Zakladatelem značky MOW je pan Ladislav Morávek. Dřevo a práce s ním ho provází skoro celý život. Představu o značce, která bude dokonale vyjadřovat jeho lásku ke dřevu, si dlouho nosil jenom v hlavě. Nedokázal si představit, že někdo dokáže zhmotnit jeho vize a předat je dál. Zvlášť, když se už s nejednou agenturou spálil. Pak se ale setkal s eBRÁNOU.

„MOW se stále rozvíjí. Našli jsme produkt, který odráží naše hodnoty. To co ctíme, i to, jak fungujeme. Ale je určená pro poměrně specifickou skupinu lidí, na kterou není jednoduché zacílit. S dřívější spoluprácí s jinou agenturou nemám moc dobré zkušenosti a musím se přiznat, že ani v eBRÁNĚ jsem si nedělal velké naděje. Přesvědčili jste mě ale, že dokážete dotahovat práci do konce, máte skvělé nápady a projektům se opravdu věnujete. Nejvíc oceňuji váš celostní přístup.“
Ladislav Morávek

Zakladatel MOW

Značka MOW se zrodila v roce 2016 v Jilemnici. Vyrůstá v rodině, kde se dřevo odjakživa považovalo za udržitelný materiál, a především se ctila a obdivovala jeho jedinečnost, krása a schopnost přinést do domovů teplo a útulnost.

Zatímco pila Morávek perfektně funguje už 25 let a jede na plný výkon, MOW je značka mladá a chce ukázat světu, jaký potenciál se v ní ukrývá.

logo MOW

Aby se značka dostala pod kůži

Co je to vlastně MOW? Jaké hodnoty se s ní pojí? Jak má mluvit a jak má na lidi působit? Než se značka MOW setkala s eBRÁNOU, visely odpovědi na tyto otázky ve vzduchoprázdnu. Pravidelná setkání v Jilemnici a v Pardubicích ale brzo tohle vzduchoprázdno vyplnila. A naplnila ho vzájemným poznáním a pochopením.

„Věděl jsem, jaká by měla značka MOW být. Potřebuju jí věřit, potřebuju s ní souznít. eBRÁNA mi pomohla utřídit myšlenky a vytáhnout ty nejdůležitější, na kterých celé MOW stojí,” říká pan Morávek.

Definování značky, nebo chcete-li brandu, představuje hluboké kořeny, ze kterých vyrůstá každá další komunikace. O brand manuál se opírá celý interní tým eBRÁNY i zaměstnanci MOW.

„Je skvělé, když vám vedle produktů sedne i sám pan majitel. To se tady stalo, i když společné začátky byly spíše takové nesmělé. Jak jsme se ale při definici brandu poznávali, čím dál více mi pan Morávek seděl a získal si můj velký respekt ohledně toho, jak je sám ochoten se pro svoji firmu měnit a vyvíjet. Přichází se skvělými nápady, které pak společně v týmu konzultujeme a rozvíjíme dál.“

Adriena Růžičková

Brandová specialistka

Co o spolupráci s eBRÁNOU
říká majitel MOW?

Přehrát video

Grafika, ze které dýchá MOW

Značka se musí propisovat do veškerých grafických prvků, které jsou s ní spojené. Tak, jako samotné dřevo působí na všechny smysly, chce působit i značka MOW.

Na webu se tak můžete skutečně kochat. Dýchá z něj harmonie a klid.

web moworiginal.cz
„Pan Morávek na první schůzku přinesl ukázku předchozích grafických materiálů, jejichž základní vizuální myšlenka se mi velmi zalíbila. Začal se rodit ucelený vizuální styl, postavený na překrásných fotografiích, které zachycují spíše náladu a atmosféru než produkt, a které jsou doplněné jemným grafickým prvkem, totiž geometricky narýsovaným lístečkem v pastelových barvách.“
Robin Remeš

Grafik

Grafická linka, kterou Robin navrhnul, se tak propisuje nejen do webových stránek. Pan Morávek má v plánu využívat navržené prvky například i na polštářky a závěsy v showroomu a na spoustu dalších materiálů.

Slovy probouzíme vaše smysly

Se značkou MOW se pojí velké emoce, které jsme potřebovali vyjádřit nejen skrze fotografie, ale také skrze texty. Předat jedinečné pocity, které se se dřevem pojí, to jsme svěřili do rukou naší copywriterky.

„Abych dokázala do textu propsat všechny hodnoty MOW, potřebovala jsem značku nejdřív co nejlépe nacítit. V tom mi obrovsky pomohlo definování brandu. Myslím, že jsme si s panem Morávkem nastavili takovou spolupráci, která nám vzájemně vyhovuje. Nad texty si voláme, probíráme je. Zpětná vazba je pro mě velmi důležitá. A v mnoha ohledech i obohacující a inspirativní.”

Martina Skutilová

COPYWRITERKA

Spolupráce MOW a eBRÁNY je založená na vzájemném respektu a důvěře.

A tak se pan Morávek nemusí bát svěřit nám i takové činnosti, jako je například pojmenování svých nových produktů. Naše copywriterka tak mohla dát název nové židli (Marea), sedačce (Egeria) nebo lavici (Nexus).

„Nejsou to náhodné názvy. Vybírala jsem tak, aby foneticky ladily s ostatními názvy produktů, a zároveň byly napojené na filozofii značky,“ říká Martina.

židle Marea

Pomáháme v klíčových momentech

MOW je mladá značka, marketingem nepolíbená. Vytvořili jsme pro ni web, který je v dokonalém souladu s brandem, spravujeme sociální sítě, PPC kampaně a nechybíme také u klíčových kroků, které firmu dál posouvají. Vymýšleli jsme například koncept instalace MOW na prestižním veletrhu Design Blok.

„Pan Morávek měl zpočátku problém delegovat svou práci. Postupně ale zjistil, jak je to osvobozující, a může se tak více věnovat značce. Přistoupil tedy na to, že najdeme nového vedoucího výroby.

Napsali jsme inzerát, spustili kampaně na Facebooku a první relevantní kandidáti na sebe nenechali dlouho čekat."

Adriana Šilarová

SPECIALISTKA ONLINE MARKETINGU

showroom značky MOW

Tvoříme jako tým

Když chceme ke značce přistupovat celostně, musíme se i my semknout a vytvořit tým. Vzájemně si sdílet informace, rozvířit kreativitu, vymýšlet nové koncepty, ale zároveň i krotit některé nápady. Díky tomu, že je náš eBRÁNA MOW tým složený z různých osobností a talentů, skvěle nám to klape.

Cíl máme totiž všichni společný: dostat značku MOW do povědomí všech, kteří ocení poctivé řemeslo, hledají přirozenou krásu a minimalismus. A v neposlední řadě posouvat značku MOW i samotného majitele.

Těší nás, že náš přístup je v mnohém inspirací i pro
pana Morávka:

„Do eBRÁNY se vždycky těším. Líbí se mi, jak tam všichni pracujete s úsměvem a jste do práce nadšení. Paní Semelková mi vždycky ukáže, co je u vás nového a já si z toho vždycky alespoň kousek dovezu do Jilemnice. Ať už to jsou to nové nálepky do marketingové mapy, nebo třeba Erebos!”
Odborná konzultantka Markéta Semelková

Navzájem se inspirujeme a rosteme. My v eBRÁNĚ zdokonalujeme práci v týmu, řízení větších projektů a máme šanci podílet se na přípravě offlinových akcí. Uvnitř MOW ale dochází také k mnoha krokům vedoucím k transformaci, jejímž společným jmenovatelem je právě naše spolupráce.

„Jsem ráda, že jsme si s panem Morávkem vybudovali vzájemnou důvěru a pouští nás nejen k věcem týkajícím se webu a kampaní, ale i k opravdu zásadním záležitostem. Takovou spolupráci vnímám opravdu jako oboustranně obohacující. MOW má v eBRÁNĚ a našem celostním přístupu velkou oporu, díky které se pak může rychleji rozvíjet. Mám radost, jak nám to v týmu klape, ale zároveň si uvědomuju velkou zodpovědnost.”

Markéta Semelková ODBORNÁ KONZULTANTKA

Jak se MOW bude dál rozvíjet?

„Budování brandu nám pomohlo uvědomit si, čím MOW je a čím chce v budoucnu být. Na začátku jsem vám chtěl navrhovat jak a co komunikovat, jak by to mělo vypadat. Postupně jsem ale zjistil, že to není potřeba. Stále je pro mě důležité, abych se mohl zapojit a říct si to svoje… Ale důvěřuji vašim zkušenostem a skvělým nápadům,“ říká dále pan Morávek.

My se aktuálně těšíme na další rozvoj projektu. Za rok fungování jsme zjistili, že budeme muset původní strategii částečně upravit. Čeká nás více práce s přesahem do offline marketingu a pohráváme si i s myšlenkou více se obout do PR.

Každopádně se na další práci všichni moc těšíme!

Tento web využívá cookies

Pro chod webu jsou nezbytně aktivovány esenciální soubory cookies. Pro plnohodnotné poskytování služeb, personalizaci reklam a analýzu návštěvnosti je však nutné povolit i volitelné cookies. Kliknutím na následující tlačítko je zapnete. Zobrazit podrobnosti

Nastavení cookies

Vaše soukromí je důležité. Můžete si vybrat z nastavení cookies níže. Zobrazit podrobnosti