Upravit stránku

Výrobce vrtáků s dlouholetou historií

Firma Vrbovský s.r.o., tradiční výrobce širokého sortimentu vrtáků a dalších doplňků, je naším dlouhodobým klientem. Společný příběh píšeme již od roku 2010, kdy jsme vytvořili moderní e-shop. Jeho analýze se před čtyřmi lety začal věnoval Lukáš Vladyka, kterému společně s klientkou neuniklo to, že na e-shopu přece jenom nešlape všechno tak, jak by mělo. A to se stalo výzvou pro celý tým, který se začal zabývat tím, jak úspěšnost e-shopu vyladit pomocí kampaní, originálních obsahů a marketingovou správou, kterou si vzal pod palec specialista online marketingu Ladislav Chyba

A výsledky na sebe nenechaly dlouho čekat. Těm dopomohl nejenom náš celostní přístup. V popředí našeho zájmu bylo nejen komplexní fungování klientčina byznysu. Zabývali jsme se vším, co slečna Vrbovská aktuálně řešila, jejími potřebami, cíli, očekáváními, ale také obavami. Na nezlomná fakta a čísla jsme nahlíželi z různých úhlů pohledů a vybrali ta nejlepší možná řešení. A byli jsme opravdu nadšení, když vše začalo fungovat. E-shop rostl, stejně jako vzájemná důvěra, díky čemuž jsme mohli rozšiřovat naše marketingové služby. Jenže pak přišel krizový rok 2020

Změny v roce 2020

Výsledky v číslech

Nárůst obratu v době sezóny s porovnáním nákladovosti. 

Aktuální porovnání 2019 vs 2020:

2020Procentuální růst obratu:Nákladovost:
Říjen:2,45 %22,46 %
Listopad:42,87 %-12,18 %
Prosinec:22,70 %-15,78 %

Změny v roce 2020

A s ním koronavirus, který celosvětově zasáhl naši populaci a všechny aspekty našich životů. Právě v tuto nejistou dobu se na nás obrátila slečna Vrbovská s požadavkem na snížení našich kampaní. A to nám pořádně „vrtalo hlavou”. Proto jsme si domluvili jednání, během kterého jsme analyzovali veškeré výsledky, čísla, hodnoty, ale i osobní poznatky a postřehy klientky, a dokonce jsme si detailně prošli výrobou i skladem, který nás dostal precizním uspořádáním i fungováním. A díky tomuto komplexnímu přístupu jsme přece jenom objevili něco, co by se dalo vylepšit.  

Ačkoli doba byla stále nejistá, nebáli jsme se jednat a začali jsme vymýšlet strategie vedoucí ke zlepšení situace. Slečnu Vrbovskou jsme se snažili maximálně podpořit a přesvědčit, že čím víc do toho teď investujeme, tím více nám to přinese. Nejdříve jsme navrhli standardizaci balení, obrandovávání balíčků a samozřejmě jsme do posledního čísla propočítali i všechny ekonomické aspekty. Během toho, co jsme s napětím čekali na výsledky, jsme stále makali na e-shopu a kampaních.

E-shop začal opět růst a v listopadu přišel opravdový zlom. Během naší spolupráce jsme dosáhli na e-shopu mimořádného rekordu! A nejen to, objednávky se zvyšovaly a celý náš tým byl nabitý novou energií a radostí. Díky tomu, jsme se začali soustředit na navazování spolupráce i s novými velkoobchodními partnery. Moc se těšíme, co nám budoucí spolupráce přinese a k jakým dalším výzvám nás naše společná cesta zavede! 

Tak trochu srdeční záležitost

„Jedná se o jednoho z našich nejstarších klientů na poli digitálního marketingu. Společnou cestu jsme odstartovali plnou správou PPC kampaní. A v současnosti se naše služby výrazně rozšířily. Se slečnou Vrbovskou se skvěle komunikuje, a díky tomu se nám daří zrcadlit veškeré její potřeby do aktuálních služeb a kampaní. S ohledem na veškeré události během roku, skladové zásoby nebo cash flow upravujeme flexibilně strategie kampaní i mediální kanály. Při spolupráci uplatňujeme celostní přístup. Dnes už víme, kam směřovat rozpočet a dosahovat tak konstantního růstu. Což se nám úspěšně daří již od roku 2010.“

Ladislav Chyba Specialista online marketingu

A jak je s řešením od nás
spokojený klient?

„Když jsem v roce 2014, po smrti mého tatínka, náhle převzala firmu, s eBRÁNOU již spolupráce běžela. Musím jim poděkovat za trpělivost a snahu, kterou mi projevili v těžkých začátcích. Práce s e-shopem, s editorem...vše bylo potřeba se naučit. Tehdy komunikace probíhala především s panem Svobodou. Dnes již vím, že to byl dobrý krok, že si otec vybral právě eBRÁNOU. Nyní spolupracuji s Lukášem Vladykou a s Ladislavem Chybou a spolupráce je opravdu skvělá. Za tu dobu jsme se posunuli velmi dobrým směrem, zelená čísla mluví za vše! Přiznám se, že většinou jsem při rozhodování, co se týče nějakých investic, například do vylepšování e-shopu, do kreditů PPC, někdy až moc váhavá. Naštěstí mě ale Lukáš s Láďou vždy přesvědčí a zatím jsem toho nikdy nelitovala. Přináší zajímavé a smysluplné podněty. Naše pravidelné schůzky, na kterých hodnotíme naši práci se nesou v přátelské atmosféře. Závěrem chci také vyzdvihnout práci technické podpory, která vždy vše rychle vyřeší. Vizuál a celkový design stránek mi moc líbí, ale neusínáme, již šetříme na další investice do e-shopu, které doufám naši zákazníci ocení. eBRÁNU hodnotím jasnou desítkou.”

Andrea Vrbovská

Majitelka


O zakázku se postaral
Lukáš Vladyka

„Se slečnou Vrbovskou jsem začal spolupracovat před čtyřmi roky, kdy výsledky e-shopu nerostly a nesplňovaly klientčino očekávání. Tehdy jsme spravovali pouze PPC kampaně a také e-shop funkčně i graficky zaostával. A to mi zkrátka nedalo spát. Začal jsem se více zajímat nejenom o to, zda jsem skutečně využil všechny možnosti pro zlepšení situace. Čím dál tím více jsem se seznamoval s fungováním klientčina byznysu, čímž se mi podařilo vybudovat důvěru. Všechny naše poznatky a nápady jsme dali dohromady a konečně jsme do to našeho marketingu pořádně šlápli a začali ho tvořit komplexně. A vytyčené cíle se tak stávaly skutečností a byly vidět. To nám dodávalo motivaci na tom víc a víc makat. Zaměřili jsme se i na vzhled e-shopu, aby byl k zákazníkům více přívětivější. Od té doby každoročně rosteme a překonáváme rekordy. Kvartálními schůzkami si vše vyhodnocujeme, nastavujeme budoucí plán a současně se mi daří komplexně porozumět byznysu slečny Vrbovské. Díky tomu jsme nedávno, jak popisujeme výše, pomohli zefektivnit práci s produkty ve skladu. Výrobky jsme začali nabízet po kusech, upravili jsme cenu produktů, čímž jsme pomohli zvýšit zisk. Tím ale však nic neskončilo, právě naopak se snažíme naše fungování neustále posouvat kupředu. A co je teď naším hlavním cílem? Udržet si skvěle nastavený pracovní vztah s klientkou a přicházet s novými nápady. Tak nám držte palce :-).” 

Obchodní zástupce

Nahoru