Co vám seminář přinese?

Jak na náborkvalitních obchodníků

Ať už máte, či nemáte kvalitní obchodníky, vždy je třeba myslet na nábor. Vydefinujeme si personu obchodníka a nastavíme adaptační procesy. Představíme si skvělý nástroj, mapu obchodníka, který pomůže atraktivním způsobem se seberozvojem a plněním cílů všem v týmu.

Jak sledovata vyhodnocovat data

Budete vědět, jaké klíčové parametry v obchodu sledovat a měřit. Nejen to. Lehce si je nastavíte i správně vyhodnotíte. Od počtu telefonních hovorů, NPS, množství úspěšných a neúspěšných nabídek až po počet objednávek a obrat. Budete-li mít vlastní data, zkusíte si je rovnou vyhodnotit.

Návod,jak vytvořit obchodní strategii

Díky misi a dlouhodobým cílům půjde všechno lépe. Obchodní tým bude maximálně motivovaný, směřovat k cílům, úspěšně oslovovat nové zákazníky a perfektně se starat o ty stávající. Na semináři si také zkusíte pomocí frameworku, který používáme i my, vytvořit svoji vlastní strategii.

Jak na zefektivnění procesůa implementaci

Ze semináře si odnesete, jak všechny poznatky, aktivity a procesy můžete vhodně aplikovat do svých firem. Současně se dozvíte, jak důležitý je synergický přístup a propojení obchodu s dalšími divizemi. Pro rozjetí obchodu je totiž důležitý nejen obchodní tým, ale třeba i HR nebo marketing.


Naše školení v číslech

Držte krok s trendy, vzdělávejte se a rozvíjejte svou firmu. Sociální sítě, grafika, projektové řízení nebo PPC reklama? Vyberte si z široké nabídky vzdělávacích akcí, které pro vás máme.

Kdo vás seminářem provede?

Aneb seznamte se s našimi lektorkami

Markéta Semelková Odborná konzultantka a vedoucí Training campu

Markétino srdce patří nejen rodině a nejbližším, ale i klientům, obchodu a marketingu. Je zkušená manažerka, která pomáhá na cestě za úspěchem významným klientům, ale i cílevědomým juniorním obchodníkům. Aktuálně se soustředí i na pomoc B2B firmám s tím, jak si budovat a udržet úspěšné obchodní oddělení. Ať už pracuje s klienty, či samotnými obchodníky, vždy se jejím působením propisuje i to, aby byl „obchodník“ chápán spíše jako konzultant a vyvolával v lidech pozitivní povědomí. Spojení vyladěného produktu a skvělého konzultanta je totiž tím, co vede ke klientově spokojenosti.
Markéta Semelková

Lucie Pešavová Vedoucí týmu Firemní péče

Luci přišla do eBRÁNY jako ostřílená telefonní operátorka a trenérka volacích dovedností s 11 lety praxe. Jako vedoucí týmu Firemní péče rozjela telemarketing v eBRÁNĚ, pracuje na školících materiálech a pečuje o stávající i nové tváře z řad akvizičních specialistů, junior obchodníků a odborných konzultantů. Denně je v komunikaci s potenciálními i stávajícími klienty a s úsměvem a nadhledem jim podává pomyslnou vizitku naší firmy. Její misí je bořit mýty o obchodním telefonování. A to tak, že radí nejen, jak nezapadnout do šedi robotických telefonních operátorů, ale i využít telefonování pro svůj byznys.
Lucie Pešavová

Jak bude seminář probíhat?

  1. Teoretický základPostupně vám představíme konkrétní kroky vedení a řízení obchodu v B2B. Odpovíme si na to, co všechno vám přinesou.
  2. Praktické částiSoučástí semináře budou i praktické části. K ruce budeme mít frameworky, které jsou součástí našich procesů. Vyplníme si mapu obchodníka a zkusíme si vytvořit i obchodní strategii.
  3. Práce s reálnými datyPokud si vedete tabulky a sbíráte data, určitě si je přineste. Ať už máte počty hovorů, sledujete obrat, či počet objednávek. Díky tomu pro vás bude seminář maximálně užitečný. Pokud data nemáte, nevadí. Seznámíte se s tím, jak je sbírat a do frameworků si je doplníte v klidu své kanceláře.
  4. Sdílení zkušenostíBěhem semináře budeme mít i dostatek prostoru pro společné diskuze a sdílení zkušeností. Rádi vám předáme ty naše, které jsme za dlouholetou praxi nasbírali. Současně si vyslechneme ty vaše, abychom vás mohli co nejlépe nasměrovat a posunout kupředu.

Pro koho je seminář určený?

  • Pro ředitele obchodu B2B firem, 
    kteří chtějí efektivně pracovat se svým týmem, posouvat ho směrem kupředu, ale i pro ty, kteří potřebují vybudovat obchodní tým úplně od píky.
  • Pro jednatele firem, 
    kteří ve firmě nemají obchodního ředitele, a obchodníky tak vedou sami. Seminář bude přínosný i pro všechny, kteří chtějí obchodní tým teprve sestavit anebo pod sebou mají menší počet obchodníků či pouze jednoho.

Co říkají na seminář účastníci?


Přihlaste se na seminář

Tento web využívá cookies

Pro chod webu jsou nezbytně aktivovány esenciální soubory cookies. Pro plnohodnotné poskytování služeb, personalizaci reklam a analýzu návštěvnosti je však nutné povolit i volitelné cookies. Kliknutím na následující tlačítko je zapnete. Zobrazit podrobnosti

Nastavení cookies

Vaše soukromí je důležité. Můžete si vybrat z nastavení cookies níže. Zobrazit podrobnosti