Výrobce vrtáků s dlouholetou historií
Firma Vrbovský s.r.o., tradiční výrobce širokého sortimentu vrtáků a dalších doplňků, je naším dlouhodobým klientem. Společný příběh píšeme již od roku 2010, kdy jsme vytvořili moderní e-shop. Jeho analýze se před čtyřmi lety začal věnoval Lukáš Vladyka, kterému společně s klientkou neuniklo to, že na e-shopu přece jenom nešlape všechno tak, jak by mělo. A to se stalo výzvou pro celý tým, který se začal zabývat tím, jak úspěšnost e-shopu vyladit pomocí kampaní, originálních obsahů a marketingovou správou, kterou si vzal pod palec specialista online marketingu Ladislav Chyba.
A výsledky na sebe nenechaly dlouho čekat. Těm dopomohl nejenom náš celostní přístup. V popředí našeho zájmu bylo nejen komplexní fungování klientčina byznysu. Zabývali jsme se vším, co slečna Vrbovská aktuálně řešila, jejími potřebami, cíli, očekáváními, ale také obavami. Na nezlomná fakta a čísla jsme nahlíželi z různých úhlů pohledů a vybrali ta nejlepší možná řešení. A byli jsme opravdu nadšení, když vše začalo fungovat. E-shop rostl, stejně jako vzájemná důvěra, díky čemuž jsme mohli rozšiřovat naše marketingové služby. Jenže pak přišel krizový rok 2020.
Změny v roce 2020Výsledky v číslech
Nárůst obratu v době sezóny s porovnáním nákladovosti.
Aktuální porovnání 2019 vs 2020:
2020 | Procentuální růst obratu: | Nákladovost: |
---|---|---|
ŘÍJEN: | 2,45 % | 22,46 % |
LISTOPAD: | 42,87 % | -12,18 % |
PROSINEC: | 22,70 % | -15,78 % |
Změny v roce 2020
A s ním koronavirus, který celosvětově zasáhl naši populaci a všechny aspekty našich životů. Právě v tuto nejistou dobu se na nás obrátila slečna Vrbovská s požadavkem na snížení našich kampaní. A to nám pořádně „vrtalo hlavou”. Proto jsme si domluvili jednání, během kterého jsme analyzovali veškeré výsledky, čísla, hodnoty, ale i osobní poznatky a postřehy klientky, a dokonce jsme si detailně prošli výrobou i skladem, který nás dostal precizním uspořádáním i fungováním. A díky tomuto komplexnímu přístupu jsme přece jenom objevili něco, co by se dalo vylepšit.
Ačkoli doba byla stále nejistá, nebáli jsme se jednat a začali jsme vymýšlet strategie vedoucí ke zlepšení situace. Slečnu Vrbovskou jsme se snažili maximálně podpořit a přesvědčit, že čím víc do toho teď investujeme, tím více nám to přinese. Nejdříve jsme navrhli standardizaci balení, obrandovávání balíčků a samozřejmě jsme do posledního čísla propočítali i všechny ekonomické aspekty. Během toho, co jsme s napětím čekali na výsledky, jsme stále makali na e-shopu a kampaních.
E-shop začal opět růst a v listopadu přišel opravdový zlom. Během naší spolupráce jsme dosáhli na e-shopu mimořádného rekordu! A nejen to, objednávky se zvyšovaly a celý náš tým byl nabitý novou energií a radostí. Díky tomu, jsme se začali soustředit na navazování spolupráce i s novými velkoobchodními partnery. Moc se těšíme, co nám budoucí spolupráce přinese a k jakým dalším výzvám nás naše společná cesta zavede!
- Typ řešení: Online marketing
- Obor činnosti: Prodej nářadí a strojů
- Sídlo společnosti: Jihomoravský kraj
Tak trochu srdeční záležitost
„Jedná se o jednoho z našich nejstarších klientů na poli digitálního marketingu. Společnou cestu jsme odstartovali plnou správou PPC kampaní. A v současnosti se naše služby výrazně rozšířily. Se slečnou Vrbovskou se skvěle komunikuje, a díky tomu se nám daří zrcadlit veškeré její potřeby do aktuálních služeb a kampaní. S ohledem na veškeré události během roku, skladové zásoby nebo cash flow upravujeme flexibilně strategie kampaní i mediální kanály. Při spolupráci uplatňujeme celostní přístup. Dnes už víme, kam směřovat rozpočet a dosahovat tak konstantního růstu. Což se nám úspěšně daří již od roku 2010.“