Upravit stránku

Nejste si jistí, že vaše PPC reklama vydělává tolik, kolik by měla? Neutrácejte zbytečně.PPC audit zdarma

Budeme se opakovat, když připomeneme, že peníz vražený do internetového marketingu není výdaj, ale je to investice. V nejlepším případě se vám investice totiž mnohokrát vrátí. Ať už v podobě vyšší návštěvnosti webu, nárůstu počtu poptávek, navýšení obratu nebo prostě v tom, že vás a váš brand bude každý znát.

U Maron.cz byl hlavní cíl formulován poměrně jednoduše: „Zvyšte poptávku po našich produktech". A to jsme taky udělali. Díky PPC kampaním a Facebook ads jsme přivedli mnohonásobně víc zákazníků na web. Kampaně nezapomínáme přizpůsobovat sezónnosti. A co je důležitější, tito zákazníci potom odeslali o 80 % více formulářů s jejich poptávkami než v minulém roce.

Pomáháme také s pravidelnými novinkami publikovanými na webu a zveřejňovanými PR články. Zajímavým nástrojem je v tomto případě také linkbuilding.

Linkbuilding

Linkbuilding je činnost, která vede k propagaci webových stránek přes navazování určitých partnerství. Ta se pak promění v získávání zmínek v podobě textu, obrázku, odkazu či loga. To vede dlouhodobě k lepší viditelnosti klientova webu tam, kde se potenciální zákazníci pohybují a kde ho také s velkou pravděpodobností hledají.
"Projekt jsem si přebíral v průběhu tohoto léta. Od října 2018 se podařilo díky navýšení rozpočtu meziročně skokově vyrůst v PPC, a to o 283 %. Jedním z hlavních cílů je zvýšit počet poptávek skrz vyplněný kontaktní formulář, to se nám meziročně povedlo o 131 %."
Daniel Papež

Specialista online marketingu

Nahoru