V čem vám pomůžeme?

Určit podstatu vaší značky

Společně se dostaneme až k jádru vaší značky. Dáme jí směr a ukážeme vám, na co se zaměřit a jak vystupovat.

Najít vysněné zákazníky

Zjistíme, jak, kde, komu a co o sobě říkat a provážeme to s očekáváním, které vaši zákazníci od vašeho produktu nebo služby mají.

Být srozumitelní

Budete nezapomenutelnými. S dobře definovaným příběhem značky se dokážou vaši zákazníci i zaměstnanci ztotožnit a už vždy budou vědět, co od něj čekat.

Vybudovat silný brand

Silná značka, které společně dáme základ, vás posílí v době růstu a podrží v době krize. Lidé na vás zkrátka nezapomenou.

Cílit efektivně

Investice do marketingu a propagace bude konečně efektivní. Budete totiž vědět, kam a na koho zaměřit svou energii i peníze tak, aby měly svou návratnost.

Najít váš potenciál

Společně nastavíme mantinely brandu, který má potenciál stát se opravdu silnou značkou. A ta vám už zůstane navždy.

Klienti, kterým jsme pomáhali
najít cestu své značky

„Jirka, náš odborný konzultant, je pro nás parťák, se kterým jsme si naprosto sedli. Odvádí super práci a jeho přístup je skvělý. Právě díky němu je spolupráce taková, jaké je.
V brandu, který nám eBRÁNA pomohla definovat, jsme se našli na první dobrou. Pojmenovali jsme si, kdo jako značka jsme, jak chceme komunikovat a působit navenek. Do té doby jsme to tušili, ale stále to viselo ve vzduchu. Chyběl směr a soulad, který nám dodala právě eBRÁNA. A to i přestože všichni ve firmě vyznáváme podobné hodnoty, které jsou ve firmě zakotvené.
Nyní máme za sebou implementaci brandu do obalů, tvorbu nového loga i webu a pracujeme na kreativních konceptech kampaní.
Spolupráci bych určitě ohodnotila jako 10/10. I díky tomu se dál rozrůstá a je velmi osobní. Jsme firma s rodinnou atmosférou a eBRÁNA se tak nějak přirozeně stala naší součástí. Partnerem, který nám dodává základní stavební kameny, na kterých zvládáme pak společně dál stavět.“   

Lucie Růžičková

MARKETINGOVÁ MANAŽERKA LUMA TRADING S. R. O.

„Jsme regionální firma, která má s historii a tradici s výborným produktem. Chceme se dále rozvíjet, růst a určovat trendy v našem oboru. Věděli jsme, že úspěch bude možný, pokud si dobře definujeme pozici naší značky a její další směř ování, včetně komunikace a vlastní prezentace prostřednictvím nezávislého arbitra. Hledali jsme sjednocení a zároveň mantinely pro naši komunikaci. Právě proto jsme začali spolupracovat s eBRÁNOU. Bylo přínosné, že nás znají z regionu, že vnímají potenciál naší značky, že mají zkušenosti s tvorbou strategie a velikou chuť tvořit.
 Při tvorbě brandové strategie nám byli skvělými průvodci, dokázali z nás vymáčknout maximum, naše myšlenky i postoje nejen vyslyš eli, ale také dobře oponovali a dále zasadili do celého konceptu. Bylo správné, že každou oblast zastřešil jiný odborný specialista. Po čtyřech unikátních a dobře navazujících sezeních vznikla ucelená brandová strategie s pevnými základy, s vizí a dílčími úkoly. Ocenili jsme, že celý tým pracoval s velmi milým přístupem, trpělivostí a pochopením našich potřeb.“   

Romana Jansová

OBCHODNÍ ŘEDITELKA SPOLEČNOSTI PRIMÁTOR

„Tvorbu brandu, který pro nás zprocesovala Adriena, si velmi chválím. Proběhlo asi 7 schůzek, které byly velmi podnětné a nabité informacemi. Stihlo se toho opravdu dost. Celý brand byl odveden naprosto profesionálně a nemám problém k této službě dát nejlepší reference. Adri byla velmi energická a i když pracovala pod časovým tlakem, tak do toho dala maximum a vymýšlela úžasné věci.
Brand jsme komunikovali do firmy formou porad, ale nesnažili jsme se jít na sílu a dál jsme se tématu věnovali i formou diskuze v uvolněnější atmosféře při teambuildingu. Promítnou brand do celé firmy je běh na delší trať. Není to jako s kampaní na Facebooku, kterou druhý den můžete mít.
Jsem hrozně ráda, že jsme do toho šli. Mám klidné svědomí. Ujistilo nás to v tom, co děláme a první výsledky jsou hned vidět - např. na perfektně sjednocené komunikaci směrem ven. Teď využíváme brand manuál i při tvorbě webu, takže výsledek bude o to víc šitý Trystomu na míru.
Kdybych měla hodnotit tvorbu brandu jako službu, tak by se určitě nebála dát 10/10.“   

Romana Švarcová

MARKETINGOVÁ ŘEDITELKA SPOLEČNOSTI TRYSTOM

„Všechna brandová sezení a výsledný brand manuál nám hodně pomohly. V mnoha směrech. Snažíme se jím řídit nejen směrem ven, co se týče webu a marketingové komunikace, ale i dovnitř do firmy.
Nyní podle brand manuálu zařizujeme například i kanceláře. Ceníme si jak jednotlivých textů a propracovaného jednotného vizuálního stylu, tak konzultace části věnující se lidským zdrojům. Díky dobré a srozumitelné komunikaci naší mise a hodnot, které jako firma vyznáváme, se nám hlásí mnohem kvalitnější uchazeči o práci, kteří tyto hodnoty sdílí. Což nám silně ulehčuje celý kariérní proces.“

Marek Novotný

ŘEDITEL SPOLEČNOSTI PURUS MEDA

Tým specialistů online marktingu

Jak to celé probíhá?

1
Startem je osobní setkání s námi. Nejlepší je, když máme možnost nakouknout k vám do firmy, nasát její atmosféru a společně se poznat do nejmenšího detailu. Poté se potkáme ještě několikrát znovu a vaši značku rozebereme až k samotnému jádru.
                     
2
Uděláme průzkumy a zjistíme, jaké jsou potřeby a motivace vašich zákazníků i zaměstnanců. Stanovíme archetyp vaší značky. Určíme, jakým způsobem, ke komu a kde mluvit a dáme vám doporučení pro obsah i komunikační manuál, se kterým budete vždy vědět, jak volit ta správná slova.
                     
3
Součástí vznikajícího brandu je i sekce věnující se zaměstnancům. Ta pomáhá s kultivací společnosti a implementací vzniklého brandu dovnitř firmy. Pomůžeme vám nalézt unikátní důvody, proč u vás lidé pracují a stanovit vaše firemní hodnoty. Jejich aplikace posílí zaměstnaneckou spokojenost, loajalitu a zvýší zájem o vaši firmu coby zaměstnavatele.
                     
4
Vypracujeme pro vás brandmanuál s grafickou linkou a tónem komunikace. Sjednotí hlas vaší značky a bude sloužit všem, kdo pro vás vytvářejí kampaně, píšou texty a dělají grafiku. Najdete v něm i návod pro vaše zaměstnance, díky kterému snadno pochopí, jak se vaše značka chová a kam směřuje.
                   

Brandmanuál

5
To není všechno. Brandmanuál je hotový. Ale my nechceme, aby to byl další dokument, který skončí v šuplíku. Implementace brandu do všech vašich kanálů je dlouhodobý proces. Ať už budete potřebovat, aby se vaše značka propsala do nového webu, reklamních kampaní, komunikace na sociálních sítích, textů, nebo do srdcí zaměstnanců - my vám s tím rádi pomůžeme.

Jak poznáte, že máte silnou značku?

Když si ji lidé pamatují, vyvolává v nich emoce a mají k ní dlouhodobý vztah. Vědí, co od ní očekávat a jejich očekávání jsou dlouhodobě a spolehlivě naplňována. Strategicky řízený brand je váš dobrý přítel, který vás už nikdy nenechá ve štychu. Brand totiž zůstává, i když jsou všechny kampaně vypnuty. 

S námi zjistíte, kam všude můžete svůj brand propsat, kdo nebo co je jeho nositelem a jak to celé řídit a zprocesovat, aby značka fungovala ve všech vašich kanálech. Ukážeme vám, jak moc je důležité, jestli plníte sliby, jak vypadají vaše prostory, koho podporujete, jaké akce pořádáte, čemu věříte i jaké máte hodnoty.

 

„Značka je vizuální a koncepční identitou firmy, která ji odlišuje od konkurence a získává sympatie cílových zákazníků. Vědomým budování značky lze využít její sílu a zvětšit či upevnit pozici na svém trhu. Na brandových schůzkách se zaměřuji na poznání zákazníka, pochopení firmy a pojmenování hlavních konkurenčních výhod. Výsledkem společné práce je pevně stanovená strategická pozice značky, kterou firma obsazuje svou marketingovou komunikací, přístupem k podnikání a zvolenými rozhodnutími. Díky stanovenému brandu začne firma obsazovat jasné místo na trhu i v mysli zákazníka.“ Michal Šoulák BrandovÝ konzultant

Nejste zatím připraveni
zažít něco tak velkého?

Můžete začít jednodenní konzultací, která slouží jako výchozí bod do světa budování firemního brandu. Během jednoho dne, který spolu strávíme, vám pomůžeme utřídit si myšlenky o své firmě a najdeme správné věci, které chcete se svojí značkou dlouhodobě spojovat. Společně vás provedeme stanovením vize a mise své firmy. Dále určíme hodnoty a asociace, které budete komunikací vyvolávat. Najdeme jednu archetypální motivaci, kterou nejvíce naplňujete svou podnikatelskou činností. To vše sepíšeme do přehledného mini manuálu, který bude složit jako základní podklad pro komunikaci vaší firmy. Jak na novém webu, tak v reklamních kampaních.

To potřebuji

Obraťte se na nás a... najděte sílu své značky

Spojte se s profesionály. Společně najdeme potenciál vaší značky. Brand vám:

  • přivede ty správné zákazníky
  • dá hranice a čitelnost pro klienty
  • pomůže definovat ideální hodnoty a kvality vaší značky
  • zvýší loajalitu zaměstnanců a určí jejich motivace
  • vytříbí, jak investovat do marketingu efektivně
  • určí vhodný tón komunikace i to, jak vystupovat
Máte zájem? Rádi do toho půjdeme s vámi. Chci brand od eBRÁNY

Pojďte do toho
Vaše značka si zaslouží, aby se o ní vědělo

Tento web využívá cookies

Pro chod webu jsou nezbytně aktivovány esenciální soubory cookies. Pro plnohodnotné poskytování služeb, personalizaci reklam a analýzu návštěvnosti je však nutné povolit i volitelné cookies. Kliknutím na následující tlačítko je zapnete. Zobrazit podrobnosti

Nastavení cookies

Vaše soukromí je důležité. Můžete si vybrat z nastavení cookies níže. Zobrazit podrobnosti