potenciál našeho celostního přístupu. Je skvělým zhmotněním postupného vyplňování naší marketingové mapy, které je zárukou toho, že firma sílí a zbavujeme jí ohrožující křehkosti. Těší nás, když vidíme radost, kterou celostní přístup pumpuje do byznysu, růstu, žil, očí i srdcí našich klientů.
„Díky přístupu eBRÁNY jsem si uvědomila, že jako majitelka nemůžu řešit jen každodenní agendu, že si musím vyhradit čas na věci, které ji přesahují a přinášejí nejen firmě, ale i našemu týmu dlouhodobý rozvoj. Začala jsem myslet a plánovat s nadhledem a dlouhodobým efektem na chod i růst firmy.“ , říká majitelka eKAPO, Iva Turečková
Důležitým prostředníkem mezi námi a klientem je odborný konzultant, který má vedle specialisty online marketingu na starosti právě komunikaci a dobré vztahy s klientem. Má zajišťovat hladký průběh komunikace, spolupráce, správnost a naplňování smluv i závazků obou stran.
Děkujeme eKAPO za elán a nápady, které spolu můžeme přivádět k životu. Už teď se těšíme, kam spolu značku dovedeme. Vše se nám zatím daří, a to i díky skvělému týmu, který v eKAPO je. A také díky jeho energii a ochotě ke spolupráci i k realizaci dalších nápadů.