Jak ušetřit zákazníkům čas, nervy a zvýšit svou důvěryhodnost?

Odložením platby se Skip Pay. Proč zákazníkům svého e-shopu nabídnout odložení platby a pojištění zboží? Budete jim zase o krůček blíž, budete důvěryhodnější, a ještě za to můžete získat finanční odměnu. Lidé u vás navíc nakoupí ještě raději a ušetříte jim čas i nervy. Pojďme se podívat na službu Skip Pay, která vám toto vše umožní.

Lidé rádi objevují nové možnosti placení na internetu. Zejména ty, které jim přinášejí výhody. A možnost odložení platby, jakou nabízí služba Skip Pay, využívá víc a víc z nich. Tato společnost má licenci pro poskytování platebních služeb, a tak nabízí i další produkty včetně platební karty. Zákazníci díky tomu platbám a e-shopům více důvěřují a nebojí se na internetu tolik utrácet.

Služba Skip Pay svoji důvěryhodnost prokázala už jen množstvím zprostředkovaných plateb. Jen v roce 2020 jich bylo za stovky milionů korun. 


Bezpečnější nákupy na internetu

Země v západní Evropě a ve Skandinávii objevily kouzlo odložených plateb už před lety. Naše země jimi však byla donedávna nepolíbená. I proto u nás lidé k odloženým platbám přistupovali spíše s opatrností. Postupně však zjistili, že se není čeho bát. Právě naopak. Díky této službě mohou nakupovat bez rizika, pohodlně a své nákupy mohou zaplatit do 14 dnů po tom, co jim zboží přijde. Mohou si tak ověřit, že je e-shop důvěryhodný a zboží jim doopravdy zašle. I proto tuto službu e-shopům doporučujeme začít využívat.

3 zajímavá fakta o Skip Pay

Odložené platby Skip Pay už vyzkoušelo téměř 450 tisíc zákazníků.

Průměrně se platba s touto službou pohybuje kolem 1 200 Kč.

Nejčastěji přes Skip Pay platí matky s malými dětmi.

Co službou přinesete svým zákazníkům ?

​​​​​​​

  • prodlouženou záruku na 3 roky
  • mohou své nákupy sledovat v zákaznické zóně
  • pojištění proti krádeži a rozbití
  • za nákupy získávají body, které mohou vyměnit za slevy a bonusy
  • lidé s ověřenými účty mohou posouvat platby za férové poplatky
  • nakupování přináší méně starostí a zvyšuje důvěryhodnost e-shopu

A jaké jsou výhody pro e-shopy?

Zatím to vypadá, že Skip Pay stojí hlavně na straně zákazníků, pro které jsou nákupy bezpečnější a pohodlnější. Co ale přináší e-shopům? Integrace Skip Pay jim zejména nabízí další platební metodu. Jejím zavedením se ale také sníží počet nevyzvednutých dobírek. Díky marketingové podpoře, kterou služba nabízí, a také díky propracovanému webu, e-shop také navštíví více potenciálních zákazníků. E-shopům navíc nabídka odložených plateb nepřináší žádná rizika. Všechny finanční záležitosti se zákazníky totiž řeší přímo Skip Pay.

Nedílnou výhodou pro všechny e-shopy je velmi nízký poplatek a to pouze 0,5 % (nižší než při platbě kartou), reklama zdarma a samozřejmě přivedení nových zákazníků Skip Pay.

Implementovat Skip Pay do e-shopu není vůbec technicky ani finančně náročné. Pokud máte e-shop postavený na takzvaném „krabicovém řešení“, například jako je náš eBRÁNA e-shop, stačí vám do něj přidat již hotový modul. Velkou výhodu máte také v případě, že váš e-shop využívá platební bránu ČSOB. Tu stačí jen vylepšit na nejnovější verzi a získáte pro svůj e-shop nejnovější verzi a odloženou platbu Skip Pay.

Jak mám začít?

Stačí vyplnit formulář na webu Skip Pay. Co nejdříve získáte návrh spolupráce. 

Franková Kateřina

Franková Kateřina

Asistentka produktového manažera

První kroky v eBRÁNĚ zavedly Káťu na pozici marketingové specialistky pro naše produkty. Zpočátku tak usedla do kanceláře našich produkťáků, aby se stala jejich pravou rukou. Postupem času bylo jasné, že Káťa skvěle zvládá nejen administrativu, ale i komunikaci, a navíc v sobě nezapře kreativního ducha. V marketingu se zkrátka našla. Proto se dnes stará o spolupráci a vztahy s našimi partnery, které upevňuje milým přístupem. Pokud s nimi zrovna nekomunikuje, nenavolává NPS nebo nemá přednášku ve škole, tak ji najdete v kavárně, s přáteli či s jejími třemi milovanými pejsky.

Tento web využívá cookies

Pro chod webu jsou nezbytně aktivovány esenciální soubory cookies. Pro plnohodnotné poskytování služeb, personalizaci reklam a analýzu návštěvnosti je však nutné povolit i volitelné cookies. Kliknutím na následující tlačítko je zapnete. Zobrazit podrobnosti

Nastavení cookies

Vaše soukromí je důležité. Můžete si vybrat z nastavení cookies níže. Zobrazit podrobnosti