Upravit stránku

To nejlepší z eBRÁNA blogu
za rok 2020

Další rok je za námi, pojďte se ohlédnout za články,
které vás i nás na našem blogu nejvíce bavily. 

#1Sociální sítě

Facebook

Protože víme, že část našich klientů si spravuje sociální sítě svépomocí, Tereza Bošinová, naše specialistka na sociální sítě, připravila řadu užitečných rad a tipů, které vyšvihnou kvalitu vašich příspěvků tak, aby zaujaly, ale i prodaly. V prvním článku se dozvíte, na co si dát při tvorbě příspěvků pozor a díky tomu druhému pochopíte taje nemilosrdného Facebook algoritmu a využijete ho pro zvýšení dosahu. 

 

Instagram

Ohledně Instagramu vám Míša Jirková poradila několik nástrojů, pomocí kterých vyšperkujete své (nejen) firemní Instagram Stories. Já jsem naopak psala o správném postupu v případě, že vás Instagram v roce 2020 přestal bavit. Je lepší Instagram účet smazat nebo stačí deaktivovat?

Návštěvnost prozradila, že vás baví i starší články. Tak jen připomínáme, jak vám mohou ušetřit čas aplikace pro plánování obsahu a článek se 45 tipy pro Instagram, o kterých jste možná nevěděli.

 

Youtube

Stala se sociální síť YouTube součástí vaší marketingové strategie? Pokud tvoříte jakýkoliv video obsah, těchto 8 tipů pro YouTube SEO od našeho specialisty online marketingu Daniela Papeže oceníte.

Články - sociální sítě eBRÁNA

#2Online marketing

Online marketing byl v roce 2020 důležitější než kdy dřív. Pro spoustu firem totiž po uzavření kamenných prodejen totiž představoval jediný možný zdroj zákazníků. V našich článcích jsme se zaměřili na to, jak důležité je opravdu znát svého zákazníka a mít jasně danou strategii. O tom co jsou marketingové persony a proč byste je měli mít psala Jana Lauterbachová, naše copywriterka a obsahový stratég. O marketingové strategii jako o mapě k úspěchu vaší firmy se rozepsala Eliška Bielková, specialistka online marketingu. 

Eliška se specializuje na zbožové srovnávače, takže díky ní víme, proč na nich nesmíte chybět. Na jeden z nich - módní katalog, který kombinuje prvky srovnávače zboží a vrituálního nákupního centra - se podívala konkrétně a připravila 5 tipů, které vás nesmí minout, pokud chcete na Glami vydělat a neprodělat kalhoty.

Online marketing se neobejde bez měření. Protože jak říká náš výkonný ředitel "co neměříš, to neřídíš". Jako úplný základ můžeme považovat znalost těch nejzákladnějších metrik v Google Analytics. Ty vám představil specialista online marketingu Jan Kroupa. Zjistíte, v čem tkví síla tohoto nástroje, jak ho na svoje webové stránky nasadit i co všechno můžete sledovat. 

A pokud vám na marketing nezbývá čas ani chuť, možná je správná chvíle povolat odborníky a zvážit jeho outsourcování. Výhody i nevýhody outsourcování marketingu popsala specialistka online marketingu Adriana Šilarová.

Nezapomeňte nás sledovat na Facebooku, kde pro vás máme každé pondělí užitečný #eBRANAtip z oblasti online marketingu, byznysu, ale i náboru. 

#3Vedení firmy a rozvoj zaměstnanců

V eBRÁNĚ dlouhodobě směřujeme k tomu, že s klienty zdaleka neřešíme pouze marketing jako službu, ale konzultujeme byznys jako celek. Ať už z pohledu ekonomiky, cílů, nebo z pohledu lidských zdrojů. Tyto zkušenosti s vámi chceme sdílet a s tím souvisí i úplně nová témata na našem blogu. V následujícím roce vás tedy nepřekvapí články o leadershipu, značce zaměstnavatele, náboru a rozvoji zaměstnanců, či organizaci práce.

Letos se setkaly s úspěchem články: 

Jaké téma vám chybí?

Blog píšeme pro vás. Chceme, aby byl co nejužitečnější a objevovali jste v článcích inspiraci, nové nápady nebo přínosné tipy. Dejte mi prosím vědět, jestli máte téma, o kterém byste si rádi přečetli. Moc rádi vám splníme přání a zaměříme se na něj. Stačí mi napsat e-mail na kubu@ebrana.cz.

Aneta Kubů

Aneta Kubů

vedoucí marketingu

Aneta má na starost, aby byla eBRÁNA vidět. Jejím cílem je, aby přibývali další klienti, kterým můžeme být spolehlivým partnerem a průvodcem v online světě, a aby ti stávající byli co nejvíce spokojení. Spravuje náš firemní i kariérní web, kraluje našim firemním sociálním sítím, eventům a všemu obsahu, který od eBRÁNY dostáváte. Mimo to pečuje i o interní marketing, teambuildingy a spokojenost zaměstnanců. Čas, který nevěnuje práci, tráví na cestách po světě nebo mezi horami knih.

Nahoru