Send Summit 2023 – eBRÁNA review
Co jsme si odnesli z prvního ročníku mailingové konference Send Summit?
Ihned po příjezdu Milču s Terkou zaujaly rozmanité prostory Konferenčního centra City na pražském Pankráci – jeden sál určený pro přednášky a druhá místnost, která se ten den stala domovem 4 praktických workshopů.
Díky tomuto uspořádání se během dne kromě workshopů stihlo uskutečnit ještě 14 přednášek. A teď už k tomu nejzajímavějšímu – k jednotlivým přednáškám. Rozhodli jsme se podělit o ty, které oslovily naše copy holky nejvíc.
Práce se zákaznickými daty Petra Dolejšová
Tlačítka na Cookie lištách
Popisky na Cookie lištách
Souhlas s marketingovými účely v Cookie liště
Checkboxy pro odsouhlasení GDPR, Obchodních podmínek atd.
SMS kampaně
Trackování newsletterů
10 kroků k úspěšné akviziční kampani Martin Halama
Co je gamifikace?
Přemýšlejte ouf of box
Pop! A vyskakovací okno je pryč. Jak ho přičarovat zpět?
Německý trh vs. Pop-up okna – zarytí nepřátelé
7 pravidel pro zvýšení konverzí e-mail marketingu Jana Šobrová
Janina přednáška byla pro naše holky spíš příjemným osvěžením již dávno nabitých znalostí, okořeněné trochou statistického pohledu. Podle Jany má totiž úspěšný:
- předmět zahrnovat 3–6 slov, čísla, výzvu k akci nebo otázku
- preheader neboli náhledový text obsahovat 90–140 znaků, aby zákazníka přiměl k akci
- obsah newsletteru být ze 40 % obrázkový a z 60 % textový
- obsah newsletteru vytuněný i pro zobrazení na mobilních zařízeních a v Dark Mode, který je stále oblíbenější
- text být aktivní a pozitivní
Nevíte si rady s e-mail marketingem?
Zúčastněte se našeho školení, na kterém vás vše naučíme.
Trendy v omnichannelu Robert Wlodarski
Whatsapp má kratší reakční dobu než chatbot
Originální QR kódy pro každou firmu
Tipy na aplikace pro unikátní QR kódy:
Využití umělé inteligence v praxi Jan Baštýř
AI nerovná se copywriting
ControlNet pro grafické hračičky
Retenční strategie Knihy Dobrovský Adam Pýcha
Adam je skvělý prezentátor. To všichni, kteří ho alespoň jednou zažili, potvrdí. Na začátku si říkáte „Proboha, co to je?“. Po chvíli zjistíte, že je opravdu vtipný a posléze dojdete k závěru, že umí pobavit publikum, a ještě k tomu předat skvělé případovky ze svého každodenního počínání.
Nahlédnout pod pokličku mailingové strategie tohoto knižního giganta bylo hodně inspirativní. Terku s Milčou ale nejvíc zaujal jeden bod přednášky – Šťastný den aneb náhodný den v roce, ve kterém pošlete newsletter se „svátkovou“ slevou lidem, jejichž jméno není v českém kalendáři. Oni tak nepřijdou o svou příležitost na výhodnější nákup a vy si u nich uděláte očko, že na ně myslíte.
Novela zákona a hoaxy kolem Petra Dolejšová
Tlačítková novela má za následek úbytek kočičí populace…
„Za každé tlačítko s textem Objednávka zavazující k platbě umře jedno koťátko.“
Máte dvouletou záruku? A můžu ji vidět?
I ty jeden Shoptete, tobě se to nějak plete!
Máte dotaz týkající se obsahu článku?
Neváhejte se na nás obrátit. Rádi vám dotazy zodpovíme nebo případně pomůžeme vyřešit vaše trable.