Jste personalistou v malé či střední firmě? HR je pro vás pouze
synonymem náboru, ale ten se poslední dobou nedaří? Přijďte na náš
celodenní seminář a zjistěte, jak na efektivní nábor, který stojí
na spokojených zaměstnancích, unikátní firemní kultuře, opečovávané
značce zaměstnavatele a obejde se bez investic do drahých pracovních portálů.
Ze semináře si odnesete návod, jak zvyšovat spokojenost stávajících
zaměstnanců, nastavit HR strategii, pracovat s employer brandem
i jak vyladit náborový proces a kariérní stránky.
Proč se semináře zúčastnit?
Odnesete si návod, jak sestavitHR strategii
Nábor by měl odrážet vaše firemní cíle. Kolik lidí budete potřebovat? Jaké kapacity na nábor máte? Jaké typy pozic budete obsazovat? Jaké kanály a doteky značky zaměstnavatele k tomu využijete? Poradíme, jak vytvořit HR strategii tak, aby podpořila rozvoj firmy.
Odejdete s inspirací, ale i praktickým know-how
Budeme s vámi sdílet naše zkušenosti, rozšíříme vám obzory, ale hlavně předáme návody a způsoby, jak definovat svá EVP (unikátní důvody, proč u vás lidi pracují), vyladit náborový proces, postavit špičkové kariérní stránky i na co se zaměřit při budování značky zaměstnavatele.
Prozradíme vám, proč náborové kampaně a pracovní portály nefungují
Spokojené klienty dělají jen spokojení zaměstnanci. A protože zdravá firma uvnitř je nejlepším nástrojem pro nábor, nebudou na semináři chybět ani konkrétní rady, jak měřit a zvyšovat spokojenost stávajících zaměstnanců.
Zjistíte, jak postavitmarketingovou strategii náboru
Marketing je třešnička na dortu náboru v případě, že máte vyladěný náborový proces, kariérní stránky, kam můžete odkazovat a jistotu, že stávající zaměstnanci jsou spokojení. Nebo na jejich spokojenosti pracujete. Jak na to, aby se investice do náborových kampaní vracela? A kdy je ten správný čas s nimi začít?
Harmonogram
28. 6. 2023
Každá strategie začíná vizí, pokračuje konkrétním plánem a končí nastavením KPI. Víme tedy, kam jdeme a proč. Víme, jak na to půjdeme i jak budeme hodnotit, že se to daří. A nakonec, že je hotovo. U HR je zásadním aspektem zásadní jeho vize. Ukážeme si, jak HR ve firmě nastavit tak, abyste měli dostatek kvalitních a angažovaných lidí a dosáhli toho co nejúspornější cestou.

Jak na zdravější firemní prostředí, které vytváří spokojenější zaměstnance? Co za kroky podniknout, aby se z vaší firmy stalo lepší místo pro vaše lidi? Proč u vás díky tomu budou chtít stále pracovat noví a noví lidé a nábor bude snazší (a levnější)? Tajemstvím je dobře uchopená značka zaměstnavatele.

Máte pocit, že víte, co si vaši zaměstnanci myslí? Ověřte si to průzkumem spokojenosti. Průzkum spokojenosti je nedílnou součástí každé firmy, které opravdu záleží na jejích lidech. Na semináři budeme pracovat s ukázkou konkrétního průzkumu spokojenosti. Uvidíte, jak vypadají konkrétní výstupy a naučíte se pracovat s výsledky. Ukážeme vám, jak na to a věříme, že uznáte, že i průzkum spokojenosti je relativně jednoduchá věc, která vyžaduje odvahu, ale výsledek stojí za to.

Hlavním účelem hodnocení STAR je získat informace o tom, kteří lidé jsou ve vaši firmě hvězdy a měli byste je podporovat a ocenit je. A kteří lidé by již ve vaši firmě ideálně neměli být. Metoda je zároveň užitečná i pro každého jednotlivce, který dostane zpětnou vazbu o tom, co dělá skvěle a v čem by měl pokračovat nebo co by měl naopak zlepšit. (Očima ostatních). To hlavní, o co nám jde, je, abychom uvnitř firmy měli stále kvalitnější lidi, mohli hrát vyšší ligu a v ní dosahovali lepších výsledků. Na semináři si představíme jak na to, abyste mohli toto hodnocení sami aplikovat ve vaší společnosti. Dostanete praktické rady a tipy, které vám celý proces usnadní.

Kariérní web je váš základní tábor pro zdolávání nejnáročnějších expedicí. Funguje jednak navenek pro kandidáty, ale i dovnitř pro vaše lidi, aby byli pyšní na to, v jak skvělé firmě pracují. Nábor bez kvalitních stránek je extrémně nákladný. Hodně rozhodnutí v HR se děje na emoční rovině. První emoce předáte pomocí multimédií. Kariérní web v sobě odráží jací jste, ale i to, jací nejste. A podobně s vámi budou rezonovat i kandidáti. Proč je potřeba udělat kariérní web tak, jako kdyby to byla nejdůležitější věc ve vaší firmě? Ukážeme si inspiraci jak na to. Společně si zkusíme i návrh konkrétních kariérních stránek.

Nábor kvalitních lidí, kteří zapadnou do naší firemní kultury je v poslední době velmi palčivým tématem. Jak předcházet chybám v náboru, které pak mohou mít pro firmu nepříjemné následky? Od zbytečných nákladů při nutnosti vyměnit nevhodného zaměstnance až po promarněný čas a energii investované do zaškolování nováčků. Předáme vám rady a tipy, jak kandidáta zaujmout od prvního kontaktu. Počínaje super inzerátem, přes dobře odvedený pohovor, profesionální nabídku práce, až po ukončení adaptace ve firmě.

Co všechno tvoří vaši značku zaměstnavatele a kde všude se s ní může potenciální kandidát ale i aktuální zaměstnanec potkat? Poradíme, co do strategie zahrnout a nebudou chybět tipy, jak značku zaměstnavatele dál rozvíjet. Ukážeme si konkrétní příklady, kde brát inspiraci i jak to vypadá, když se váš employer brand správně propisuje všude, kde má.

Jak najít ten konkrétní recept u vás. Vše, co jste z předchozích přednášek načerpali je hodnotné, ale jak to zkombinovat s vaší setrvačností, zdroji a limity, v konkrétní strategii použitelnou u vás, bude největší výzva. V této přednášce vám ukážu eBRÁNA HR strategii, což je také mix různých možností přímo pro nás. Znovu si projdeme to, co pro vás bude nejtěžší, a to sestavit kvalitní vizi a k ní nastavit měřitelné ukazatele. Krásné sny zabít nemilosrdnými čísly :)

Po každé přednášce vás čeká krátká pauza na občerstvení a refresh.
Koho uvidíte na pódiu?
Aneb seznamte se s přednášejícími
Termín semináře:
28. 6. 2023
9:00-16:00
Cena semináře:
6 000 Kč bez DPH
V ceně je občerstvení po celý den včetně oběda a veškeré studijní materiály a šablony.
Místo konání:
eBRÁNA Pardubice
Millheimova 1010,
530 02 Pardubice Česká republika