Upravit stránku

Nejste si jistí, že vaše PPC reklama vydělává tolik, kolik by měla? Neutrácejte zbytečně.PPC audit zdarma


O klientovi a řešení

I mlsání může být zdravé. V e-shopu společnosti REJ najdete jenom zdravé potraviny od sušenek až po těstoviny. REJ od nás ale nemá jenom e-shop, který je navíc propojený s účetním systémem DUEL Ježek software, ale využívá i služby online marketingu. 

Klient přišel s jasnou představou – chce budovat značku REJ a navyšovat prodeje zboží. Sestavili jsme proto podrobný plán aktivit, jak toho dosáhnout. Zapojili jsme PPC kampaně, pravidelné newslettery, profi obsah a příspěvky na Facebooku. Strategie vychází a výsledky rostou. 

A jak je s řešením od nás
spokojený klient?

„Potřebovali jsme, aby byl náš e-shop propojený s ekonomickým systémem Ježek. Nechtěli jsme to vše dál přepisovat ručně. V Ježku nám tehdy řekli, že to umí v eBRÁNĚ. Nebylo nic, co by nás od spolupráce odrazovalo. Tehdy jsme měli požadavek, jednoduše řečeno, jen na šablonu pro e-shop. Ale postupem času jsme zjistili, že se dá dělat spousty dalších věcí, které v eBRÁNĚ umí. Jsme moc spokojení."
Ondřej Karásek

Obchodní ředitel REJ s.r.o.


O klienta se dlouhodobě stará
Pavel Janda

„Se značkou REJ jsem měl pozitivní zkušenost ještě před tím, než jsme začali v roce 2014 spolupracovat. Bylo to díky mé manželce, která je výživovou poradkyní. Produkty značky REJ pro jejich kvalitní složení kupuje nejen domů, ale doporučuje je i svým klientům. Proto, když přišla poptávka na realizaci nového e-shopu s integrací na IS DUEL Ježek, tak jsem se jí rád ujal.

Hlavním cílem nového e-shopu bylo usnadnění práce s fakturací a vyřizováním objednávek díky napojení na IS DUEL Ježek. Nicméně i z uživatelského hlediska u B2B zákazníků jsme tehdy např. vyřešili přidělení variabilního symbolu a tím možnost hradit bankovním převodem či kartou okamžitě ihned po odeslání objednávky bez nutnosti čekat na ruční zpracování objednávky jako tomu bylo předtím. Postupně jsme začali spolupracovat i v průběžné podpoře marketingové komunikace (PPC, SEO, e-mailing, ...). Nyní stojíme před další výzvou, a to pomoci s nastavením marketingové strategie."

Pavel Janda

Obchodní zástupce

Nahoru