Upravit stránku

Příběh dvanáctileté spolupráce s firmou MONTOLIT

V eBRÁNĚ máme rádi rodinné firmy. Patří mezi naše časté zákazníky a jsme rádi, když jim pomáháme v plnění jejich snů. Právě takovou firmou je MONTOLIT, dovozce profesionálního italského nářadí pro obkladače, dlaždiče a pokrývače. V online světě si společně prořezáváme cestu už 12 let. Podívejte se, co všechno děláme proto, aby všichni věděli, že je MONTOLIT tou nejlepší volbou všech řemeslníků.

Už tucet let spolu.A pořád jsme ve střehu

S eBRÁNOU je MONTOLIT už 12 let. Vlastně ani paní Stejskalová, která je v této firmě naším hlavním šéfem, si ani přesně nepamatuje, čím jsme si zasloužili jejich důvěru. Ale je ráda, že jsme si ji získali. Výsledky za online aktivity hovoří samy.

Cílem v poslední době bylo zefektivnit procesy, optimalizovat komunikaci a samozřejmě zvýšit návštěvnost, která začala kvůli přicházející konkurenci klesat. Propagace na internetu pomocí správných nástrojů proto byla nutností. 

Dohled odborníkaNese i po letech své ovoce

Na český a slovenský trh dováží MONTOLIT nářadí už 25 let, a tak byl byznys této společnosti slušně rozjetý. Online marketing však potřeboval zkušené oko a spoustu nápadů, aby se neztratil mezi konkurencí. Právě tento úkol měli specialisté online marketingu i náš odborný konzultant. Dodávat tipy pro obsah, spravovat chytré nástroje a nespouštět zrak z pozic internetových vyhledávačů. 

LinkbuildingMetoda, která zlepší pozice

Jednou z metod, kterou jsme se rozhodli zavést pro zvýšení návštěvnosti webových stránek, je budování zpětných odkazů neboli linkbuilding. Díky chytrým marketingovým nástrojům, jako je Ahrefs, dokážeme zjistit, zda se na konkrétní webové stránky v minulosti odkazovalo z jiného webu. A pokud je odkaz nefunkční, je dobré ho smazat.

Takové vymazání nefunkčního odkazu dokážeme řešit přímo se společností Google, která problém opraví nebo adresu přesměruje. Našim webovým stránkám poté už nefunkční odkaz neškodí. Stejně tak, jako dokážeme pomocí chytrých nástrojů vyhledávat nefunkční odkazy, poznáme díky nim i to, kam je dobré umístit odkazy užitečné. Vyhledávačům se totiž webové stránky s chytře umístěnými odkazy velmi líbí!

Nákupy Google
...aneb s chytrými nástroji po boku

Google Nákupy pomáhají v  propagaci produktů mezi těmi konkurenčními. Nabízejí uživatelům detailní informace o tom, co prodáváte. A to ještě předtím, než kliknou na reklamu. Kampaně v Nákupech Google jsou užitečným pomocníkem. Musí být ale co nejlépe optimalizované.  

Nástroje,které e-shopu pomáhají

Právě pro budování výhodných zpětných odkazů využívají naši specialisté nástroj Merchant Center. Slouží k nahrávání dat o obchodu, značce a produktech. Propojení s Nákupy Google a dalšími službami Google umožňují optimalizovat inzeráty tak, že naši klienti v této oblasti předběhnou své konkurenty. Tu přidáme parametr potřebný pro inzerci, a tady zase optimalizujeme obrázky nebo přidáme optimalizovaný popisek. Bez Merchant Center by naše reklamy nástroj zbytečně penalizoval a my bychom to ani nezjistili.  

ObsahPomocník pro kvalitnější web

Průběžný, a hlavně hodnotný obsah, je cestou k úspěchu. Firmě MONTOLIT proto pravidelně vytváříme odborné články pro všechny, kdo mají o nářadí zájem. Hodí se pro profesionály a jsou užitečné i pro hobby řemeslníky. Cílem bylo také propojit webové stránky s e-shopem přes odkazy na konkrétní nářadí.  

Důležité jsou i kvalitní popisky produktů a kategorií, které nejen působí v rámci vyhledávání, ale také nedovolí na e-shopu potenciálním zákazníkům, aby se ztratili v nabídce. Při vyhledávání konkrétních produktů tak pomohou návštěvníkům webu v orientaci. Nenásilná tvorba obsahu napomáhá i přirozeným výsledkům vyhledávání. 

Průběžný, a hlavně hodnotný, obsah je cestou k úspěchu.
„MONTOLIT je rodinná firma, a tak má vcelku omezenou kapacitu lidských zdrojů. Proto bylo důležité co nejvíce zkrátit reakční dobu a zefektivnit komunikaci, aby klientka mohla vše schválit „na první dobrou“ nebo nás jen poupravit v technických detailech. Čas je totiž pro takovou firmu drahý!"
Ladislav Chyba, specialista online marketingu

A výsledek?Firma ani nestíhá expedovat!

Za dobu, po kterou s firmou MONTOLIT spolupracujeme, jsme si prošli mnoha fázemi online marketingu. Vždy se ohlížíme na současné trendy, chování uživatelů i algoritmů vyhledávačů. Už v prvotní fázi byl klient spokojený. Chtěl ale ještě více zvýšit obrat. Tato fáze se postupně přehoupla v období, kdy jsme z MONTOLITU dostali informaci, že online marketing děláme tak dobře, že nestíhají expedovat objednávky!

Za poslední kvartál jsme navýšili meziroční návštěvnost webu

➥  z organického vyhledávání o 14 %
➥  z PPC reklamy o 13 %

... a celkový růst tržeb na e-shopu o 37 %!

Z obchodního vztahu se stalo takřka přátelství

Cokoliv naše klientka potřebuje, komunikuje se svým odborným konzultantem Liborem Prajzlerem. K ruce je jí i specialista online marketingu Ladislav Chyba. Oba jsou prodlouženou rukou jejich rodinného byznysu a za zády mají k ruce skupinu specialistů. Ti navíc sami přicházejí s dalšími a dalšími podněty na zlepšení. A protože jsme si za dlouhá léta vybudovali vztah založený na důvěře, klientka rady našich odborníků s nadšením přijímá.

Jak se nám na zakázce pracuje?

 

„Dokážu ocenit vstřícnost ze strany prodejce, který hledá cestu k usnadnění práce. I proto jsme s paní Stejskalovou na jedné vlně. Hlavním cílem projektu je usnadnit práci a vyhledávání informací o produktech zákazníkům. Díky tomu nemusejí dělat kompromisy a snadno najdou nejvhodnější řešení. Ladíme struktury webových prezentací, optimalizujeme výsledky webu na Google a Seznamu a kombinujeme je se zbožovými srovnávači, PPC a e-mailingem. Všechny činnost zapadají do celkové marketingové strategie webu.”

Ladislav Chyba

specialista online marketingu


A co říká na výsledkysám klient?

„S eBRÁNOU už spolupracujeme tolik let, že už si ani nepamatuju na to, jaký jsme měli na začátku problém.
A protože ta naše asi stopadesátiletá spolupráce šlape jako hodinky, už žádné problémy nemáme.
Za nás je totiž řeší eBRÁNA. Už máme od eBRÁNY druhý web a byla jsem tu i mnohokrát na školení.
Také nás oslovilo to, jak se eBRÁNA neustále zlepšovala a nabízela řešení produktů, které s rozvojem
technologií přicházely.

Sice jsme začínali s jiným odborným konzultantem, ale už dlouhodobě spolupracujeme
s panem Prajzlerem. A ten u nás dostává 12 bodů z 10. :) Kdybychom nebyli tak spokojení,
určitě bychom to dali najevo a hledali bychom jinde. Ale i přesto, že jsme z Prahy a musíme
se občas vydat takovou dálku, vítězí u nás pardubická eBRÁNA na plné čáře.“

Eva Stejskalová, majitelka společnosti Montolit

Ještě nekončíme, jedeme dál!

Podnikání Stejskalových se díky online marketingu daří víc, než vůbec majitelé firmy doufali. Dokonce v současnosti řeší, zda mají přijmout posily do svých řad, aby nápor objednávek vůbec zvládali. My chceme udělat vše pro to, aby se jim dařilo dál. Budovat chceme také novou nabídku produktů a podle sezónnosti opakovat osvědčené služby. A samozřejmě podle trendů online marketingu přidávat ty nové. Protože pomáhat rodinným firmám, jako je MONTOLIT, nás prostě baví!


Klientovi dodával energii i nápady
Libor Prajzler

"Manželé Stejskalovi jsou s námi už opravdu dlouho. Kromě webu jsem jim doporučil i internetový marketing. Výsledky jsem jim pak přivážel na každé jednání a Stejskalovi viděli, že to má svůj efekt. Web byl plný hodnotných informací, lidé jim dávali zpětnou vazbu a začali stránky více navštěvovat. K webu jsme přidali i e-shop, který má opravdu hezký obrat každý měsíc."

Libor Prajzler

odborný konzultant

Nejste si jistí, že vaše PPC reklama vydělává tolik, kolik by měla? Neutrácejte zbytečně.PPC audit zdarma

Nahoru