Upravit stránku

eBRÁNA e-shop s integrací do Helios Orange, Easy

Jsme rádi, že můžeme spolupracovat se společností Asseco Solutions a.s. Česká republika na integračním můstku do naší e-commerce platformy eBrána e-shop. V rámci této spolupráce máme unikátní modul v Helios Store, který rozšiřuje možnosti platformy Orange a iNUVIO o nová pole, která vám dovolí lépe pracovat s marketingem přímo ze systému Helios.  

O tomto modulu, standardní integraci i postupu integrace vám řeknu více v tomto článku.  

Standardní
můstek

Připravený můstek odpovídá plně základní instalaci Helios Orange, iNUVIO nebo Easy. Je rozdělen do 2 základních balíčků Mini a Standard. Ty se liší počtem metod, které jsou synchronizovány. Každá z metod lze na míru upravit nebo přidat nové metody, které řeší přímo vaše individuální požadavky.  

Dostupné metody

MetodaSměrVerze
ObjednávkyIS → eE Mini
Stavy objednávekeE → ISMini
KategorieIS → eE Standard
ProduktyIS → eE Standard
CenyIS → eE Standard
SkladyIS → eE Standard
UživateléIS → eE Standard
SouboryIS → eE Standard

Technologie

Náš můstek je postaven na přímém přístupu do databáze informačního systému Helios. (dále jen ISH). Klademe důraz na zabezpečení. Přenos dat je šifrován a v systému je vytvořen uživatel, který používá pouze naše platforma. Všechna data jsou ihned zpracována bez uložiště a obrázky a soubory se přenáší z FTP.  

Celý přenos je tedy online, spouštěn v pravidelných intervalech dle dohody a priorit. Kromě objednávek, které se přenáší ihned po odeslané transakci. V současné době je podporován přenos jedné mutace, ta je navázána na výchozí mutaci e-shopu.  

Postup při integraci

  1. Krátká konzultace

    Se specialistou na integrace odhalíme odchylky od standardního můstku. 

  2. Tvoba zadání

    Náš specialista, který se integracím věnuje, projde známé scénáře, doptá se na práci s ISH ve vaší firmě a zanese je do zadání, které si odsouhlasíme.

  3. Tvorba analýzy

    Programátor vytvoří analýzu, která představuje detailní popis a návod na úpravy, které se budou vytvářet. Je dobré mít jistotu, že to, jak ISH a eE spojení funguje je někde popsáno.

  4. Realizace

    Naprogramování individuálních úprav integrace a spuštění standardního modulu.

  5. Testování

    Spuštění v testovacím provozu a odladění případných chyb.

  6. Ostrý provoz

    Po řádném otestování spouštíme ostrý provoz. 

  7. Údržba

    Můstek podléhá nemalému orzvoji a údržbě tak, aby byl vždy aktuální. 

Nejčastější dotazy k integraci

  • Z  jaké tabulky přenášíte stromovou strukturu kategorií?

    „Kategorie přenášíme z tabulky TabSoz tedy návázané skupiny zboží. Ve starší verzi můstku máme i připravenu možnost TabSortiment. Je možné toto použít s omezením dalšího rozvoje této metody.“
  • Jaké slevy lze ve spojení se systémem používat? 

    „Základem bývají cenové sloupce. Těch přenášíme až 15. Pokud je individuální ceník pro každého klienta, je to také řešitelné, ale ceny synchronizujeme až při přihlášení. Přenáší se slevy na uživatele a objednávku. Individuálně napojujeme slevy na produkt nebo slevy na kategorii“  
  • Jaké mohu používat stavy objednávek?  

    „Zde se e-shop přizpůsobí ISH. Jen nové stavy je potřeba vytvořit na obou stranách. Aktuální stav načítáme z tabulky TabDosleObjH01. Nepoužíváme expediční příkazy.“ 
  • Je možné synchronizovat více skladů? 

    „Ano možné to je, ale v základu pracujeme s jedním výchozím skladem.“ 
  • Jak často probíhá integrace? 

    “Tím, že je integrace rozdělena na jednotlivé metod, tak můžeme nastavit synchronizaci každého modulu samostatně. U prioritních metod to je od 5 min. U těch neprioritních jednou za 12h, ale vždy toto probíráme se zákazníkem a lze to nastavit na limit technologie. Tedy okamžitě při změně. ”
  • Když některé informace aktualizují v e-shopu, nepřepíše mi je synchronizace? 

    “Ne na většinu polí máme zámky a vy se můžete rozhodnout zda pole uzamknete nebo ne.” 
Petr Soukup

Petr Soukup

Produktový manažer

Petr působí ve společnosti eBRÁNA jako produktový manažer pro náš e-shop a produkty internetového marketingu. V oblasti e-commerce se pohybuje 9 let. Během té doby působil i ve společnosti Vivantis, kde vedl tým výkonnostního marketingu a vývoj interních marketingových nástrojů. Pokud mu dvě děti dovolí, tak miluje běh a lyže.

Nahoru