Český výrobce sprchových koutů a van

O klientovi a řešení
Precizní zpracování výrobků Roth Czech (ROLTECHNIK) slaví své úspěchy už od roku 1991. Značka, pod níž vznikají věhlasné sprchové kouty a vany, je známá i na těch nejnáročnějších trzích, jako je Německo, Rakousko nebo Švýcarsko. Se společností jsme v online světě už od roku 2012 a máme za sebou hned několik projektů. Nová verze webových stránek na platformě eBRÁNA web je tak už druhou generací.
Nový web Roth Czech slouží jako prezentace společnosti a zároveň jako přehledný produktový katalog. Ještě před spuštěním Roth Czech měnil svou firemní identitu a pojetí komunikace, a tak tomu naši grafici i copywriteři přizpůsobili vzhled a tón psaní. Nový web je navržený tak, aby byla nabídka produktů rychlá a přehledná. Pamatovali jsme také na jednoduchou administraci webových stránek a na to, aby jejich správa nezabrala příliš času. V současnosti pomáháme klientovi například s tvorbou obsahu u stránek s produkty.
- Typ řešení: Tvorba webu
- Obor činnosti: Výroba výrobků pro stavebnictví
- Sídlo společnosti: Pardubický kraj
Pro klienta jsme také realizovali:
- Kompletní správa online marketingu
- Tvorba e-shopu roltechnik-shop.cz
- Tvorba e-shopů outlet.roltechnik.cz a
outlet.roltechnik.sk - Tvorba webu vinata.cz
- Tvorba webu destovka-roth.cz
- Tvorba webu roth-czech.cz
- Tvorba webu nadrze-roth.cz
Co říká na naše řešení
klient?
„Se společností eBRÁNA jsme začali spolupracovat v roce 2012 na samostatném menším projektu, při kterém jsme si mohli ověřit, že eBRÁNA opravdu patří mezi odborníky v oblasti webových řešení a služeb v oblasti online marketingu.
Spolupráce splnila naše očekávání a tak jsme eBRÁNĚ mohli svěřit i další větší projekty s jejichž řešením jsme byli velmi spokojeni. Dnes pro nás eBRÁNA spravuje všechny weby naší společnosti a zajišťuje komplexní online marketing včetně jeho přesahu do dalších marketingových aktivit. Online marketing máme zajištěný na profesionální úrovni a to vše je podrženo pružnou a systematickou prací obchodníka eBRÁNY."

Klientovi se věnoval
Martin Svoboda
„Společnost Roth Czech, dříve Roltechnik, s námi začala spolupracovat v roce 2012 na projektu prodeje outletového zboží, jako samostatný projekt od hlavní marketingové komunikace firmy. Díky úspěšnému plnění cílů a vzájemně spokojené spolupráci jsme dostali důvěru v přípravě návrhu, jak pojmout marketingovou komunikaci všech webů firmy a natolik se líbila, že jsme koncepci zrealizovali a dostali jsme dále důvěru k navrhování a následné realizaci kompletního marketingu na internetu i mimo něj.
Nový web roltechnik.cz je již od nás druhou generací hlavního webu s produktovým katalogem, který je především odlišný v responzivním designu a přizpůsobením grafiky novému CI a pojetí komunikace značky. Je navržený tak, aby nabídka produktů byla rychlá a úsporná na čas obsluhy a přitom stále pomáháme klientovi zkvalitňovat obsah k produktům. "

