8 tipů pro váš telemarketing

Telemarketingjako dobrý sluha v obchodě
Navazování nových kontaktů prostřednictvím hovorů
Budování a udržování vztahu s klienty
Osobitější informování
Newsletter ve spamu, leták v koši... Banner sem, reklama v rádiu tam. Jak nejosobitěji oslovit zákazníka s nějakou novinkou, než zvednout telefon a představit mu ji? Rozhodně nechci shazovat ostatní formy propagace, ale nelze popřít, že v hovoru získáme okamžitou a jasnou zpětnou vazbu, vyřešíme případné dotazy či námitky a můžeme hned reagovat.
Ověřování a měření spokojenosti
8 tipůpro telemarketing
#1Nasaďte úsměv a buďte optimista
#2Udělejte si z volání zábavu
#3Volejte, volejte a zase volejte
#4Buďte člověk a neprodávejte
#5Zajímejte se, reagujte, ověřujte
#6Buďte asertivní profesionál
„Zdá se mi, že nevolám úplně vhod…“
„Mám pocit, že jsem Vás moc nezaujala…“