A co všechno vám workshop přinese?

Udělejte z byznys plánucelofiremní téma

Názorně vše předvedeme, vysvětlíme si k čemu je plán dobrý a jak z něj těžit. Důležité je vše dobře vysvětlit, pravidelně téma otevírat a nebát se zveřejnit, jak se daří při jeho plnění. Dozvíte se, jak na to.

Pevně uchopte rozvojdo svých rukou

Řešíte rozvoj svých produktů, lidí i růst spokojenosti klientů? Pokud ano, ukážeme si, jak tyto parametry změřit a ověřit si, že nejsou dílem náhody. Ukážeme vám, jak svůj rozvoj řídit strategicky.

Stanovte reálné cílesrozumitelně a motivačně

Zkušenost nám ukazuje, že jsou cíle často nesrozumitelné anebo jsou k nim zaměstnanci lhostejní. Ukážeme vám, jak stanovit takové cíle, které motivují lidi ve firmě k jejich plnění.

Odnesete sizáklad byznys plánu

Odnesete si předpřipravený byznys plán s doporučením, jak ho interně dotáhnout do konce. Bude v takové formě, abyste ho mohli vyvěsit ve firmě a byl pro vás vodítkem k dosažení skvělých výsledků.


Naše školení v číslech

Držte krok s trendy, vzdělávejte se a rozvíjejte svou firmu. Sociální sítě, grafika, projektové řízení nebo PPC reklama? Vyberte si z široké nabídky vzdělávacích akcí, které pro vás máme.

Kdo vás workshopem provede?

Aneb seznamte se s našimi lektory

Martin Svoboda Obchodní ředitel

Martin se během několika let vyšvihl z pozice asistenta na jednoho z nejúspěšnějších odborných konzultantů. Nyní obchodnímu oddělení šéfuje. Je schopen předat hluboký vhled do byznysu svých klientů a nastavit strategii, která vede k úspěchu a splnění cílů.
Martin Svoboda

Michal Stříteský Odborný konzultant

Michal pečuje o klienty eBRÁNY již přes 10 let a je zkrátka srdcař. V první řadě myslí na potřeby a problémy klienta, které řeší vždy komplexně. S tím výrazně pomáhá právě Firemní mapa. Preferuje vždy osobní přístup, při kterém vede s klientem vzájemný dialog, na jehož základě vytvoří dokonale padnoucí strategii, která má výsledky.
Michal Stříteský

Jak to bude probíhat?

  1. Teoretický základ
    Nejprve společně stanovíme výchozí stav firmy. Pojmenujeme její silné stránky a zjistíme, kde je prostor pro větší růst. Prozradíme vám, jak si získat relevantní data.
  2. Definice vize
    Společně dojdeme k tomu, jak stanovit vizi pro následující 3 roky. Představte si, co byste za tuto dobu chtěli dokázat a kde byste chtěli být. A my vám ukážeme, jak pracovat na tom, abyste tohoto cíle mohli dosáhnout.
  3. Praktická část 
    V praktické části si popíšeme a názorně vyzkoušíme, jak hledat cesty k dosažení cílů, jak nepřepálit začátek a zároveň si podchytit, že ke změnám skutečně dojde.

    Jednotlivé části se budou prolínat s množstvím teorie, rad a tipů z našich zkušeností a taky se můžete těšit na společnou diskuzi. Kdo bude ochoten pootevřít kuchyni svého počínání a budoucích cílů, ten si odnese nejvíce.
Michal Stříteský a Martin Svoboda

Pro koho je workshop určený?

Nejvíce si z něj odnesou:

  • aktivní
    majitelé a jednatelé firmy
  • hlavní manažeři firmy
    a výkonní ředitelé
  • každý, kdo má ve firmě zásadní roli
    a doprovodí na workshop majitele


Naučíme vás vytvořit byznys plán, díky kterému
proměníte majitelské sny na splněné cíle.

Chci se registrovat

Tento web využívá cookies

Pro chod webu jsou nezbytně aktivovány esenciální soubory cookies. Pro plnohodnotné poskytování služeb, personalizaci reklam a analýzu návštěvnosti je však nutné povolit i volitelné cookies. Kliknutím na následující tlačítko je zapnete. Zobrazit podrobnosti

Nastavení cookies

Vaše soukromí je důležité. Můžete si vybrat z nastavení cookies níže. Zobrazit podrobnosti