Proč se semináře zúčastnit?

Odnesete si návod, jak sestavitHR strategii

Nábor by měl odrážet vaše firemní cíle. Kolik lidí budete potřebovat? Jaké kapacity na nábor máte? Jaké typy pozic budete obsazovat? Jaké kanály a doteky značky zaměstnavatele k tomu využijete? Poradíme, jak vytvořit HR strategii tak, aby podpořila rozvoj firmy. 

Odejdete s inspirací, ale i praktickým know-how

Budeme s vámi sdílet naše zkušenosti, rozšíříme vám obzory, ale hlavně předáme návody a způsoby, jak definovat svá EVP (unikátní důvody, proč u vás lidi pracují), vyladit náborový proces, postavit špičkové kariérní stránky i na co se zaměřit při budování značky zaměstnavatele. 

Prozradíme vám, proč náborové kampaně a pracovní portály nefungují

Spokojené klienty dělají jen spokojení zaměstnanci. A protože zdravá firma uvnitř je nejlepším nástrojem pro nábor, nebudou na semináři chybět ani konkrétní rady, jak měřit a zvyšovat spokojenost stávajících zaměstnanců.

Zjistíte, jak postavitmarketingovou strategii náboru

Marketing je třešnička na dortu náboru v případě, že máte vyladěný náborový proces, kariérní stránky, kam můžete odkazovat a jistotu, že stávající zaměstnanci jsou spokojení. Nebo na jejich spokojenosti pracujete. Jak na to, aby se investice do náborových kampaní vracela? A kdy je ten správný čas s nimi začít? 

Harmonogram
28. 6. 2023

900Jak sestavit HR strategii, která zlepší celou firmu

Každá strategie začíná vizí, pokračuje konkrétním plánem a končí nastavením KPI. Víme tedy, kam jdeme a proč. Víme, jak na to půjdeme i jak budeme hodnotit, že se to daří. A nakonec, že je hotovo. U HR je zásadním aspektem zásadní jeho vize. Ukážeme si, jak HR ve firmě nastavit tak, abyste měli dostatek kvalitních a angažovaných lidí a dosáhli toho co nejúspornější cestou.

Martin Semerádvýkonný ředitel ebrány
950Jak být firmou, do které se lidi po víkendu rádi vrací 

Jak na zdravější firemní prostředí, které vytváří spokojenější zaměstnance? Co za kroky podniknout, aby se z vaší firmy stalo lepší místo pro vaše lidi? Proč u vás díky tomu budou chtít stále pracovat noví a noví lidé a nábor bude snazší (a levnější)? Tajemstvím je dobře uchopená značka zaměstnavatele. 

Michal Šoulákbrandový specialista
1040Proč dělat průzkum spokojenosti

Máte pocit, že víte, co si vaši zaměstnanci myslí? Ověřte si to průzkumem spokojenosti. Průzkum spokojenosti je nedílnou součástí každé firmy, které opravdu záleží na jejích lidech. Na semináři budeme pracovat s ukázkou konkrétního průzkumu spokojenosti. Uvidíte, jak vypadají konkrétní výstupy a naučíte se pracovat s výsledky. Ukážeme vám, jak na to a věříme, že uznáte, že i průzkum spokojenosti je relativně jednoduchá věc, která vyžaduje odvahu, ale výsledek stojí za to. 

Ivana PalarčíkováŘeditelka divize produkce
1115Pauza na oběd a možnost networkingu
1200Hodnocení STAR - poznejte hvězdy vašeho týmu

Hlavním účelem hodnocení STAR je získat informace o tom, kteří lidé jsou ve vaši firmě hvězdy a měli byste je podporovat a ocenit je. A kteří lidé by již ve vaši firmě ideálně neměli být. Metoda je zároveň užitečná i pro každého jednotlivce, který dostane zpětnou vazbu o tom, co dělá skvěle a v čem by měl pokračovat nebo co by měl naopak zlepšit. (Očima ostatních). To hlavní, o co nám jde, je, abychom uvnitř firmy měli stále kvalitnější lidi, mohli hrát vyšší ligu a v ní dosahovali lepších výsledků. Na semináři si představíme jak na to, abyste mohli toto hodnocení sami aplikovat ve vaší společnosti. Dostanete praktické rady a tipy, které vám celý proces usnadní.

Andrea SemerádováHR managerka
1250Čím lepší kariérní web, tím víc úspor budete tvořit

Kariérní web je váš základní tábor pro zdolávání nejnáročnějších expedicí. Funguje jednak navenek pro kandidáty, ale i dovnitř pro vaše lidi, aby byli pyšní na to, v jak skvělé firmě pracují. Nábor bez kvalitních stránek je extrémně nákladný. Hodně rozhodnutí v HR se děje na emoční rovině. První emoce předáte pomocí multimédií. Kariérní web v sobě odráží jací jste, ale i to, jací nejste. A podobně s vámi budou rezonovat i kandidáti. Proč je potřeba udělat kariérní web tak, jako kdyby to byla nejdůležitější věc ve vaší firmě? Ukážeme si inspiraci jak na to. Společně si zkusíme i návrh konkrétních kariérních stránek.

Martin Semerádvýkonný ředitel ebrány
1340Jak trvale zlepšovat náborový proces, aby nám neproklouzli kvalitní lidé

Nábor kvalitních lidí, kteří zapadnou do naší firemní kultury je v poslední době velmi palčivým tématem. Jak předcházet chybám v náboru, které pak mohou mít pro firmu nepříjemné následky? Od zbytečných nákladů při nutnosti vyměnit nevhodného zaměstnance až po promarněný čas a energii investované do zaškolování nováčků. Předáme vám rady a tipy, jak kandidáta zaujmout od prvního kontaktu. Počínaje super inzerátem, přes dobře odvedený pohovor, profesionální nabídku práce, až po ukončení adaptace ve firmě.

Andrea SemerádováHR managerka
143010+ tipů pro budování značky zaměstnavatele

Co všechno tvoří vaši značku zaměstnavatele a kde všude se s ní může potenciální kandidát ale i aktuální zaměstnanec potkat? Poradíme, co do strategie zahrnout a nebudou chybět tipy, jak značku zaměstnavatele dál rozvíjet. Ukážeme si konkrétní příklady, kde brát inspiraci i jak to vypadá, když se váš employer brand správně propisuje všude, kde má.

Aneta KubůMarketingová ředitelka
1520Jak převést teorii do praxe

Jak najít ten konkrétní recept u vás. Vše, co jste z předchozích přednášek načerpali je hodnotné, ale jak to zkombinovat s vaší setrvačností, zdroji a limity, v konkrétní strategii použitelnou u vás, bude největší výzva. V této přednášce vám ukážu eBRÁNA HR strategii, což je také mix různých možností přímo pro nás. Znovu si projdeme to, co pro vás bude nejtěžší, a to sestavit kvalitní vizi a k ní nastavit měřitelné ukazatele. Krásné sny zabít nemilosrdnými čísly :)

Martin SemerádVýkonný ředitel ebrány

Po každé přednášce vás čeká krátká pauza na občerstvení a refresh.

Koho uvidíte na pódiu?

Aneb seznamte se s přednášejícími

Martin Semerád Výkonný ředitel

Martin se na poli byznysu pohybuje už 17 let. Neustále tak poznává nové firmy a jejich příběhy. Zkušenosti potom mění na nové nápady, jak klientům pomáhat v budování zdravějších firem, do kterých se zaměstnanci těší.
Martin Semerád

Ivana Palarčíková Ředitelka divize produkce

Ivana miluje práci s lidmi. Už 20 let pracuje buď jako jejich vedoucí a nebo jako HR. Na semináři se s vámi podělí o praktický návod, jak ve své firmě provést průzkum spokojenosti. Představí vám jeho výhody a odbourá všechny obavy, které ze zjišťování spokojenosti svých zaměstnanců můžete mít.
Ivana Palarčíková

Andrea Semerádová HR managerka

Andrea se o oblast HR zajímá už od dob vysoké školy, kde byla péče o pracovníky i tématem její disertační práce. Smysl vidí v celostním rozvoji člověka tak, aby žádná z oblastí života neprosperovala na úkor jiné. Představí vám, jak zavést a vytěžit hodnocení zaměstnanců k jejich rozvoji i plnění firemních cílů a předá vám praktické tipy, díky kterým vylepšíte svůj náborový proces a neproklouznou vám kvalitní lidé.
Andrea Semerádová

Aneta Kubů Marketingová ředitelka

Aneta vede tým našeho interního marketingu. Už několik let má na starosti naši akvizici nových klientů, péči o ty stávající, ale i péči o spokojenost zaměstnanců, interní komunikaci a budování našeho employer brandu. Zajišťuje tak veškerou komunikaci eBRÁNY včetně pořádání eventů mezi které patří i tento seminář. Předá vám inspirativní tipy na to, kde všude svou značku zaměstnavatele prezentovat a budovat.
Aneta Kubů

Michal Šoulák Brandový konzultant

Michal pomáhá psát příběhy značek našich klientů. Jako brandový konzultant dokáže rozklíčovat, kdo jako firma jste, jaký máte archetyp a jak by se to mělo odrazit na celkové komunikaci. A to jak směrem ven, marketingově, tak směrem dovnitř vůči vašim zaměstnancům. Zaměřuje se pak zejména na témata jako jsou firemní kultura, EVP, hodnoty zaměstnavatele a employer brand.
Michal Šoulák

Na nic nečekejtea rezervujte si své místo ještě dnes

Tento web využívá cookies

Pro chod webu jsou nezbytně aktivovány esenciální soubory cookies. Pro plnohodnotné poskytování služeb, personalizaci reklam a analýzu návštěvnosti je však nutné povolit i volitelné cookies. Kliknutím na následující tlačítko je zapnete. Zobrazit podrobnosti

Nastavení cookies

Vaše soukromí je důležité. Můžete si vybrat z nastavení cookies níže. Zobrazit podrobnosti