Upravit stránku

Náš eBRÁNA e-shop je jedna ruka s Balíkobotem. Podívejte!

Máte problémy s expedicí zboží ze svého internetového obchodu? My je za vás vyřešíme. Ušetříme desítky hodin práce, kterou teď nejspíš děláte zbytečně. Eliminujeme chyby v odesílání a postaráme se, abyste toho zákazníkům stihli poslat daleko víc než teď.

Vývoj webů a e-shopů stavíme na tom, aby vám co nejvíc usnadňovaly podnikání. Myslíme přitom na to, co potřebujete vy a co ocení i vaši zákazníci. E-shop 2.0 od eBRÁNY je proto připravený ušetřit vám hodiny zbytečné práce, sledovat za vás zásilky, tisknout adresní štítky jedním klikem a další velké i menší drobnosti pro snadnější život. A jak to děláme? Napojením na chytrou službu Balíkobot!

Jak to vypadá na e-shopu bez Balíkobotu?

Na expedici musí pracovat lidé na plný úvazek. Objednávky musí exportovat nebo přepisovat do systémů přepravních služeb. Dohledávají změny objednávek v systémech dopravců a vše zadávají ručně. Nemohou tak expedovat všechny objednávky daného dne. Tím se balíčky zpozdí.
Zato s Balíkobotem je to jiné kafe. Když je váš eBRÁNA e-shop na tuto službu napojený, ovládáte vše daleko rychleji, máte o všem přehled a snižuje se i chybovost.
 

Vše je automatické. Balíkobotu dík

Balíkobot na eBRÁNA e-shop integrujeme tak, aby bylo vše automatické. To znamená, že to, co jste dříve řešili několik minut, teď zvládnete na jedno kliknutí. Činnosti jako tisk dokladu, výdejky, expedičních příkazů, objednávek a dalších, se dějí v reálném čase. Balíkobot vám instalujeme přímo do systému, ze kterého už pak řídíte všechny objednávky.
 

Balíkobot průměrně ušetří 36 % času při expedici zásilek . Náš eBRÁNA e-shop si s ním rozumí! Vše můžete spravovat přímo z jeho administrace. Bez nutnosti přihlášení do webů dopravce.

Výsledek napojení e-shopu na Balíkobot

  • Získáte plně automatický systém 

  • Expedici balíčků zrychlíte o 1 den 

  • V reálném čase ve vlastní administraci vytisknete lístky 

  • Sníží se vaše náklady na pracovníky expedice o 160 hodin, tedy o 1 zaměstnance 

  • Stihnete o 38 % zásilek víc 

  • Chybovost se sníží na 0 % 

  • Napojení na systémy dopravců, jako jsou Uloženka, Zásilkovna, Geis nebo PPL a další jsou samozřejmostí 

Co dokáže propojení e-shopu od eBRÁNY se službou Balíkobot?

Možnosti jsou opravdu bohaté. Představíme vám ty, které pro vás budou jasnou jedničkou.  

  • Zrychlí vyslání balíku

    Jenom 2-3 vteřiny trvá, než vytisknete přepravní štítek na balík. Odpadá vám také nutnost vstupu do webového portálu přepravců, kde jste dřív museli data o zásilce ručně přepisovat nebo importovat.

  • Zlehčí sledování zásilek

    Když nemáte e-shop s propojením na Balíkobot, musíte většinou do webového rozhraní přepravce, abyste zjistili, kde je vaše zásilka. A ještě k tomu kopírovat číslo zásilky a vkládat do políček. Balíkobot vám to zjistí hned, přímo v administraci e-shopu. Usnadní práci i vaší zákaznické podpoře, která si jednoduše najde volajícího zákazníka v objednávkách a jedním kliknutím si výpis zobrazí.

  • Snižuje chybovost

    V datech lidé často dělají chyby. Zkazí PSČ, zadá špatně adresu, nezadá telefon… proto se balíčky často vracejí. Přepisování do systému dopravce stojí čas a peníze. Balíkobot validuje adresní údaje v reálném čase a vrací informace k opravě okamžitě. Data přepravce pak dostane vždy správná.

  • Usnadňuje vám marketing

    Lidé milují, když jste k nim osobní. A když jim dáváme slevy. Proto je e-shop s Balíkobotem obohacený o další automatické funkce, které vám marketing usnadní. Stačí pak například po doručení balíčku zákazníkovi poslat zprávu s poděkováním a 5% slevu. Nebo ho naopak vyzvat, aby si svou zásilku vyzvednul v možném čase.

Zrychlí vyslání balíku

Jenom 2-3 vteřiny trvá, než vytisknete přepravní štítek na balík. Odpadá vám také nutnost vstupu do webového portálu přepravců, kde jste dřív museli data o zásilce ručně přepisovat nebo importovat.  

Zlehčí sledování zásilek

Když nemáte e-shop s propojením na Balíkobot, musíte většinou do webového rozhraní přepravce, abyste zjistili, kde je vaše zásilka. A ještě k tomu kopírovat číslo zásilky a vkládat do políček. Balíkobot vám to zjistí hned, přímo v administraci e-shopu. Usnadní práci i vaší zákaznické podpoře, která si jednoduše najde volajícího zákazníka v objednávkách a jedním kliknutím si výpis zobrazí.

Snižuje chybovost

V datech lidé často dělají chyby. Zkazí PSČ, zadá špatně adresu, nezadá telefon… proto se balíčky často vracejí. Přepisování do systému dopravce stojí čas a peníze. Balíkobot validuje adresní údaje v reálném čase a vrací informace k opravě okamžitě. Data přepravce pak dostane vždy správná. 

Usnadňuje vám marketing

Lidé milují, když jste k nim osobní. A když jim dáváme slevy. Proto je e-shop s Balíkobotem obohacený o další automatické funkce, které vám marketing usnadní. Stačí pak například po doručení balíčku zákazníkovi poslat zprávu s poděkováním a 5% slevu. Nebo ho naopak vyzvat, aby si svou zásilku vyzvednul v možném čase. 
Nahoru