Upravit stránku

Proč systém pro organizaci firmy od eBRÁNY?

Všechny informace na jednom místě

E-maily, dokumenty, aktivity, kontakty - všechno můžete jednoduše ukládat do centrální databáze a dohledat, kdykoliv potřebujete. Data jsou přístupná online z firmy i terénu a synchronizovaná s mobilem.

Uděláte si pořádek v úkolování

Zjednodušte úkolování sebe i podřízených. eBRÁNA system umožňuje efektivně rozdělovat úkoly a přitom sledovat, na čem kdo pracuje, jak plníte termíny, nebo jak jste na tom s náklady. Tento systém se hodí na organizaci každodenní rutinní práce i rozsáhlých projektů.

Zbavíte se zbytečných e-mailů

Nahradíte hromadnou korespondenci společnou komunikací v úkolech nebo na firemní síti. Žádná komunikace už se vám nikdy neztratí, a když onemocníte, kolega snadno najde veškeré informace a zastoupí vás.

Snadno měříte a vyhodnocujete

Co neměříte, to neřídíte. Naštěstí práce se systémem vám automaticky přináší data, která jdou vyhodnocovat. Například počet úspěšně dokončených poptávek, počet aktuálních zákazníků, nákladovost u různých projektů atd.

Nahoru