Upravit stránku

Jak ušetřit zákazníkům čas, nervy a zvýšit svou důvěryhodnost? Odložením platby a pojištěním zboží

Proč zákazníkům svého e-shopu nabídnout odložení platby a pojištění zboží? Budete jim zase o krůček blíž, budete důvěryhodnější, a ještě za to můžete získat finanční odměnu. Lidé u vás navíc nakoupí ještě raději a ušetříte jim čas i nervy. Pojďme se podívat na službu MALL Pay, která vám toto vše umožní.

Lidé rádi objevují nové možnosti placení na internetu. Zejména ty, které jim přinášejí výhody. A možnost odložení platby, jakou nabízí služba MALL Pay, využívá víc a víc z nich. Tato společnost má licenci pro poskytování platebních služeb, a tak nabízí i další produkty včetně platební karty. Zákazníci díky tomu platbám a e-shopům více důvěřují a nebojí se na internetu tolik utrácet.

Služba MALL Pay svoji důvěryhodnost prokázala už jen množstvím zprostředkovaných plateb. Jen v roce 2020 jich bylo za stovky milionů Korun. E-shopy, které s touto službou spolupracují, také mohou svým zákazníkům poskytnout pojištění produktů. S ním mohou být zákazníci ještě více v klidu. A to bez zbytečného papírování, o které se stará právě MALL Pay.


Bezpečnější nákupy na internetu

Země v západní Evropě a ve Skandinávii objevily kouzlo odložených plateb už před lety. Naše země jimi však byla donedávna nepolíbená. I proto u nás lidé k odloženým platbám přistupovali spíše s opatrností. Postupně však zjistili, že se není čeho bát. Právě naopak. Díky této službě mohou nakupovat bez rizika, pohodlně a své nákupy mohou zaplatit do 14 dnů po tom, co jim zboží přijde. Mohou si tak ověřit, že je e-shop důvěryhodný a zboží jim doopravdy zašle. I proto tuto službu e-shopům doporučujeme začít využívat.


3 zajímavá fakta o MALL Pay

  • Aktuálně odložené platby MALL Pay využívá už 70 tisíc zákazníků.
  • Průměrně se platba s touto službou pohybuje kolem 1 200 Kč.
  • Nejčastěji přes MALL Pay platí matky s malými dětmi.


Objevte další možnosti růstuNabídněte zákazníkům Skipování

I když je už samotná služba odložených plateb pro zákazníky velkou výhodou, MALL Pay pořád vymýšlí, jak jim nákupy ještě více zpříjemnit. Proto loni služba zavedla takzvané Skipování.

Novinka umožňuje zákazníkům získat takzvanou Skipovací platební kartu, která jim umožní nakupovat až do 50 000 Kč. Navíc jim oproti původním 14 dnům nabízí možnost uhradit nákup až za 50 dnů. Služba je propojená s ověřenými účty, proto nepřináší riziko ani e-shopům. Kartu mohou zákazníci navíc využít nejen na internetu, ale i v kamenných prodejnách.

Co službou přinesete svým zákazníkům

  • mohou své nákupy sledovat v zákaznické zóně
  • za nákupy získávají body, které mohou vyměnit za slevy a bonusy
  • lidé s ověřenými účty mohou posouvat platby za férové poplatky
  • nakupování přináší méně starostí a zvyšuje důvěryhodnost e-shopu

A Jaké jsou výhody pro e-shopy?

Zatím to vypadá, že MALL Pay stojí hlavně na straně zákazníků, pro které jsou nákupy bezpečnější a pohodlnější. Co ale přináší e-shopům? Integrace MALL Pay jim zejména nabízí další platební metodu. Jejím zavedením se ale také sníží počet nevyzvednutých dobírek. Díky marketingové podpoře, kterou služba nabízí, a také díky propracovanému webu, e-shop také navštíví více potenciálních zákazníků. E-shopům navíc nabídka odložených plateb nepřináší žádná rizika. Všechny finanční záležitosti se zákazníky totiž řeší přímo MALL Pay.

Implementovat MALL Pay do e-shopu není vůbec technicky ani finančně náročné. Pokud máte e-shop postavený na takzvaném „krabicovém řešení“, například jako je náš eBRÁNA e-shop, stačí vám do něj přidat již hotový modul. Velkou výhodu máte také v případě, že váš e-shop využívá platební bránu ČSOB. Tu stačí jen vylepšit na nejnovější verzi a získáte pro svůj e-shop nejnovější verzi a odloženou platbu MALL Pay.


Nabídněte zákazníkům pojištění,které jim ušetří peníze i nervy

Čím více motivujete lidi k nákupu, tím víc se vám to vyplatí. Jednou z možností je nabídnout jim pojištění vybraných produktů, například formou prodloužené záruky nebo přes pojištění, které vykryje náhodné poškození.

Za podobné pojištění si lidé sice připlatí, a to kolem 12,5 % ceny zboží, ale nemusí se bát nákladů na opravu nebo za nákup nového produktu. A proto si pojištění často rádi dopřejí.

Co nabízí pojištění:

# 1 Prodloužení záruky

Skrze prodloužení záruky mohou lidé uplatnit nárok na reklamaci i po standardní 24měsíční lhůtě. Prodloužit si mohou záruku o jeden, dva i tři roky. Toto prodloužení je možné uplatit na:

  • velké domácí spotřebiče (lednice, sporáky, pračky, sušičky a další vestavné spotřebiče),
  • malé domácí spotřebiče, jako jsou vysavače, kuchyňské roboty nebo žehličky,
  • spotřební elektroniku (televize, počítače a notebooky, tablety a mobilní telefony nebo fotoaparáty).

Případnou škodu mohou nahlásit online z domova a nevyžaduje finanční spoluúčast. Zahrnuje úhradu škody nebo poměrnou hodnotu zboží.

# 2 Ochrana při rozbití a krádeži

Proti krádeži a rozbití mohou lidé chránit opět své domácí spotřebiče a spotřební elektroniku, audiotechniku nebo třeba hodinky. Pojistka platí nejen v Čechách, ale kdekoliv na světě. Když tak lidé například jedou někam na dovolenou, mohou být více v klidu. Když dojde k rozbití pojištěného produktu, mohou jej nechat v rámci pojistky opravit nebo si nechat vyplatit poměrnou hodnotu.


Nic vás to nestojíčekají vás pouze bonusy a konkurenční výhody

Někteří lidé si pojištění ke svému nákupu rádi přikoupí, a to hlavně, když jde o nákladnější zboží. Tato služba navíc proto někdy může být rozhodující v tom, zda si zboží nakoupí právě u vás, nebo si raději zvolí konkurenci.

Odrazuje vás od zřízení pojištění na vašem e-shopu papírování? Služba MALL Pay vám kromě odložených plateb nabízí právě i pojištění zboží. Vyřeší za vás navíc i sjednání pojištění ve spolupráci s ČSOB Pojišťovnou. Za každou sjednanou pojistku vám navíc vyplatí finanční odměnu. Nebudete proto potřebovat licenci České národní banky ani nebudete muset dokládat minimální obrat.


Jak pojištění zboží vlastně probíhá?

Nabídku pojištění produktů ve vašem e-shopu zajistí právě systém MALL Pay ve spolupráci se srovnávačem Heuréka.cz. Přes API pošlete název svého produktu, a pokud bude možné jej pojistit, MALL Pay vám zašle možné varianty.

Když si zákazník vybere pojištění, které mu vyhovuje, uhradí objednávku včetně pojistného. MALL Pay mu pak e-mailem doručí všechny dokumenty. A je hotovo!

Za pojištění, která lidé na vašem e-shopu sjednají v daném období, získáte kvartálně finanční odměnu

A jak začít?

Stačí vyplnit formulář na webu MALL Pay. Co nejdříve získáte návrh spolupráce. 

Nahoru