Upravit stránku

V čem vám pomůžeme?

Jak to celé probíhá?

1
Odborný konzultant se s firmou seznámí, pozná firemní cíle a pochopí, jak firma funguje.
                     
2
Spolupráci zahájíme analýzou a nastavíme strategii, která povede k úspěchu. Stanovíme si marketingové cíle, které podpoří ty firemní.
                     
3
Na základě strategie rozjedeme marketing, který budeme stále vylepšovat. O výsledcích budete mít přehled díky měsíčním reportům a pravidelným schůzkám s odborným konzultantem.
                     
4
Díky naší spolupráci porozumíte tomu, jak online marketing funguje, co od něj očekávat a jaké cíle si nastavit.
                   

O co usilujeme?

5
Naším cílem je porozumět vaší firmě a cílům natolik, že se staneme vaším externím oddělením. Poté si můžeme vzájemně důvěřovat. Můžeme tak fungovat skoro samostatně a výsledky se zlepšují. Postaráme se o vše za vás. A vy víte, že vše funguje.
Bez starostí a s čistou hlavou.

Vytvořit funkční
marketingový strojdnes vyžaduje vysokou specializaci

Těchto 11 profesí se bude podílet na tvorbě vašeho marketingu přesně podle strategie. Dnes již není kvalitní marketing záležitostí dvou nebo tří osob. Supermani, kteří umí vše, neexistují. Najdou se samozřejmě Brouci Pytlíci, ale v dnešním konkurenčním prostředí korporací neobstojí.
Online marketing je dnes velmi profesionální prostředí. Proto je tým sehraných specialistů, kteří si rozumí a pracují podle stejného zadání, naší velkou konkurenční výhodou. Nabízíme vám tak marketing na špičkové úrovni pro malé a střední firmy. Celý tým specialistů na plný úvazek jen tak někdo nemá. 
Ing. Filip Pecháček

Ing. Filip Pecháček

Odborný konzultant

„Odborný konzultant je zodpovědný za budování vztahu s klientem a vytvořením důvěry, který ke své práci potřebujeme. Má za úkol co nejlépe poznat byznys model klienta, znát jeho cíle, pomáhat identifikovat s čím můžeme pomoct a následně tyto informace přenést týmu specialistů, který navrhne řešení.“

Michal Faltejsek

Michal Faltejsek

Specialista na sociální sítě

„Sociální sítě jsou dnes vysoce fungující marketingový kanál. Je potřeba mít jasné strategie a vědět, k čemu je použít a jak. Nejde jen o to chrlit pravidelně nesourodé příspěvky a navyšovat počet sledujících, ale opravdu vytěžit maximum.“

Janča Batelková

Janča Batelková

Copywriterka

"Pro klienta je občas velmi těžké vytvořit obsah, který prodává. Velmi často klienti píšou ze svého pohledu, ale jejich zákazníci píšou a myslí jinak. A úlohou copywriterů je odhalit, kde je problém a vytvořit texty na míru cílovým skupinám."

Adriena Růžičková

Adriena Růžičková

Specialistka na brand a marketingové strategie

"Specialista na značku tvoří spojnici mezi vaším byznys plánem a marketingovou komunikací. Ze všech možných způsobů vnímání značky vybírá ten, který vám nejvíce vyhovuje a má nejvyšší pravděpodobnost plnění byznys plánu."

Michal Puš

Michal Puš

PPC Specialista

„PPC je nejrychleji se vyvíjející marketingový kanál. Google i Seznam zavádějí neustále nové způsoby v možnostech obsahu inzerátů i samotného cílení. Právě díky tomu, že jsme klíčový partner Google, jsme v kvalitě a výkonu kampaní neustále na špičce. Je to prakticky výkonově neomezený kanál a je součástí každé marketingové strategie.“

Milena Pelikánová

Milena Pelikánová

Specialistka na hromadný emailing

„E-mailing je velice účinná forma posilování vztahu se stávajícími klienty. Udržuje také ve varu ty, kteří vás znají, ale ještě nejsou vašimi klienti. Je velice důležité, aby e-mailing nebyl jen další SPAM. K tomu je nutná vysoká specializace.“

Jan Kroupa

Jan Kroupa

Specialista na zbožové portály

"Pro e-shopy jsou zbožové portály nejvíce konverzní placený kanál. To znamená, že z nejmenší investice získáte nejvyšší obrat. Je tam však potřeba této oblasti rozumět, aby zbožové portály přinášely užitek. Už to zdaleka není jen o vystavení feedu s produkty, jak to bylo v minulosti."

Ondřej Kesner

Ondřej Kesner

Specialista na linkbuilding a partnerské sítě

„Jestli chcete být dlouhodobě vidět, je potřeba se propojovat a získávat pozitivní ohodnocení formou odkazování na váš web, jakožto důvěryhodný zdroj nějaké důležité informace.“

Vojta Fiala

Vojta Fiala

Specialista na optimalizaci pro vyhledavače (SEO)

"V SEO se nedají dělat zázraky rychle. Je to o jasné strategii a poctivé práci. Ze začátku specialista odhalí základní problémy, které jdou rychle opravit a pak následuje mravenčí práce na dlouhé měsíce. Pokud je však založený na dobré strategii, jako součást celého marketingu nese užitek i v době, kdy u placených kampaní musíte krotit rozpočty."

Dainel Papež

Dainel Papež

Specialista na výkonnostní Youtube

"YouTube dnes již dávno není pouze pro velké hráče. Lokálně zaměřené kampaně jsou již cenově dostupné tak, že se dají zařazovat i do marketingových rozpočtů středně velkých firem. Zatím je to pole neorané a kdo ho správně využívá, dostává překvapivě dobré výsledky."

Dita Středová

Dita Středová

Specialistka online marketingu

"Specialista online marketingu je odborník, který rozumí povrchně všem specifickým disciplínám a rozděluje konkrétní úkoly specialistům v rámci plnění marketingového plánu. Je nejvíce zodpovědný za plnění stanovených výsledků."


Podívejte, jak jsou naši
klienti spokojení

Nahoru