To nejlepší z eBRÁNA blogu za rok 2020

Další rok je za námi, pojďte se ohlédnout za články,
které vás i nás na našem blogu nejvíce bavily. 

#1Sociální sítě

Facebook

Protože víme, že část našich klientů si spravuje sociální sítě svépomocí, Tereza Bošinová, naše specialistka na sociální sítě, připravila řadu užitečných rad a tipů, které vyšvihnou kvalitu vašich příspěvků tak, aby zaujaly, ale i prodaly. V prvním článku se dozvíte, na co si dát při tvorbě příspěvků pozor a díky tomu druhému pochopíte taje nemilosrdného Facebook algoritmu a využijete ho pro zvýšení dosahu.

 

Instagram

Ohledně Instagramu vám Míša Jirková poradila několik nástrojů, pomocí kterých vyšperkujete své (nejen) firemní Instagram Stories. Já jsem naopak psala o správném postupu v případě, že vás Instagram v roce 2020 přestal bavit. Je lepší Instagram účet smazat nebo stačí deaktivovat?

Návštěvnost prozradila, že vás baví i starší články. Tak jen připomínáme, jak vám mohou ušetřit čas aplikace pro plánování obsahu a článek se 45 tipy pro Instagram, o kterých jste možná nevěděli.

 

Youtube

Stala se sociální síť YouTube součástí vaší marketingové strategie? Pokud tvoříte jakýkoliv video obsah, těchto 8 tipů pro YouTube SEO od našeho specialisty online marketingu Daniela Papeže oceníte.

Články - sociální sítě eBRÁNA

#2Online marketing

Online marketing byl v roce 2020 důležitější než kdy dřív. Pro spoustu firem totiž po uzavření kamenných prodejen totiž představoval jediný možný zdroj zákazníků. V našich článcích jsme se zaměřili na to, jak důležité je opravdu znát svého zákazníka a mít jasně danou strategii. O tom co jsou marketingové persony a proč byste je měli mít psala Jana Lauterbachová, naše copywriterka a obsahový stratég. O marketingové strategii jako o mapě k úspěchu vaší firmy se rozepsala Eliška Bielková, specialistka online marketingu. 

Eliška se specializuje na zbožové srovnávače, takže díky ní víme, proč na nich nesmíte chybět. Na jeden z nich - módní katalog, který kombinuje prvky srovnávače zboží a vrituálního nákupního centra - se podívala konkrétně a připravila 5 tipů, které vás nesmí minout, pokud chcete na Glami vydělat a neprodělat kalhoty.

Online marketing se neobejde bez měření. Protože jak říká náš výkonný ředitel "co neměříš, to neřídíš". Jako úplný základ můžeme považovat znalost těch nejzákladnějších metrik v Google Analytics. Ty vám představil specialista online marketingu Jan Kroupa. Zjistíte, v čem tkví síla tohoto nástroje, jak ho na svoje webové stránky nasadit i co všechno můžete sledovat. 

Nezapomeňte nás sledovat na Facebooku, kde pro vás máme každé pondělí užitečný #eBRANAtip z oblasti online marketingu, byznysu, ale i náboru. 

#3Vedení firmy a rozvoj zaměstnanců

V eBRÁNĚ dlouhodobě směřujeme k tomu, že s klienty zdaleka neřešíme pouze marketing jako službu, ale konzultujeme byznys jako celek. Ať už z pohledu ekonomiky, cílů, nebo z pohledu lidských zdrojů. Tyto zkušenosti s vámi chceme sdílet a s tím souvisí i úplně nová témata na našem blogu. V následujícím roce vás tedy nepřekvapí články o leadershipu, značce zaměstnavatele, náboru a rozvoji zaměstnanců, či organizaci práce.

Letos se setkaly s úspěchem články: 

Jaké téma vám chybí?

Blog píšeme pro vás. Chceme, aby byl co nejužitečnější a objevovali jste v článcích inspiraci, nové nápady nebo přínosné tipy. Dejte mi prosím vědět, jestli máte téma, o kterém byste si rádi přečetli. Moc rádi vám splníme přání a zaměříme se na něj. Stačí mi napsat e-mail na kubu@ebrana.cz.

Aneta Kubů

Aneta Kubů

marketingová ředitelka

Aneta má na starost, aby byla eBRÁNA vidět. Jejím cílem je, aby přibývali další klienti, kterým můžeme být spolehlivým partnerem a průvodcem v online světě, a aby ti stávající byli co nejvíce spokojení. Spravuje náš firemní i kariérní web, kraluje našim firemním sociálním sítím, eventům a všemu obsahu, který od eBRÁNY dostáváte. Mimo to pečuje i o interní marketing, teambuildingy a spokojenost zaměstnanců. Čas, který nevěnuje práci, tráví na cestách po světě nebo mezi horami knih.

Tento web využívá cookies

Pro chod webu jsou nezbytně aktivovány esenciální soubory cookies. Pro plnohodnotné poskytování služeb, personalizaci reklam a analýzu návštěvnosti je však nutné povolit i volitelné cookies. Kliknutím na následující tlačítko je zapnete. Zobrazit podrobnosti

Nastavení cookies

Vaše soukromí je důležité. Můžete si vybrat z nastavení cookies níže. Zobrazit podrobnosti