5 tipů, jak na Glami
Glamiv pár bodech
- Glami představuje módní katalog, který kombinuje prvky srovnávače zboží a virtuálního nákupního centra. Na rozdíl od zbožových srovnávačů Heureka nebo Zboží, které fungují na základě porovnávání cen na produktových kartách produktů, na Glami produktové karty jako takové nenajdete. Tím pádem je vhodnější i na originální kousky, se kterými byste na srovnávači neuspěli.
- Na Glami najdete vše od dámského, pánského a dětského oblečení, boty, batohy, kabelky, šperky, ale i lyže nebo lyžařské brýle a mnoho dalšího. Co se týče značek, jsou zde menší, originální značky, ale i velké e-shopy např. About you, ZOOT, Reserved nebo eobuv.cz. Glami je tedy vhodné i pro málo známé, malé značky nebo e-shopy, neboť nemusíte investovat denně tisíce korun do kreditů abyste na Glami mohli fungovat.
- Cílem Glami je zjednodušit zákazníkům nakupování módy a zároveň objevovat nové kousky a trendy. Glami přímo neprodává, jako se může na první pohled zdát, ale pouze zobrazuje nabídku více než 2 000 000 módního zboží a odkazuje na vybrané e-shopy, kde si daný kousek můžete koupit.
5 základních tipů,jak na GLAMI
#1Fotky jsou alfa omega
Myslete na to, že fotografie prodává. Abyste zákazníkům nákup co nejvíce usnadnili, je třeba jim nabízené zboží ukázat ze všech stran. A i Glami má své podmínky. Obrázek by měl mít minimální velikost 500 pixelů na šířku a být vyfocen na světlém pozadí.
Glami vám neschválí obrázky, které:
- Obsahují vodoznak
- Koláže fotografií
Amatérsky vyfocené produkty navíc zvyšují riziko horší proklikovosti a porostou vám náklady.
#2Posílejte věci skladem
Pokud máte na svém e-shopu oblečení nebo doplňky, které nemáte skladem, na Glami je neposílejte. Zbytečně vám porostou náklady, protože minimální ceny za proklik jsou u některých kategorií i 10,- Kč.
#3Správná kategorizace
×Slabý CATEGORYTEXT
✓Silný CATEGORYTEXT
#4Mějte vyplněných co nejvíce parametrů
#5Biddujte
Co je to bidding?
Na konec ještě pár tipů a zajímavostí
Cena prokliku z mobilních zařízení je několikrát dražší než z počítače. Pokud se tedy rozhodnete inzerovat na Glami, mějte e-shop optimalizovaný pro mobilní zařízení.
Glami současně působí v 18 zemích po světě. Můžete tedy inzerovat např. na Slovensku, Německu ale i v Turecku nebo Brazílii.
Jaký je rozdíl meziIMGURL A IMG_ALTERNATIVE?
Nezapomínejte na to, že URL adresy si GLAMI stahuje pouze jednou – pokud tedy změníte hlavní obrázek na svém e-shopu a jeho URL adresa zůstane stejná, počítejte s tím, že se aktualizované obrázky do Glami nepropíšou. Je to z důvodu, že Glami před pravidelným stažením feedu kontroluje pouze změny v URL a když žádná taková není, obrázek znovu zbytečně nestahuje.